Oh Jezus, wat chanantquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:31 schreef Ulx het volgende:
Ze hebben wel de Huffington Post gehaald.
https://www.huffpost.com/entry/rinus-and-romana-chill-on_n_896947
Het overlijden lijkt idd niet 'plotseling' gebeurd te zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
bejaard? Die ziet er uit alsof ze zwaar onder de verdovende medicijnen zit.
Ben is vol aan de drugs gegaan en heel erg afgevallen (geen grap)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef IkEetSlakken het volgende:
T moet niet veel gekker worden.... Straks valt Ben of Ruurd van Ben en Ruurd ook nog om... Wat moeten we dan ?
Ik heb me er serieus over zitten verbazen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan me nog het moment herinneren dat ik realiseerde dat deze muziek niet als grap was bedoeld.
Rinus is anders ook best teringoud geworden in een jaar of 13-14, als je dat met Hey Marlous rond 2010 vergelijkt. Niet de meest ideale levensstijl gok ik zomaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oeh, niet gemeen bedoelt, maar daar ziet ze er al heel slecht uit.
Zie... Daar heb je t al....quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben is vol aan de drugs gegaan en heel erg afgevallen (geen grap)
Ze leefden mentaal in een iets andere wereld dan veel anderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan me nog het moment herinneren dat ik realiseerde dat deze muziek niet als grap was bedoeld.
Die ziet er wel gezonder uit dan Deborah.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:59 schreef Kriegel het volgende:
Overigens weet ik sinds vijf minuten dat ie destijds dus met deze kampersnol onder die douche wilde. Ik dacht altijd dat het om Deborah onder het zoveelste pseudoniem ging, ze zit immers in die clip, maar nee.
Rinus jongen, je had helemaal gelijk.
Ben er nog niet helemaal uit of dit nou "semi-live" of "semi-dood" is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Live fast, die fastMaar gelukkig hebben we nog Sharon:
Eens. Als je onder een video van iemand met een beperking die net zijn partner is verloren zo'n tekst achterlaat, dan ben je echt een held.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Enerzijds wist ik dat ik dit nieuws hier ook kon vinden, anderzijds vallen de psychopate kutgrappen me toch een beetje tegen. RIIP.
Een spelfout in de songtitel. Dan weet je dat je met kwaliteit te maken hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:59 schreef Kriegel het volgende:
Overigens weet ik sinds vijf minuten dat ie destijds dus met deze kampersnol onder die douche wilde. Ik dacht altijd dat het om Deborah onder het zoveelste pseudoniem ging, ze zit immers in die clip, maar nee.
Rinus jongen, je had helemaal gelijk.
Jemig. Ze ziet er inderdaad veel ouder dan 51 uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond haar er hier al aardig bejaard uitzien
RIP Romana
Nou, daar zie je niks van dat-ie aan de drugs zit 😉😉quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben is vol aan de drugs gegaan en heel erg afgevallen (geen grap)
Lijkt wel Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, daar zie je niks van dat-ie aan de drugs zit 😉😉
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |