Understoodquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Zorro het volgende:
Ik kom even melden dat Perez er HE-LE-MAAL niks van kan
Bedankt, ik had het niet helemaal door, was een pannenkoek aan het eten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Zorro het volgende:
Ik kom even melden dat Perez er HE-LE-MAAL niks van kan
Max wilt geen goede rijder naast hem.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Donna het volgende:
Zijn er nou echt geen andere opties voor Red Bull volgend jaar? Lame.
Jawel. Maar die wilden ze niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Donna het volgende:
Yuki, Sainz en nog veel meer opties.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Donna het volgende:
RBR krijgt veel doekoesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:22 schreef TwenteFC het volgende:
Hoop voor redbull dat zijn contract vol zit met prestatie clausules.
Please corfirmquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max wilt geen goede rijder naast hem.
Het interesseert Max echt geen moer wie er in de 2e auto zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max wilt geen goede rijder naast hem.
Of de auto de snelste is, is de vraag. Maar Q3 moet je wel halenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
Heb je de snelste auto onder je reet en weet je nog niet Q2 te halen. Wat een sukkel…
Las inderdaad ook dat Perez mede/indirect het salaris van Max lapt. Geen idee wat daar van waar is, zou wel een boel verklaren.quote:
Maar wil RBR nog wel een keer constructeurswereldkampioenen zijn?quote:
blijkbaar vonden ze Yuki niet geschikt om naar RBR te halen. Liam de VCARB over laten slaan is ook geen goede optie. En Ric, tja. nee.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Donna het volgende:
Die lui hebben teveel Red Bull gedronkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:22 schreef SiGNe het volgende:
Red Bull wil "Max pleasen" volgens Viaplay over het bijtekenen van Perez..
gebeurdquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsjonge
En ik verbaas me erover terwijl het gewoon keer op keer gebeurd. Het is niet eens meer wat nieuws
Ik denk het wel. Kamp Verstappen wil rust en focus op Max.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het interesseert Max echt geen moer wie er in de 2e auto zit.
Nee, want die was nog tragerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:22 schreef Tijn het volgende:
Als-ie een klein beetje meer benzine bij zich had gehad, had-ie dat rondje met 2x groen niet af hoeven te breken. Wellicht had het er dan nu anders uitgezien voor Perez.
En hij neemt nog wat sponsoren meequote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Jane het volgende:
Maar Horner is tevreden, want Mexicanen kopen merchandise.
Yuki verdient toch een kans als je het gepruts van Checo elke Q ziet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar vonden ze Yuki niet geschikt om naar RBR te halen. Liam de VCARB over laten slaan is ook geen goede optie. En Ric, tja. nee.
Albon proberen terug te halenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar vonden ze Yuki niet geschikt om naar RBR te halen. Liam de VCARB over laten slaan is ook geen goede optie. En Ric, tja. nee.
dat idd. als iemand denkt dat Max blij is met een tweede rijder die gemiddeld in de in Q2 terecht komt is die knettergek. Das nog gekker als dat je 20KM gaan snelwandelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die lui hebben teveel Red Bull gedronken
Dan issie ook wel bijna bejaard hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef opgebaarde het volgende:
Hij doet zijn best. Meer kan je niet vragen
[..]
Durfjij daar geld op in te zetten?
#iknie
Het kan best dat Yuki wel de prestaties levert die van Perez verwacht word.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Perez compenseert dat verlies welquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:24 schreef manny het volgende:
Aluminiumhoedje op. Ze willen niet te hoog eindigen in het constructeurskampioenschap, extra testtijd, en windtunneltijd voor volgend seizoen.
Pure winst.quote:
Zolang Perez goed genoeg is om P2 binnen te halen bij de rijders is het goed genoeg...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
@Donnaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:26 schreef Donna het volgende:
Als jullie het woord knotsgek horen, wel even mij taggen he?!
Ik hoorde het jou net zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:26 schreef Donna het volgende:
Als jullie het woord knotsgek horen, wel even mij taggen he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |