SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Bleek zelfs al helemaal vol te zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 00:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met deze vlotte playlist
Valt genoeg over te ouwehoeren natuurlijk, zit jij nog aan de Korenwolf?quote:Op zondag 9 juni 2024 00:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bleek zelfs al helemaal vol te zijn![]()
Ja, je bent zo weer 3 uur verder.
Ja, ik doe rustig aanquote:Op zondag 9 juni 2024 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Valt genoeg over te ouwehoeren natuurlijk, zit jij nog aan de Korenwolf?
Hiervoor kom ik zaterdagavond op FOK!, de liedjes en het geouwehoer, ik vond het geweldig! Bedankt Melting!quote:Op zondag 9 juni 2024 00:30 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Wellicht tot de volgende keer.
Welterusten.
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber: vandaag een extra lang vooraf-gedeelte, met 3 fijne instrumentale dancetracks. Aanvang al rond 18:46:30 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:03 uur: DJ11 - Forget The Rain
Welkomquote:Op maandag 10 juni 2024 18:49 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Ik moet zo nog wel koken en eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |