quote:Op maandag 10 juni 2024 13:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond: (veel 'buitenbeentjes') gegrilde asperges, gebakken krielaardappeltjes, (gepocheerd) eitje, beenham uit de oven, roombotersausje.
Ook wel eens last van ja.quote:
Vlieland. Wil ik ook een keer heel graag heen, om de rust en stilte. Maar mijn vriendin wil niet omdat er niks te doen is en er bijna geen supermarkten/restaurants zijn. Als ik deze foto's zie zou ik zo de auto pakken naar de boot.quote:
Overdag is er genoeg te doen, er zijn 2 supermarkten en 18 café,s en restaurants.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Vlieland. Wil ik ook een keer heel graag heen, om de rust en stilte. Maar mijn vriendin wil niet omdat er niks te doen is en er bijna geen supermarkten/restaurants zijn. Als ik deze foto's zie zou ik zo de auto pakken naar de boot.
Een deel van dat eten komt gewoon bij de horecagroothandel wegquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Vlieland. Wil ik ook een keer heel graag heen, om de rust en stilte. Maar mijn vriendin wil niet omdat er niks te doen is en er bijna geen supermarkten/restaurants zijn. Als ik deze foto's zie zou ik zo de auto pakken naar de boot.
Hopelijk kon je ook een uur eerder weer naar huisquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Leftover lasagne vanochtend vroeg. Veel te vroeg zelfs. Was ook een uur te vroeg op werk
Dat was erg lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond: hete kip met bloemkoolrijst, waarbij ik wat afwijk van het recept door geen kipblokjes, maar kippendijstukjes te gebruiken en een aparte komkommersalade erbij heb gemaakt.
Neequote:Op woensdag 12 juni 2024 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hopelijk kon je ook een uur eerder weer naar huis
Die haal ik morgen weer. Kersenquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:43 schreef Smart_ass het volgende:
Spinazie en ricotta strudel van de aldi. Ben geen enorme bladerdeeg fan, maar ik voor deze maak ik graag een uitzondering.
Ook weer kersen in huis gehaald, genieten hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die haal ik morgen weer. Kersen![]()
Je avondeten, wat dat een Grieks ding? Die vind ik ook lekker
hmm ziet er wel lekker uit, ik wist niet dat ze in de vs ook een aldi hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wordt hier bij de aldi verkocht tijdens de German week. Vanavond spaghetti marinara gegeten met aubergine en italiaanse gehaktballetjes
.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:26 schreef golfer het volgende:
Straks: patat van Friethoes, appelcompote en gebakken (slip)tongen met daarbij gebakken grote garnalen..
Zou deze zeker proberen. Smaakmenutie heeft heerlijke recepten vind ik. Wat ik daarvan heb gemaakt is tot nu toe erg geslaagd. Butter chicken niet gemaakt maar laat weten als je het hebt geprobeerd ajbquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
Aangezien hier alle lekkerbekjes zitten stel ik de vraag hier.
Ik wil butter chicken maken, en het recept waarvan ik het idee heb dat het het lekkerst is, is deze : https://smaakmenutie.nl/butter-chicken/
Hebben jullie lekkerdere recepten?
ik heb het zelf nooit gemaakt, maar dit staat er in mijn curry kookboekquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik wil butter chicken maken, en het recept waarvan ik het idee heb dat het het lekkerst is, is deze : https://smaakmenutie.nl/butter-chicken/
Laat maat weten of het iets was! Ik heb een tijd geleden het butter chicken recept van de new york times gemaakt maar ik weet niet of het aan het recept lag of dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar dat was geen succes.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
Heek ziet er goed uit. Maar ben je nu aan het frituren in een pan met anti aanbak? Gezond is anders.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
vanavond heekfilet, frietjes en een salade
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, zal voortaan een andere pan gebruiken om te frituren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:21 schreef DIJK het volgende:
[..]
Heek ziet er goed uit. Maar ben je nu aan het frituren in een pan met anti aanbak? Gezond is anders.
Butter chickenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
Tipan?.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren uit eten geweest bij de plaatselijke Chinees. Allebei zo'n hete bakplaat schotel ofzo. Ik met garnalen en pekingeend, vriend ossenhaas en kip. Was ok
Net terug uit Leer, daar een durum wrapding gegeten, altijd wel lekker. Ook wel genoeg voor avondeten
Volgende keer dit recept..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:13 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Butter chicken
Recept
Voor 4 personen
600 g gefileerde kip in stukken (zonder bot)
3 tenen knoflook, geperst
1 el chilipoeder
3 cm verse gember, fijngehakt
1 el kerrie
olijfolie
2 uien, gesnipperd
80 g boter
400 g gepelde tomaten
1 el garam masala
1 tl gemberpoeder
1 el paprikapoeder
Scheutje (wijn)azijn
50 g (palm)suiker
2 tl sambal badjak
100 ml kippenbouillon
4 el crème
fraîche
50 g gebrande gezouten cashewnoten, gehakt
1 el fenegriekblad (of komijn of karwijzaad)
2 el gehakte peterselie
zout en peper
Marineer de kip 15 minuten in gember, twee teentjes knoflook, kerrie en een eetlepel chilipoeder. Bak in olie en bewaar in een schaal. Doe de uien in de pan met twee eetlepels boter. Als de uien glazig worden voeg je de gepelde tomaten toe, een teen knoflook, azijn, garam masala, gemberpoeder, de paprikapoeder, een theelepel chilipoeder, palmsuiker en sambal, plus de bouillon. Laat 20 minuten pruttelen. Pureer de saus in een schaal. Giet de saus door een zeef terug in de pan (druk het vocht met de achterkant van een lepel uit het residu). De gebraden kip mag terug in de pan, met de rest van de boter, 3 eetlepels crème fraîche, cashewnoten en fenegriekblad. Op smaak brengen met zout en peper. Nog 10 minuten zachtjes koken. Garneer de curry met een eetlepel crème fraîche en gehakte peterselie.
Lekker met (gele) rijst en/of naanbrood.
Recept van https://www.ad.nl/koken-e(...)-universum~aa62e8d4/
Ojaquote:
Houtfestival?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:17 schreef borisz het volgende:
Bara Hete Kip en twee loempia's op het Houtfestival
https://www.houtfestival.nl/quote:
quote:
Ik zie het, wel echt muziek! Ik dacht een soort Gamma/Karwei/Praxis festival ofzoquote:Op zondag 16 juni 2024 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.houtfestival.nl/
Festival met Wereldmuziek in de Haarlemse Hout. Waar ook altijd Bevrijdingspop is, maar dan een stukkie kleiner.
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond: paddenstoelen risotto met gemengde paddenstoelen, shii takes en gewelde trompet de la morts en truffeltapenade en daarbij een frisse gemengde salade.
Dat was lekkerrrrquote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gehaktbrood met spek en daarbij een veldsla melange.
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Salade van rauwe roodlof, verse peer, roquefort, walnoten en cranberries…
Aah, hopelijk ben je snel weer opgeknapt, beterschapquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ziek
Geen energie om te koken vandaag
dus even een afbakbroodje met kaas en een mulitvitaminepil
En we sluiten het daarna af met een perenijsje
Sterkte en een kusje, snel weer beter worden!quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ziek
quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken rundertartaartjes met daarbij gebakken aardappelschijfjes en gegrilde little gems(romainesla).
Onee, wordt snel beterquote:Op woensdag 19 juni 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ziek
Beterschap!quote:Op woensdag 19 juni 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ziek
Verkeerde appelMOES gekocht.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:48 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag als tussendoortje een Hollandse Nieuwe haring, vers van het mes gegeten.
Vanavond: gebakken, gekruide krielaardappeltjes, appelcompote en gebakken tongscharfilets.
Wat was er verkeerd aan de appelmoes?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Verkeerde appelMOES gekocht.
Verder wel een erg lekker visje
[ link | afbeelding ]
Is ook lekker ja. Moet ik ook maar weer eens halenquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij houden meer van compote. Met stukkies
Dadels met spekquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
Hele bak dadels gekocht bij de vomar voor 3,99
Overblijfsel van het offerfeest
[ afbeelding ]
Ow dat klinkt als een topidee voor vanavond! Polpetta met auberginequote:Op vrijdag 21 juni 2024 02:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dadels met spek.
Hier lekker spaghetti marinara met italiaanse gehaktballetjes en aubergine.
Dat is niet gek hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
Hele bak dadels gekocht bij de vomar voor 3,99
Overblijfsel van het offerfeest
[ afbeelding ]
Van @Pietverdrietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 02:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dadels met spek.
Hier lekker spaghetti marinara met italiaanse gehaktballetjes en aubergine.
Kaneel broodjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is het iets zoets, is het iets hartigs? Vragen, vragen
Ik zou het wel eten, dat weet ik zeker!
Alleen maar opwarmen.quote:
Nieuw? Die had ik niet gezien laatste keer toen ik bij Kippie was. Hoop dat ie lekker is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:18 schreef Molo het volgende:
Ravioli in de oven?
Hier vanavond een rotirol van Kippie
Nog warm zo lekker!quote:
Hebben ze al een hele tijd maar verschilt wellicht per filiaal, richting Rotterdam hier dus wellicht meer zin in Surinaams geïnspireerd eten?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nieuw? Die had ik niet gezien laatste keer toen ik bij Kippie was. Hoop dat ie lekker is.
[..]
Nog warm zo lekker!
Tip; glazuur aan de bovenkant
Dat zou wel een goede reden zijn. Of ik moet eens beter kijken een volgende keerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze al een hele tijd maar verschilt wellicht per filiaal, richting Rotterdam hier dus wellicht meer zin in Surinaams geïnspireerd eten?![]()
Hier ribbelchips en een LeFort 10quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede reden zijn. Of ik moet eens beter kijken een volgende keer![]()
Straks bij de voetbal toastjes met guacamole, druiven, en zoute pinda's
+ naturel chips.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
.
Nu de ultieme voetbalsnack; een glas cola![]()
.
Ik had een kilo 😉, zijn nu op, zo lekker.quote:
Nou aangepast hoor, wat een lol. Is het niet om perikken dan gaat het wel over zure bommen.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:04 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wentelteefjes,wilde perzikken en een cappuccino .
Is idd wel een zure post dit jaquote:Op zondag 23 juni 2024 14:08 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou aangepast hoor, wat een lol. Is het niet om perikken dan gaat het wel over zure bommen.
Altijd weer een kunst om die dingen te maken. Ik ben daar helaas geen ster in.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:38 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren hier in de tuin geborreld met onze vrienden, en van allerlei hapjes gegeten.
Hoogtepunt voor hun waren mijn klassiek gevulde eitjes. Of ik dat helemaal zelfgemaakt had, en of ik ook zo'n spuitzak had![]()
Nu met meneer hier even wat restjes aan het opknabbelen en straks friet met goulash uit de diepvriezer
Gebruik je wel rijst van een dag oud? Maakt het enorm veel makkelijker en lekkerderquote:Op zondag 23 juni 2024 15:47 schreef Vincent_student het volgende:
Restant van nasi gemaakt uit een verspakket. Altijd weer een strijd om de rijst goed droog te krijgen na het koken.
Wat ik doe is de rijst koken, daarna afgieten, volgens het recept dat bij de AH-verpakking zit, met de deksel op de pan laten afkoelen en dan de groente en het kipfilet bakken. Ik bak daarbij de rijst niet meer. Moet wel volgens het recept. Maar ik heb dat nooit gedaan. Ik maak mijn hele leven al nasi. Ik had toen een keer het verspakket geprobeerd en mijn vriendin vond dat erg lekker, dus ik dacht, dan doen we dat in het vervolg.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruik je wel rijst van een dag oud? Maakt het enorm veel makkelijker en lekkerder
Ja dat is geen nasi, en ook geen droge rijst zo danquote:Op zondag 23 juni 2024 15:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wat ik doe is de rijst koken, daarna afgieten, volgens het recept dat bij de AH-verpakking zit, met de deksel op de pan laten afkoelen en dan de groente en het kipfilet bakken. Ik bak daarbij de rijst niet meer. Moet wel volgens het recept. Maar ik heb dat nooit gedaan. Ik maak mijn hele leven al nasi. Ik had toen een keer het verspakket geprobeerd en mijn vriendin vond dat erg lekker, dus ik dacht, dan doen we dat in het vervolg.
Daarvoor had ik nooit problemen. Ik kocht altijd preboiled rijst.
Vooral het pellen van de eieren is nogal een rotklusje en er gaan altijd wel wat eieren stuk of ze zijn te iel om te vullenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:46 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Altijd weer een kunst om die dingen te maken. Ik ben daar helaas geen ster in.
Gevulde eitjesquote:Op zondag 23 juni 2024 15:38 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren hier in de tuin geborreld met onze vrienden, en van allerlei hapjes gegeten.
Hoogtepunt voor hun waren mijn klassiek gevulde eitjes. Of ik dat helemaal zelfgemaakt had, en of ik ook zo'n spuitzak had![]()
Nu met meneer hier even wat restjes aan het opknabbelen en straks friet met goulash uit de diepvriezer
Wel lekker hoor, altijd goed op een feestjequote:Op zondag 23 juni 2024 15:58 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vooral het pellen van de eieren is nogal een rotklusje en er gaan altijd wel wat eieren stuk of ze zijn te iel om te vullen
Verder is het een koud kunstje voor mij
quote:Op zondag 23 juni 2024 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Het weer van vandaag nodigde uit voor een ijsplank.
[ link | afbeelding ]pistachecreme gevuld
) gehaald.
[ link | afbeelding ]
Verder gelopen en zoete aardappelfriet met joppiesaus en een kaassouffle gehaald en buiten gegeten. Toe zelf meegenomen meloen.
Deze fotoquote:Op zondag 23 juni 2024 18:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke culinair verantwoorde Tummie Time tikki masala
Ben daar al zooooo vaak langs gereden en nog nooit geweest. Tijd om heel binnenkort eens verandering in te brengen dus als ik dit zo ziequote:Op zondag 23 juni 2024 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daarna gelopen naar een, al veel vaker geweest, leuk koek/gebak café en een pistache witte choco koek (met pistachecreme gevuld) gehaald.
[ link | afbeelding ]
Verder gelopen en zoete aardappelfriet met joppiesaus en een kaassouffle gehaald en buiten gegeten. Toe zelf meegenomen meloen.
Ze zijn ook echt insane pittig. Ik hou het bij chapagetti en dan een beetje gochujang erbij naar smaakquote:Op zondag 23 juni 2024 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk/lekker idee zo’n ijsplank!
Heb trouwens net voor t eerst buldak op, die zwarte bonen variant, maar die vond ik eigenlijk al te pittig.
Gezellllllll op de kampeertoer, smakelijk daarquote:Op zondag 23 juni 2024 18:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke culinair verantwoorde Tummie Time tikki masala
Nou wil ik ook ijs!quote:Op zondag 23 juni 2024 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daarna gelopen naar een, al veel vaker geweest, leuk koek/gebak café en een pistache witte choco koek (met pistachecreme gevuld) gehaald.
[ link | afbeelding ]
Buitenkoken!quote:Op zondag 23 juni 2024 21:08 schreef foodlover het volgende:
Buiten de electrische grillplaat aangezet. Mini biefstukjes, gehaktburgertjes, kipfilet en shoarma van kippendijen. Aardappelschijfjes, sla en komkommersalade, diverse sausjes en stokbrood.
Doen hoor, ze zijn pasgeleden verbouwd en hebben nu nog meer cookies, crookies en meer. Ik kom er al een paar jaar graag. De appeltaart is ook ontzettend lekker, goed veel kaneel. Maar alles pistachequote:Op zondag 23 juni 2024 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben daar al zooooo vaak langs gereden en nog nooit geweest. Tijd om heel binnenkort eens verandering in te brengen dus als ik dit zo zie![]()
Waar had je dat ijs vandaan?
Mijn aller aller allerlievelingsquote:Op zondag 23 juni 2024 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk/lekker idee zo’n ijsplank!
Heb trouwens net voor t eerst buldak op, die zwarte bonen variant, maar die vond ik eigenlijk al te pittig.
Brander mayo maakt het echt afquote:Op zondag 23 juni 2024 21:12 schreef ondeugend het volgende:
Gewoon simpel maar zo lekker!
[ afbeelding ]
Simpele ijsbergsla, champignons met ui, Belgische frieten en biefstuk van de Turk.
Thee liefhebberquote:Op maandag 24 juni 2024 12:31 schreef oppiedoppie het volgende:
08:00 Thee
09:00 Thee
10:00 Thee
11:00 Thee
12:00 Eierbal, mostersoep en noorsplatbrood met eitje erop.
13:00 Thee
14:00 Thee
15:00 Griekste yoghurt (10%) met bosbessen, walnoten en sesamzaad.
16:00 Thee
18:00 Kip, spinazie, halve komkommer, paprika, ui, knoflook samen bakken en vlak voor serveren schep creme
fraiche erdoor.
19:00 Thee
Ik kende het nog niet. Net gekeken op de site maar vind het echt enorm weinig. 300 Gram maaltijdquote:Op maandag 24 juni 2024 13:50 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)d-fries-kip-barbecue
Ik denk dit vanavond, maar is het ook echt te eten? iemand ervaring?
Dit klinkt heerlijk!! Je zoon zijn smaakquote:Op maandag 24 juni 2024 16:25 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pasta (fusilli) met broccoli, erwten, brie, pesto en walnoten uit de oven
Zin in!
Zoon is een paar dagen bij z'n vriendin en hij vind dit zó niet lekker dus ik grijp mijn kansen
Voor hem is dit een nachtmerrie uit zijn jeugd geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2024 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk!! Je zoon zijn smaak
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: paella volgens Gordon Ramsay met als extra toevoeging van mijzelf wat grote gebakken garnalen.
Het was niet bijzonder, de patat was te hard, heel weinig vlees, en ik had daarna idd nog honger.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thee liefhebber![]()
Gezond en lekker eten
[..]
Ik kende het nog niet. Net gekeken op de site maar vind het echt enorm weinig. 300 Gram maaltijd![]()
Hoop dat het smaakt.
[..]
Dit klinkt heerlijk!! Je zoon zijn smaak
AH is gewoon doorgaans heel kut met dit soort kant en klare dingen. Valt echt altijd tegenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het was niet bijzonder, de patat was te hard, heel weinig vlees, en ik had daarna idd nog honger.
Weet je dat ook weer, je hebt het gelukkig in de aanbieding geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het was niet bijzonder, de patat was te hard, heel weinig vlees, en ik had daarna idd nog honger.
Welke organisatie is dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:06 schreef Molo het volgende:
[..]
AH is gewoon doorgaans heel kut met dit soort kant en klare dingen. Valt echt altijd tegen
Vanavond mosselen hier, want die waren in de aanbieding (wel bij de AH) en lekker en snel klaar.
Salade en hard broodje erbij
Straks eerst koffie en kwark met zomerfruit
En ergens vandaag rabarberlimonade van Fritz want flesje was net bij afleveren van de boodschappen ontdoptOok vier dingen niet geleverd op laatste moment.
Altijd gelazer ermee. Maar goed, goeie deals op de drankjes deze week en scheelt me een zooi zeulwerk ivm feestje dit weekend.
Geweldige zomerse lunchquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:28 schreef foodlover het volgende:
Straks sate van de bbq, Gado Gado, witte rijst, pindasaus.
Deze ken ik en ook andere in die serie, zoals "Mexicaans". Valt zeer zwaar tegen. Niet te vreten. Staat in mijn schrift in de lijst van "Nooit meer kopen"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Appiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer, je hebt het gelukkig in de aanbieding geprobeerd.
[..]
Welke organisatie is dat?
Zonde zeg.
[..]
Geweldige zomerse lunch
quote:
En?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga straks deze proberen, gevonden bij AH![]()
Ik was zo blij toen ik dit zag, echt. PISTACHEEEEEEEE!!!
[ afbeelding ]
Ja die waren dus verdorie niet leverbaar bij mij, want had er wel zin in. Pistachequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga straks deze proberen, gevonden bij AH![]()
Ik was zo blij toen ik dit zag, echt. PISTACHEEEEEEEE!!!
[ afbeelding ]
Hij is gewéldig!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:30 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En?
Ben erg benieuwd hoe die smaakt
Andere AH kijken, is het waardquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die waren dus verdorie niet leverbaar bij mij, want had er wel zin in. Pistache
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een variant op dit recept van buikspek met krokant zwoerd, daarbij bami en gewokte prei met wat truffeltapenade.
Voorlopig geen tijd voor. Maar komt welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Andere AH kijken, is het waardAH XL heeft ook een variant met zoute karamel en amandelen, die ga ik ook eens proberen. Maar pistache
![]()
Snert kan altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavodn aan de snert hier
Beetje raar met dit weer, maar zo'n zin in
Mooi gelukt dat spek, ziet er heerlijk krokant uitquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:34 schreef Molo het volgende:
Wostokje in de hand, met dennennaalden. Lekker spul!
[ afbeelding ]
deze combinatie sloopt je inderdaad, sterkte, thoughts and prayers for youquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:33 schreef Molo het volgende:
Net dertig liter water en ijsthee op
Straks patat met een kroket, want kinderfeestje, wat een helleweer
Ben benieuwd. Zet je een review ervan in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #34 ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier eten vanavond
https://parsarestaurant.nl/
ben er al eerder geweest veel vleesquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zet je een review ervan in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #34 ?
Heerlijk! Makkelijker ook dan een bbq. Soms met warm weer gourmetten we buiten. Ideaal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:37 schreef Kanaroe het volgende:
De tafelgrill even afgestoft!
Vanavond buiten biefstukje, kipspiesje, hamburgertje, groene asperges, rode paprika en uienringen grillen
Lekker wat watermeloen, radijsjes, aardappelsalade en stuk turks brood met knoflookboter en knoflooksaus erbij
Zininininininin
Edit: Kwam nog een stuk halloumi tegen, ook grillen en dan bij de watermeloen met munt![]()
Sterkte. Snel naar huis met dat gruisquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:33 schreef Molo het volgende:
Net dertig liter water en ijsthee op
Straks patat met een kroket, want kinderfeestje, wat een helleweer
Wat een leuk menu! Eens wat anders. Geniet ervan hoop ik!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier eten vanavond
https://parsarestaurant.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |