Ik dacht dat Ray Houghton toen captain was.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Een soort van vervolgvraag: Wie was de captain van Ierland op dat toernooi van '88? Hij stond dat seizoen onder contract bij Ajax en had er mede voor gezorgd dat Nederland het WK van '82 misliep.
Ook deels volgens mij, maar ik ben op zoek naar de speler die al sinds de WK '86 kwalificaties de aanvoerdersband had.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ray Houghton toen captain was.
Enige wat ik weet is dat Frank Stapleton in Amsterdam gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ook deels volgens mij, maar ik ben op zoek naar de speler die al sinds de WK '86 kwalificaties de aanvoerdersband had.
Dat is hem. Ik probeerde te rekken. Was puntje tong. Maar Farrington lag in de weg.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat Frank Stapleton in Amsterdam gespeeld heeft.
Zat Pfaff achter een kip aan ?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:47 schreef Zorro het volgende:
Op het EK van 1980 werd Belgie - Engeland tijdelijk gestaakt. Waarom was dat?
Dat had het zomaar kunnen zijn!quote:
Klopt, uiteindelijk maar 4 wedstrijden. Vond het destijds als jochie al apart (staan) in mijn Panini album.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat Frank Stapleton in Amsterdam gespeeld heeft.
PSVquote:Op woensdag 12 juni 2024 05:17 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club speelde Henri Krüzen toen hij in de EK-88 selectie zat ?
Ha ha. Klopt idd niet. Excuses nog, had niet in de gaten dat er nog een vraag open stond.quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Klopt niet...
Edit, ik ga het antwoord niet noemen, ik keek het na nl.
Den Bosch?quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Klopt idd niet. Excuses nog, had niet in de gaten dat er nog een vraag open stond.
PSV is goed. Over het hoofd gezien.quote:
Canada, PEC en GAEquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:11 schreef tong80 het volgende:
In welk land werd assistent-bondscoach Dwight Lodeweges geboren, en voor welke Nederlandse club speelde hij?
Petr Cech ----> Jan Koller??quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:39 schreef -XOR- het volgende:
Op het EK in 2000 kreeg een doelman een rode kaart en moest in het doel vervangen worden door een veldspeler. Wie was de doelman en wie verving hem?
Nee (werd pas 2 jaar later international)quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Petr Cech ----> Jan Koller??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |