1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Camphuys op 08-06-2024 09:45:24 ]
D’n Olliemeulen, Oplooquote:
Een hint:quote:Op maandag 10 juni 2024 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
D’n Olliemeulen, Oploo
Tussenstand topic 109:
r_one 3
TARAraboemdijee 2
Camphuys 1
DikDikkie 1
KaheemSaid 1
[ link | afbeelding ]
Langezwaagquote:
KNRM Elburgquote:
Moderne collectebusquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is denk ik voor het eerst dat ik een geldautomaat aan een kerkgebouw zie
Kerkstraat Oldenzaalquote:
Met je blijkbaar gewoon 'geweest' zijnquote:Wat is er toch zo bijzonder aan deze plek? Volgens mijn telling is dit al de vijfde keer bij deze sluis.
Hier staat een van een paar maanden geleden:quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:10 schreef Camphuys het volgende:
[..]
Met je blijkbaar gewoon 'geweest' zijn![]()
Was er niet een kaartje met alle gevraagde locaties? En staat dat nog ergens?
Wow, nicequote:Op donderdag 13 juni 2024 15:11 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Hier staat een van een paar maanden geleden:
https://chart-studio.plotly.com/dashboard/DikDikkie:5/view
Is die van Hasselt in het verkeerde Hasselt geplaatst?quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:11 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Hier staat een van een paar maanden geleden:
https://chart-studio.plotly.com/dashboard/DikDikkie:5/view
De Wedren Nijmegenquote:
Ik heb alle Google maps links uit de hele reeks gefilterd. Dus hoeft niet een correct antwoord geweest te zijn. Ik had graag de antwoorden gekoppeld aan de plaatser van de opgave maar dat is niet te automatiseren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is die van Hasselt in het verkeerde Hasselt geplaatst?
Mea Culpa, was het glad vergeten een nieuwe te postenquote:
Gallery Aaldering Brummenquote:
Zeker! Als ik als eerste de 1000 behaal, mag hij me daarna inhalenquote:Op maandag 17 juni 2024 13:58 schreef r_one het volgende:
[..]
(voel je de hete adem van @:TARAraboemdijee?)
Dorpstraat Winkelquote:
Ah, de Stenen Baak bij Briellequote:Op donderdag 20 juni 2024 15:06 schreef Rockfire het volgende:
Dat kleine gebouwtje werd gebruikt om de kanonskogels zo heet te maken dat (houten) schepen die geraakt werden in brand zouden vliegen.
Op straatniveau ja, niet op -1.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:58 schreef Rockfire het volgende:
Ik was hier al eerder in de buurt aan het zoeken, maar was in de war gebracht door jouw "Ook hier alleen een PhotoSphere"Er is immers ook wel streetview in de buurt
Vlissingen
Des te leukerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat snap ik inmiddels, maar daar was ik dus wel door in verwarring gebracht
Ondertussen hoor ik gewoon hey deuntje van Soldaat van Oranje in mijn hoofdquote:
De Buorren - Berlikumquote:
Dacht even dat het kalkovens waren, maar toen herinnerde ik mij weer de energiecentrale op de Uithofquote:
En die vinden we in Woudrichemquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:37 schreef Rockfire het volgende:
Nummer 271:
[ afbeelding ]
Een heel klein koepeltje![]()
Eetcafé Sint Janquote:
Stefanuskerk Westerborkquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:41 schreef DikDikkie het volgende:
Wel een kerk geen koepel.
[ afbeelding ]
Koepelkerk Bussumquote:
Geen flauw idee, ik kwam er hier op ....quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zuiderdijk bij Schellinkhout
Is dat waar die ene van de FOK!stok ooit van de dijk af reed?
Serieus de eerste keer dat ik van een FOK!stok hoor of leesquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was Fien, die haalde in die omgeving de FOK!stok op, zag de bocht niet en reed van de dijk af. Auto stuk, zijzelf vooral ego stuk.
Musselkanaalquote:
Den Ilpquote:
Pont Buitenhuizenquote:
Goliath in Walibiquote:
Sprang Capellequote:
Afgelopen donderdag liep in nog door de Morspoort in Leidenquote:
Oostkapellequote:
Wat tof, hij staat in Lochemquote:
Is dit de nieuwe opgave? Want dan staat het adres wel heel prominent in beeldquote:
Haha excuses, zal er even een nieuwe op zetten. Vergeten te knippen…quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe opgave? Want dan staat het adres wel heel prominent in beeldAlleen de plaatsnaam Haarlem ontbreekt nog. Misschien even een nieuwe doen?
He, daar was ik vandaagquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic 109
r_one 31
TARAraboemdijee 22
KaheemSaid 20
Camphuys 20
Rockfire 19
alpeko 8
DikDikkie 7
wimbo 1
FrankRicard 1
eenjongen... 1
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
He, daar was ik vandaag
Reiderwolderpolder
Tussen Drieborg en Nieuwe Statenzijl
Moleneind 11 in Kapel Avezaath: https://www.google.com/ma(...)coh=205410&entry=ttuquote:Op zondag 14 juli 2024 14:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
What you see is what you get...
Er is een link met mijn eerdere opgaves
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kerkje in de achtergrond was het enige waar ik op kon zoeken
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |