Vorig jaar niet. Voorjaar juist te koud/koel, juni grotendeels warm en vaak gebarbecued.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Voor mijn gevoel is dat wel een trend die zich de laatste jaren herhaalt. Het voorjaar dat enorm vroeg op gang komt, met vanaf halverwege maart zonovergoten en warme lentedagen... om dan vervolgens vanaf eind april om te slaan naar een frisse grijze bedoening die dan tot minstens in juni aanhoudt.
In de zon gaan staan, dan is het volgens @Geschiedkundige geen 12, maar 25 gradenquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik sta bijna te klappertanden van de kou, en tis midden juni![]()
Beweer jij dan dat de temperatuur in de zon 12 graden is? Zeker weten dat het er ca 25 voelt nu.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de zon gaan staan, dan is het volgens @:geschiedkundige geen 12, maar 25 graden
Hier gelukkig weer bakken regen dus heb dat dilemma niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beweer jij dan dat de temperatuur in de zon 12 graden is? Zeker weten dat het er ca 25 voelt nu.
Juni was bloedheet. Vorig weekend was vorig jaar tropisch, die zaterdag gezwommen en zondag binnen gebleven met alles dicht omdat het veel te heet was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Vorig jaar niet. Voorjaar juist te koud/koel, juni grotendeels warm en vaak gebarbecued.
Het was inderdaad heet. Een groot contrast met nu.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Juni was bloedheet. Vorig weekend was vorig jaar tropisch, die zaterdag gezwommen en zondag binnen gebleven met alles dicht omdat het veel te heet was.
Aan de andere kant waren juli en augustus zeer matig en september ronduit heet dus in die zin moeten mensen ook niet zo dramatisch doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:18 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het was inderdaad heet. Een groot contrast met nu.
Stond net in de zon en tevens redelijk wat wind, maar dat voelt echt niet als 25 graden ofzo. 25 graden is lekker warm. Nu bij lange na niet. Waar in Nederland ligt de gevoelstemperatuur op 25?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beweer jij dan dat de temperatuur in de zon 12 graden is? Zeker weten dat het er ca 25 voelt nu.
Die liggen over een week of 6 weer in de schappenquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik krijg nu al zin in pepernoten, gevulde speculaas en dergelijke.
Dikkerd gespot.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik krijg nu al zin in pepernoten, gevulde speculaas en dergelijke.
Amper wind, volop zon weer. Flinke warmte-afgifte van onze gele rakkerquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Stond net in de zon en tevens redelijk wat wind, maar dat voelt echt niet als 25 graden ofzo. 25 graden is lekker warm. Nu bij lange na niet
Een goudgelequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amper wind, volop zon weer. Flinke warmte-afgifte van onze gele rakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |