Starfield komt dus in 2025 of 2026 inclusief alle content die tot die tijd is uitgekomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:15 schreef Evangelion het volgende:
Was Indy PS5 port de "one more thing"? Lame
[ afbeelding ]
[ x ]
Misschien krijg je alle 5* cadeauquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:05 schreef Evangelion het volgende:
Eerder op een dode console dan op de Switch. Ach.
[ afbeelding ]
GamepassHet is F2P.
Een goed spel is na een halfjaar nog steeds een goed spel...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:43 schreef Friday12 het volgende:
Dat ik geen indiana kan spelen vind ik wel jammer maar na 6 maanden hoeft het niet meer
Dan heb je alle spoilers wel gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goed spel is na een halfjaar nog steeds een goed spel...
Gewoon niks kijken toch? Spoilers van games die ik niet speel vind ik altijd erg makkelijk te ontwijken :pquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan heb je alle spoilers wel gehad
Als je op internet memes kijkt heb je elke game wel gespoilert en elke filmquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon niks kijken toch? Spoilers van games die ik niet speel vind ik altijd erg makkelijk te ontwijken :p
Voor de release van TLOU Part 2 heb ik al een hoop golfclubs met een personage gezien waar de naam nog niets eens officieel was gecommuniceerd. Oké misschien een slecht voorbeeld door alle leaks.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon niks kijken toch? Spoilers van games die ik niet speel vind ik altijd erg makkelijk te ontwijken :p
Gewoon bepaalde sites niet bezoeken. Het lukt me redelijk. Meeste spoilers komen van jouquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor de release van TLOU Part 2 heb ik al een hoop golfclubs met een personage gezien waar de naam nog niets eens officieel was gecommuniceerd. Oké misschien een slecht voorbeeld door alle leaks.
Bij iedere film, serie en game staat het internet vol in de eerste twee weken.
God of War Ragnarok ga ik straks spelen en heb werkelijk niks gezien van die game behalve de trailer. Zelfde met Horizon Forbidden West.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:43 schreef Friday12 het volgende:
Dat ik geen indiana kan spelen vind ik wel jammer maar na 6 maanden hoeft het niet meer
Ja was ook al gespoiled en ik kwam niet op game sites enzo. Ik kwam niet eens op fok.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor de release van TLOU Part 2 heb ik al een hoop golfclubs met een personage gezien waar de naam nog niets eens officieel was gecommuniceerd. Oké misschien een slecht voorbeeld door alle leaks.
Bij iedere film, serie en game staat het internet vol in de eerste twee weken.
Excuses, ik neem iets te veel informatie op en spuw het “wel eens” uitquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon bepaalde sites niet bezoeken. Het lukt me redelijk. Meeste spoilers komen van jou
Onnodig ook ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:35 schreef PirE het volgende:
[..]
God of War Ragnarok ga ik straks spelen en heb werkelijk niks gezien van die game behalve de trailer. Zelfde met Horizon Forbidden West.
Enige waar ik bij Indy bang voor ben is dat ze weer headbobbin in de game proppen omdat het fps is en het is blijkbaar immersive dat je beeld beweegt als je loopt. Als ik zelf loop beweegt de wereld ook niet dus waarom moet dat dan als ik op mijn bureaustoel zit en naar een scherm kijk? Tot zover mijn rant hierover.
Chromatic aberrationquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Onnodig ook ja.
Blur, depth of field, film grain en screen shake zijn dingen die standaard op 0 gaan zodra ik een game opstart.
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Gaming is dood. @:PowerLoungen
Die zooi had moeten stoppen na 3.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Gaming is dood. @:PowerLoungen
quote:Op donderdag 26 september 2024 18:02 schreef Aether het volgende:
Threads of Time is a turn-based JRPG inspired by Chrono Trigger and Final Fantasy. Travel the ages with your party from the early prehistoric era to the far future in this charming, modernized 2.5D pixel art adventure built in Unreal Engine 5!
of gewoon meer zuipen, dan vergeet je ook de helft. Ik heb 2 keer TLOU2 gespeelt, maar kan me geen kloot meer van die hele game herinnerenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon bepaalde sites niet bezoeken. Het lukt me redelijk. Meeste spoilers komen van jou
Hyped.quote:
Een maand is niks. Ben wel benieuwd naar de staat van de game bij release.quote:
Dat nog niet maar Ubisoft welquote:
Onimushaquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Aether het volgende:
4 februari 23 uur
https://www.capcom-games.com/showcase/spotlight/en-us/
[ afbeelding ]
Resident Evil 9quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Aether het volgende:
4 februari 23 uur
[ afbeelding ]
Devil May Cry 6!quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Aether het volgende:
4 februari 23 uur
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |