Natuurlijk niet.quote:
Jazeker, noted ook.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Russell gaat vanzelf een keer rechtdoor waar een bocht zit.
Ik vond hem er ruim genoeg voor zitten.quote:
Denk het.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Lando zijn bandjes kapot aan het rijden?
In dit tempo kan hij zo een stop maken en zo weer terug naar 1quote:Op zondag 9 juni 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Lando zijn bandjes kapot aan het rijden?
Het schijnt zo tijd te zijn voor meer regen.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Het is al lang en breed tijd voor droog weer banden
Ja maar de regen is er al weer.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar ja, dat is natuurlijk nu niet het criteriumquote:Op zondag 9 juni 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Heel belangrijk in de strijd om plek 5.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis kom op pak Fernando. Twee extra WCC punten.
Idd als Sar niet binnen kan komenquote:
Die worden vast nog wel P7&8.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:38 schreef Sabata het volgende:
2 Ferraris buiten de punten is ook al een tijdje geleden
Hij zit er al 20 ronden vlak achter. Hongarije vibes.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis kom op pak Fernando. Twee extra WCC punten.
Ja das idd baggerquote:
you win some you loose somequote:
Vorige keer won ie daardoor. Het is weer 1-1quote:
valt me echt mee, blijkbaar denken ze de auto er weg te kunnen halen zonder veel op de baan te zijn... ik betwijfel hetquote:Op zondag 9 juni 2024 20:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Blijkbaar toch SC..
En Norris heeft pech, was net de pit window voorbij
Hier werkt het wel hoorquote:
Zit hij welquote:Op zondag 9 juni 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Norris zit niet achter een SC, die is gewoon veilig
Hier niets loosquote:
Verre van, lijkt me.quote:
Toen was hij er waarschijnlijk ook voorgeblevenquote:Op zondag 9 juni 2024 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vorige keer won ie daardoor. Het is weer 1-1
Toetertjesquote:Op zondag 9 juni 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
Piastri gaat winnen
JAAAAAAAAAAAAAAA @:dombohetolifantje1
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
Piastri gaat winnen
JAAAAAAAAAAAAAAA @:dombohetolifantje1
Dat vond hij ook, ruim voor de helft van de race!quote:
Cadeautje voor Miamiquote:
De McLaren is snellerquote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou beter zijn voor de sport als Max deze niet wint, maar ja.
Vind ik ook.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Norris zit niet achter een SC, die is gewoon veilig
Ohw, dit was gewoon 4d schakenquote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
Hop,
En daar heeft Max zijn plannetje gewoon succesvol afgerond.
Klopt.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Leek haast of Piastri hem gewoon voor liet.
Parijs is nog ver.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou beter zijn voor de sport als Max deze niet wint, maar ja.
Dat idee had ik ook ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Hannahquote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
Hop,
En daar heeft Max zijn plannetje gewoon succesvol afgerond.
Ja dat was ook zo en terecht. Pia weet ook wel dat Nor sneller is, dan ga je je teamgenoot niet dwars zitten met de kans dat je brokken krijgtquote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Vorige keer had hij gelukquote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef trein2000 het volgende:
Norris genaaid door de wedstrijdleiding, slecht zeg.
dat valt nog mee, maar als ie het doet is het geen half werkquote:
Teamgenoten en Lando was eerder bij de SC lijn, dus mocht er sowieso voorquote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Muah. Het is nooit meteen hè.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef trein2000 het volgende:
Norris genaaid door de wedstrijdleiding, slecht zeg.
Jij denkt ook de komende weken?quote:
Kan niet altijd feest zijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit keer geen gelukje voor Norris.
ja tuulk.quote:
Ric had ook een strafquote:Op zondag 9 juni 2024 20:45 schreef franklop het volgende:
Ricciardo ook extra pech, kon geen rondje eerder omdat Tsunoda anders moest wachten
Of zat die er voor?
Vandaag wel. De komende races niet, denk ik.quote:
Baan nog te natquote:
Ja daarom ook extra pech, anders had hij gelijk kunnen gaanquote:
Die rijdt ook achter de SC.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:45 schreef Zorro het volgende:
Maar intussen had die regen er al lang moeten zijn toch
Daarom lijkt het me goed als Verstappen dan eens niet wint, voor de spanning.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vandaag wel. De komende races niet, denk ik.
Ja, ben wel benieuwd of je er bij past in die eenzitter van Landoquote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris we gaan het straks gewoon op nieuw proberen
Door een slechte pitstop van Alonso.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe is die mazzelaar Hamilton nu weer voorbij Alsonso gekomen?
En ook 6s los.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton's stop was 2.nogwat, die van Alonso was 4.nogwatquote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Alonso had een flopstop.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij Oscar moeten de ballen nog even indalen.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Daarom zeg ik dat Norris sneller is en verwacht dat die er wel weer voorbij gaatquote:Op zondag 9 juni 2024 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me goed als Verstappen dan eens niet wint, voor de spanning.
Zelfde auto, Piastri was ook snel. Vind het bijzonder, beetje winnaarsmentaliteit is niks mis mee.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo en terecht. Pia weet ook wel dat Nor sneller is, dan ga je je teamgenoot niet dwars zitten met de kans dat je brokken krijgt
Ik denk ook dat de Mclaren dit weekend gewoon de te kloppen auto is.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat Norris sneller is en verwacht dat die er wel weer voorbij gaat
Ondertussen luisteren wij naar een giga hitquote:Op zondag 9 juni 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We zijn er nog niet. Kan nog vanalles gebeuren.
nee, je gaat niet met je teamgenoot vechten als je de kans hebt dat Nor straks Rus voorbij kanquote:Op zondag 9 juni 2024 20:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zelfde auto, Piastri was ook snel. Vind het bijzonder, beetje winnaarsmentaliteit is niks mis mee.
het regentquote:Op zondag 9 juni 2024 20:49 schreef SiGNe het volgende:
Rare keuze trouwesn, slicks.. het gaat zo regenen
Gaat het?quote:
hij moest blijven pushen, kijken hoe lang het zou duren voor de motor het begafquote:
Misschien niet meer?quote:Op zondag 9 juni 2024 20:49 schreef SiGNe het volgende:
Rare keuze trouwesn, slicks.. het gaat zo regenen
rustaaaaaag . is op zn gemak onderwegquote:Op zondag 9 juni 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Waar is die regen dan?
Straks het hele circus weer naar binnen voor slicks?
Eraf in 3,2,1quote:
die schrikt dat zn motor normaal doetquote:
Fixed of 'fixed'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |