Moestuin heeft warmte nodigquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel wat matigere groei buiten bij de moestuin. Tomaten en komkommers die buiten staan willen niet zo vlotjes als normaal. In de kas kunnen we al lekker oogsten.
Over een klein maandje de eerste aardappels uit de grond halen. Benieuwd of het wat is qua opbrengst met het natte voorjaar.
Het onkruid groeit wel héél goed.
Door de droge juni is het aantal actieve slakken wel al aanzienlijk verminderd.
Ligt aan de plantenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik krijg nu al zin in pepernoten, gevulde speculaas en dergelijke.
Meenemen naar de sportschool, als ze hun energie niet kwijt kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ligt aan de planten
Maar ik heb nu geen wintergroente staan nee
Maar wat er nu staat kan door de lange dagen en vrij veel licht/zon icm relatief koud weer hun energie onvoldoende kwijt.
Wel dikke stengels die tomatenplanten door de kou (tragere opwaartse groei), knakken ze niet zo makkelijk om
Andijvie, sla etc groeit als een malle hier overigens.
Wat een verschrikkelijke gedachtequote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
Zal je straks zien dat we een omegablokkade krijgen rond de maandwisseling en daar mee meteen een hittegolf die tot half augustus duurt.
Nu willen, straks klagen.
Asjeblieft niet zeg 😱quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
Zal je straks zien dat we een omegablokkade krijgen rond de maandwisseling en daar mee meteen een hittegolf die tot half augustus duurt.
Kans is vrij reëel ja het kan vooral nooit (meer) normaal zomeren in dit land.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
Ik klaag nooit over hitte. NEVER.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
*bestelt Glenturret, kilt en Schotse colliequote:Op woensdag 12 juni 2024 14:15 schreef michiel_merk het volgende:
Schotse zomer dit,![]()
al was zelfs daar het weer een tikkeltje beter toen ik daar jaren geleden geregeld was.
Letterlijk een afvoerputjequote:
Ik ben er meer dan klaar voor!quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
Heel NW Europa heeft natuurlijk een gigantische klote zomer zo en de vooruitzichten op echt droger/stabieler weer lijken iedere keer op te schuiven.quote:
Klopt, het is zeker niet alleen Nederland. Terwijl ze in het (Zuid)oosten weg gaan smelten. Niet best.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heel NW Europa heeft natuurlijk een gigantische klote zomer zo..
Met speculeren schiet men momenteel niets op.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DemonRage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |