En pas Indy sinds 2020quote:
dit is wel een feitje dat op Wiki terecht hoort te komenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft anders in z'n eentje meer wedstrijden gewonnen dan de 2 Mercedessen bij elkaar, de afgelopen 3+ jaar.
jerez was 3 cijfers achter de komma, dit nu 4 cijfersquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.
En nee ik zeg nergens dat dit groter is.
Wat een autisten hier zeg
Het doet wel afbreuk aan de betekenis van iconisch.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een iconisch moment, deze hoort in die lijst thuis.
En nee ik zeg nergens dat dit groter is.
Wat een autisten hier zeg
Toen klopte dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, het is een Arrows pet, geen Jos pet
Tijd voor een nieuwe dusquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef D. het volgende:
Bij nader inzien, het is een Arrows pet, geen Jos pet
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja klopt maar het is natuurlijk niet zo dat het niet kunnen meekomen van Perez ook maar iets zegt over de vraag of iemand anders dat dan wel zou kunnen....
Ik kocht een pet van Max Chilton in 2019 ofzo. In Toronto bij de IndyCars. Was wel ik Canada. Die MAX van die pet is best mooi gestyled en gaf me een mooie pet voor Max zonder dat het standaard was.quote:
Denk wel dat het krap wordt met 3+ jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is wel een feitje dat op Wiki terecht hoort te komen
Ik heb Air Max schoenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik kocht een pet van Max Chilton in 2019 ofzo. In Toronto bij de IndyCars. Was wel ik Canada. Die MAX van die pet is best mooi gestyled en gaf me een mooie pet voor Max zonder dat het standaard was.
[ afbeelding ]
Koop je een oranje petje van MCLquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neh, ga niet met Max-merch lopen, dadelijk ziet iemand mij
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neh, ga niet met Max-merch lopen, dadelijk ziet iemand mij
Ricciardo ging ook wel redelijk, kun je zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, als je naar Toto Rosso (en de andere namen) kijkt dan is Max de enige die echt met die auto om kon gaan en bij Red Bull net zo.
Heb je nog last van je zeurdarm na de vakantie?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die pet vaak tijdens m'n vakanties gedragen. Hij heeft het zwaar gehad in de loop der tijd.
ik heb de laatste RBR jumbo auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |