Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!quote:
Moest daaraan denken door huidige tt, zelfde liedje.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!
Ben toch wel benieuwd of Danny tevreden was met het FOK! logo in Pride kleurenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een topic geopend door ‘QAnonn’ en dit soort posts als eerste reactie.. Het gaat echt niet goed met FOK!
Lekker vergelijkbaar ook welquote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
In een of ander land gingen de straatinterviewers aan de slag met vragen aan random burgers of ze bereid waren om te sneuvelen voor zaak x. Ze zeiden allemaal ja. Vervolgens zei de interviewer dat ze zich konden inschrijven vlakbij om dit te kunnen verwezenlijken. Ze zeiden allemaal toen nee, hadden allerlei smoesjes.
Dat zal niet anders zijn hier op FOK!quote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
In een of ander land gingen de straatinterviewers aan de slag met vragen aan random burgers of ze bereid waren om te sneuvelen voor zaak x. Ze zeiden allemaal ja. Vervolgens zei de interviewer dat ze zich konden inschrijven vlakbij om dit te kunnen verwezenlijken. Ze zeiden allemaal toen nee, hadden allerlei smoesjes.
Dat lelijke varken van jou wil niemand verkrachten hoor, die is gewoon veiligquote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Nederland is naar de knoppen. Als het eropaan komt, dan ga ik niet vechten voor al die illegalen hier die onze dochters verkrachten, onze winkels leegroven, en iedereen die hen verkeerd aankijkt in elkaar meppen.
Laat de Russen maar dealen met al die ongeletterden die 0,0 idee hebben om zich normaal te gedragen.
quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Nederland is naar de knoppen. Als het eropaan komt, dan ga ik niet vechten voor al die illegalen hier die onze dochters verkrachten, onze winkels leegroven, en iedereen die hen verkeerd aankijkt in elkaar meppen.
Laat de Russen maar dealen met al die ongeletterden die 0,0 idee hebben om zich normaal te gedragen.
quote:Op zondag 9 juni 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zoals het opvallend is hoeveel van die users hier die altijd hoog van de toren blazen over het vrije woord, je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig, de maatschappij probeert ons het zwijgen op te leggen, dit is Nederland niet meer, en ik vergeet dan nog wat vooroordelen over buitenlanders ad infinitum ad nauseam, zelf helemaal niks bij willen dragen aan het verbeteren of verdedigen van de maatschappij.
Lafaards gonna lafaard.
Over types als Telefoonvork, komt het bekend voor?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Heb je het nu over Nederlanders of ook over nieuwe Nederlanders?
Dat je niet voor NL gaat vechten snap ik, ga ik ook niet doen.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Hun vliegtuig staat al in het vet om te vertrekken naar Canadaa.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:05 schreef Nober het volgende:
Alles voor de sneuvelbereidheid.
[ x ]
[ x ]
Niemand WIL sneuvelen, maar mensen kunnen bereid zijn om de kans op sneuvelen te aanvaarden omdat ze hun land willen verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:42 schreef Nober het volgende:
Is het verder toegenomen inmiddels? Lijkt me wel toch? Wie wil er nou niet sneuvelen voor z'n land?
[ x ]
Lever je paspoort dan maar in.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen gaan toch zeker niet de inmiddels vele oerlelijke ruziezoekende vechtersbazen verdedigen? Mensen zullen dus veel eerder deserteren.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemand WIL sneuvelen, maar mensen kunnen bereid zijn om de kans op sneuvelen te aanvaarden omdat ze hun land willen verdedigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |