Eh..?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:51 schreef bananen-plukker het volgende:
ik ben benieuwd wat jullie je toekomstige vader geven
Dit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:59 schreef Lemijn het volgende:
Niks. Is niet mijn vader. De kinderen zullen hoogstwaarschijnlijk iets knutselen op school/opvang, dat mogen zij geven.
Lijkt me ook wel apart om voor vader/moederdag specifiek iets te vragen jaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:16 schreef eponine het volgende:
[..]
Dit.
En ik zou het heel gek vinden als de vader van mijn kinderen iets zou vragen voor vaderdag. Het is geen verplichting ofzo. Thuis deden wij er vroeger, na de basisschool met verplichte knutsels, niets meer aan. Liet wel op andere dagen/momenten merken dat ik mijn vader waardeerde.
Hier vraagt zoon áltijd wat ik wil hebben voor moederdag en dat begint al weken van te voren. Meestal een boek, waar ik nog niet genoeg van heb en die ik zelf betaalquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel apart om voor vader/moederdag specifiek iets te vragen ja
Dit hoor ik vaker, maar het is toch "vaderdag", dag waarop we vaders in het zonnetje zetten, en niet "mijnvaderdag", dag waarop iedereen zijn eigen vader in het zonnetje zet"?quote:
Maar zet je dan ook je broer en de buurman, die beide ook vaders zijn, in het zonnetje?quote:Op maandag 10 juni 2024 09:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, maar het is toch "vaderdag", dag waarop we vaders in het zonnetje zetten, en niet "mijnvaderdag", dag waarop iedereen zijn eigen vader in het zonnetje zet"?
Ik wens ze wel een fijne vaderdag, ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:37 schreef FlyingFish het volgende:
Maar zet je dan ook je broer en de buurman, die beide ook vaders zijn, in het zonnetje?
Hier 2 mama's, de juffen informeerden bij ons hoe wij omgingen met moeder- en vaderdag en wij hebben aangegeven dat we onze dochters daar zelf de keuzevrijheid in willen geven. Of ze iets willen knutselen, en zo ja voor wie. Dit jaar hebben ze het zo geregeld dat mijn oudste mijn vrouw een knutsel gaf met moederdag en mijn jongste mij, en met vaderdag had de oudste een knutsel voor mij en de jongste voor mijn vrouw. In plaats van papa, stond er op die knutsels mama/mam. Vorig jaar maakte mijn jongste voor vaderdag een knutsel voor opa. Het jaar daarvoor heeft mijn oudste het vaderdag knutselgebeuren volgens mij helemaal overgeslagen. Daar zijn ze bij ons op school dus gelukkig heel makkelijk in.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:27 schreef Troel het volgende:
Hoe gaan scholen tegenwoordig trouwens om met niet man/vrouw-ouders en gescheiden ouders?
Wat een leuk cadeau was (an sich), was het inleveren van twee blanco kussenslopen die versierd werden door de kleuter. Helaas was er geen mogelijkheid om twee setjes in te leveren (of zelfs even het merk door te geven zodat ik zelf de stiften kon kopen), zodat beide (gescheiden) ouders een complete set hadden.
Ik kan me voorstellen dat het tegenwoordig allemaal wat beter geregeld is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |