Ik begrijp er niks van dat Lewis zo moeilijk doet. P4 is een hartstikke mooi resultaat vanaf P7.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:40 schreef beantherio het volgende:
Hamilton in zak en as en Russell die juist heel opgetogen klinkt.
Hij doet het een beetje omgekeerd allemaalquote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van dat Lewis zo moeilijk doet. P4 is een hartstikke mooi resultaat vanaf P7.
Hij baalt dat hij door zijn teamgenoot is ingehaaldquote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van dat Lewis zo moeilijk doet. P4 is een hartstikke mooi resultaat vanaf P7.
Hamilton is al het hele seizoen nogal zuur aan het doen, na Monaco waren er bedekte toespelingen van hem dat het team zijn auto express minder snel maakt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
niet zijn meest charmante fotoquote:
Dat team kende ik nog niet!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:57 schreef Nizno het volgende:
A representative from the Octane Racing Group is required to report to the Stewards at 17:40, in
relation to the incident below:
Entity Octane Racing Group
Reason Spectator track invasion prior to the conclusion of the 2024 Canadian Grand
Prix.
ja ook dat maar zoals hij omhoog kijkt is het ook net of zijn IQ lager is dan zijn schoenmaatquote:
Deze beter? M.i. wel.quote:
jaquote:
Whut?quote:Op zondag 9 juni 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ook dat maar zoals hij omhoog kijkt is het ook net of zijn IQ lager is dan zijn schoenmaat
slecht weer, moeilijke bandjes op de baan, extra snot = geen goede optiequote:Op zondag 9 juni 2024 23:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet zo'n beest tot snot rijden om een extra tiende te pakken = fake champion
ja ik weet niet met die foto vind ik hem echt niet snuggerquote:
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 9 juni 2024 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik weet niet met die foto vind ik hem echt niet snugger
zn mond zo open, omhoog kijkend. plus hij heeft geen armen doordat er een plaatje op zn bovenlijf geprojecteerd staat..
Nou, ingehaald. Russell is van pole naar P3 gezakt en Hamilton is van P7 naar P4 geklommen. En ondanks dat is George blij en Lewis nietquote:Op zondag 9 juni 2024 22:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij baalt dat hij door zijn teamgenoot is ingehaald
Lewis rook podium. Snap hem wel. Lewis gaat hier ook altijd lekker eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2024 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ingehaald. Russell is van pole naar P3 gezakt en Hamilton is van P7 naar P4 geklommen. En ondanks dat is George blij en Lewis niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |