Bquote:21 2:00 Argentinië - Canada
22 2:00 Peru - Chili
26 0:00 Peru - Canada
26 3:00 Chili - Argentinië
30 2:00 Argentinië - Peru
30 2:00 Canada - Chili
Cquote:23 0:00 Ecuador - Venezuela
23 3:00 Mexico - Jamaica
27 0:00 Ecuador - Jamaica
27 3:00 Venezuela - Mexico
1 2:00 Mexico - Ecuador
1 2:00 Jamaica - Venezuela
Dquote:24 0:00 Verenigde Staten - Bolivia
24 3:00 Uruguay - Panama
28 0:00 Panama - Verenigde Staten
28 3:00 Uruguay - Bolivia
2 3:00 Verenigde Staten - Uruguay
2 3:00 Bolivia - Panama
quote:25 0:00 Colombia - Paraguay
25 3:00 Brazilië - Costa Rica
29 0:00 Colombia - Costa Rica
29 3:00 Paraguay - Brazilië
3 3:00 Brazilië - Colombia
3 3:00 Costa Rica - Paraguay
Eigenlijk hoop ik dan wel te slapen ...quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:12 schreef PSVCL het volgende:
Messi genot straksvs Chili
Hoop dat ik niet in slaap val
Hopelijk zijn dit niet de WK tijden voor over jaar?...quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dan wel te slapen ...
2 uur zou een iets betere tijd zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viaplay ?
Aldus een MExicaan (Pepi haters) met 3 likes. Pepi viel de laatste wedstrijd juist ijzersterk in.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aldus een MExicaan (Pepi haters) met 3 likes. Pepi viel de laatste wedstrijd juist ijzersterk in.
Giminez was 2 wedstrijden onzichtbaar (miste een wereldkans) en werd na een uur gewisseld.
De Mexicaanse Jorgenson kan er niks meer van.
Moet jij zeggen met je tweet van een Amerikaanse USNT volger.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:51 schreef PSVCL het volgende:
Hoelang heb je zitten zoeken naar die tweets met in totaal nog geen 50 likes?![]()
Pepi valt de laatste 20 min in wanneer USA met 10 man staat vs Giminez die 2 keer na een half uur wordt gewisseld omdat ie er niks van bakt, zoek het verschil..
Je snapt weer niks van @:cr7
Het enige land dat alle WK's speelde zal, nu er niet vier maar zes van de tien landen naar het WK gaan, zich niet kwalificeren.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:16 schreef Cherni het volgende:
Brazilië terecht uitgeschakeld. Net als tegen Colombia slecht. Maar goed, het was ook geen titelkandidaat want ook in de kwalificatie reeks voor het wk2026 staan ze er zeer slecht voor waarbij de mogelijkheid bestaat dat ze zich niet eens kwalifiseren.
Colombia zie ik toch wel als de grootste favoriet. Leuke spijkerharde snelle ploeg. Bijzonder ook dat je alleen in de finale bij een gelijk spel verlenging hebt. Gelijk strafschoppen.
quote:Op maandag 8 juli 2024 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Het enige land dat alle WK's speelde zal, nu er niet vier maar zes van de tien landen naar het WK gaan, zich niet kwalificeren.
Mooie persconferentie vanochtend bij CNN met hem. Hij slachtte de organisatie de Comobal en FIFA.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:21 schreef chufi het volgende:
Colombiaanse trainer vindt dat de halftime show te lang is en dus eigenlijk ook tegen de regels ... Verder vindt ie Shakira een geweldige artiest ...
Dan kan Messi sws die laatste gouden bal wel vergetenquote:Op zondag 14 juli 2024 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie persconferentie vanochtend bij CNN met hem. Hij slachtte de organisatie de Comobal en FIFA.
Misschien nog wel meerquote:Op zondag 14 juli 2024 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kan Messi sws die laatste gouden bal wel vergeten
WK 2026 alle wedstrijden 2×20 minuten ivm de concerten vooraf, tijdens en na. Wie betaald bepaald. Maar gelukkig is het niet in Qatar.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:52 schreef Evangelion het volgende:
Tja dat krijg je als je USA laat organiseren. Sowieso een farce.
Jup, het is 1 grote chaos. Massa supporters met en zonder kaartjes zijn door de beveiliging gebroken.quote:Op maandag 15 juli 2024 01:53 schreef chufi het volgende:
30 minuten vertraging... supporters gedoe volgens mij..
Iets teveel gesnovenquote:
Wat ik hoorde was dat de velden kleiner dan de kleinste FIFA standaarden zijn, puur omdat de Amerikaanse stadions minder ruimte hebben en anders de velden tot te dicht op de boarding lopen.quote:
ZIEDEND.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks gezien van dit toernooi. Is Argentinië weer naar een nieuwe titel gefloten?
Die extra rust was er omdat ze een halftime show hadden bedacht. Dat doen ze echt niet om Messi extra rust te gunnenquote:Op maandag 15 juli 2024 06:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was dat de velden kleiner dan de kleinste FIFA standaarden zijn, puur omdat de Amerikaanse stadions minder ruimte hebben en anders de velden tot te dicht op de boarding lopen.
Wat resulteert in een ander soort spel.
Sowieso belachelijk dat dit kan, maar ja.. men opent ook met officiële christelijk religieuze uitingen zoals dat het het toernooi van Jezus zou zijn en de rust bij Argentinie zou 25 minuten krijgen (met het idee om Messi wat meer rust te gunnen) las ik. Het is een bijzonder stuk knip en plakwerk die copa America.
Dan liever de UEFA standaarden.
WK over 2 jaar is FIFA organisatie dat is toch wel een flink verschil, stadions al weken vantevoren beschikbaar (scheen nu enkele dagen te zijn) en er worden overal echte grasvelden neergegooid.quote:Op maandag 15 juli 2024 05:40 schreef DeeBee het volgende:
Shithole MURICA, wat een organisatorische bende
Over 2 jaar een kansloos WK hier
2x hands in het strafschopgebied, 2x "niets aan de hand(s)" volgens de scheids... ehm, hands van de Colombianen he! De scheids floot redelijk goed, maar zeker niet in het voordeel van Argentiniequote:Op maandag 15 juli 2024 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks gezien van dit toernooi. Is Argentinië weer naar een nieuwe titel gefloten?
Die WK-titel hebben ze natuurlijk wel op schandalige wijze behaald, die titel is gewoon gekocht.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:45 schreef Nober het volgende:
Die keeper moet die bal toch gewoon hebben!?
[..]
ZIEDEND.
Jarenlang Messi moet eerst naar eens wat winnen met z'n land. Olympisch goud tellen we niet.
Ze zongen weinig onwaarhedenquote:Escuchen, corran la bola, juegan en Francia pero son todos de Angola. Que lindo es, van a correr, son cometravas como el p* Mbappé. Su vieja es nigeriana y su viejo camerunés, pero en el documento, nacionalidad francés”.
Maar Frankrijk deed helemaal niet mee aan dat toernooi ....quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ze zongen weinig onwaarhedenAl is dat "comotravas" wel wat onvriendelijk ja.
Dit zongen ze al na het behalen van het WK. En nu weer, het zit kennelijk hoog, geen idee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Frankrijk deed helemaal niet mee aan dat toernooi ....
Fijn dat je het even vertaald.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ze zongen weinig onwaarhedenAl is dat "comotravas" wel wat onvriendelijk ja.
Fucking kan niet aldus google translate de rest is prima.quote:Luister, vertel het verder, ze spelen in Frankrijk, maar ze komen allemaal uit Angola. Hoe schattig is het, ze gaan rennen, het zijn gekke eters zoals f*cking Mbappé. “Zijn moeder is Nigeriaans en haar vader is Kameroens, maar op het document staat de Franse nationaliteit.”
Comotravas wordt ook niet goed vertaald, is ook lastig te vertalen, maar iets als "hij is gek op travestieten", maar dan erg platquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Fijn dat je het even vertaald.
[..]
Fucking kan niet aldus google translate de rest is prima.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:43 schreef chufi het volgende:
Grote ophef over feestend Argentinie in de bus waarbij Frankrijk racist werd bezongen door o.a. Enzo Fernandez...
Politici meldde dat Messi als aanvoerder zn excuses zou moeten aanbieden .. dit leidde tot zn ontslag ...
Franrijk , Chelsea en FiFa doen onderzoek naar het geheel
het blijft een elftal met haken en ogen ...
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a9f3ae42/
Jep en ik las ook ditquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit zongen ze al na het behalen van het WK. En nu weer, het zit kennelijk hoog, geen idee.
Ik moest meteen denken aan de inheemse bevolking (oftewel de oorspronkelijke inwoners van Argentinie). Lijkt wel alsof ze daar Alzheimer hebbenquote:De Argentijnse vicepresident Villarruel is daar weer verbolgen over. Ze zei geen acties van een "kolonialistisch" land te tolereren. "Geen enkel koloniaal land gaat ons intimideren voor een liedje op het veld of voor het spreken van waarheden die ze zelf niet willen toegeven", schreef ze op X.
"Argentinië is een soeverein en vrij land. We hebben nooit kolonies gehad of tweederangs burgers.
tsja.. best wel hypocriet en dan druk ik mij nog heel zacht uitquote:For decades, indigenous peoples in Argentina have been treated like second class citizens, subjected to violence, intimidation and discrimination with their human rights ignored. In recent months, their claims and demands have started to gain traction on the political and social agenda in Argentina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |