Triest nieuws...quote:Deborah (Romana), vriendin van zanger Rinus, overleden
DRACHTEN - Deborah, de vriendin van zanger Rinus, is vrijdagochtend overleden. Ze overleed in haar woning in Drachten.
Vrijdag rond kwart voor acht werden de hulpdiensten opgeroepen. De politie en ambulance waren snel ter plaatse maar konden niets meer voor haar betekenen. Ze overleed vermoedelijk aan een hartstilstand.
Deborah werd bekend doordat ze de partner van zanger Rinus is en in verschillende videoclips meespeelde. Ze stond ook wel bekend als 'Romana' door de hit 'Met Romana op de scooter'.
Deborah is 51 jaar geworden.
Waarom moeten die ook dood?quote:
Fabelachtig. Als ik het vaker op repeat kon zetten had ik dat gedaan.quote:
quote:
bejaard? Die ziet er uit alsof ze zwaar onder de verdovende medicijnen zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond haar er hier al aardig bejaard uitzien
RIP Romana
Heb je hem echt van harte gecondoleerd in de comments op YT?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fabelachtig. Als ik het vaker op repeat kon zetten had ik dat gedaan.
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heb je hem echt van harte gecondoleerd in de comments op YT?
Met rip aan de nabestaanden en nageboortes?
Ik wilde net typen: ik ga niet op die filmpjes klikken en toen zag ik jouw post dus moest ik natuurlijk even checken op @Marsenal in de commentsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Een kennerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:26 schreef Haags het volgende:
Nu kan Rinus weer met Marlous onder de douche.
Van de geile soepel bewegende sexbom van een paar jaar terug is idd niks overquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:17 schreef DrDentz het volgende:
RIP Romana
Leek me niet meer dan redelijk!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Oeh, niet gemeen bedoelt, maar daar ziet ze er al heel slecht uit.quote:
Zo. Die werd ook snel oud.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:17 schreef DrDentz het volgende:
RIP Romana
Die hebben allebei een verstandelijke beperking vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:32 schreef FvanS het volgende:
Zo'n mooie pure vrouw, RIP.
Ze had ook al alzheimer toch?
Je bent geabonneerd op dutchtuber?quote:
812K views.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |