Met mijn ex vriendin was het handiger dat zij de grote lepel was omdat ze langer was dan ik. Maar ik was ook af en toe grote lepel, want tettenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef Tegan het volgende:
Hoe bepalen koppels van gelijk geslacht wie welke lepel is?
*proest*quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zag net een boom van een vent met veel haar op tv, moest aan Hosti denken. Zou hij al monogaam getrouwd zijn en 3 kinderen en een labrador hebben?
TETTENquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn ex vriendin was het handiger dat zij de grote lepel was omdat ze langer was dan ik. Maar ik was ook af en toe grote lepel, want tetten
buurbabequote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn ex vriendin was het handiger dat zij de grote lepel was omdat ze langer was dan ik. Maar ik was ook af en toe grote lepel, want tetten
Zin in treinbier nu.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb mijn Bacardi inmiddels voor me staan. Sorry als ik later vanavond digitaal aanrand danwel onbegrijpelijk typ
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin om tetten* vast te houden![]()
*tetten die niet de mijne zijn
I'm with you. Laten we elkaar aanrandenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb mijn Bacardi inmiddels voor me staan. Sorry als ik later vanavond digitaal aanrand danwel onbegrijpelijk typ
Je bent ook wel klaar met je eigen tetten vasthouden?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I'm with you. Laten we elkaar aanranden
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent ook wel klaar met je eigen tetten vasthouden?
Jij altijdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Wist dat ik op jou kon rekenen
Vandaag nog een stel van iemand anders goed betast.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin om tetten* vast te houden![]()
*tetten die niet de mijne zijn
Poahquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I'm with you. Laten we elkaar aanranden
jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent ook wel klaar met je eigen tetten vasthouden?
Van Miss zeker?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog een stel van iemand anders goed betast.
Ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die arm is de beste plek om in slaap te vallen. Altijd licht geirriteerd als hij zijn arm terug wil omdat hij blauw wordt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |