Gisteren wederom aan aanval van boezemfibrileren de 4 de deze week.quote:
Wat vervelend meidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren wederom aan aanval van boezemfibrileren de 4 de deze week.
Dat is ook wat corona doet.
Thnxquote:
Hoi Dott!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren wederom aan aanval van boezemfibrileren de 4 de deze week.
Dat is ook wat corona doet.
Hoi ice,quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:05 schreef Iceage het volgende:
Hallo,
Ik ben er nog. Er zitten een aantal dingen flink tegen. Had ineens ook bericht plotseling onverwacht overlijden van een collega waarmee ik heel veel heb samen gewerkt. Daardoor heb ik momenteel niet zoveel zin of behoefte om te posten.
Met de poes hier is alles in orde. Medicatie (thiamacare) slaat goed aan. Te goed zelfs dosering na bloedonderzoek de helft minder nu.
Ze is een lastige eetster maar dit gaat er heel goed in en vind ze heerlijk. Bestel meestal bij bol of zooplus maar het ligt ook gewoon oa bij de Jumbo.
https://www.vitakraft.nl/producten/snacks/liquid-snack-multipack/
Take Care!
Dank je ☺️quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott!![]()
Argh balen dat je corona hebt en je zoveel last van boezemfibrilleren hierdoor hebt!Dikke pech dit.
Kunnen ze je medicatie niet tijdelijk wat aanpassen om te kijken of dat iets helpt?
Vermoeiend steeds die aanvallen zeker nu je alle energie nodig hebt om beter te worden van corona.
Heel veel beterschap gewenst
Helloquote:
quote:
Morguhquote:Op maandag 17 juni 2024 06:55 schreef spapaars het volgende:
GM
BB fandag
https://lovereality.nl/ge(...)je-voor-deze-kanjer/
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga denk ik uit gebrek aan betere televisie weer De Bondgenoten volgen
De laatste tijd ben ik hier weer actiefquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Yes!
Heb je helemaal niks meer gezien (sinds begin BB geloof ik?)?
Benieuwd hoe lang je het vol houdt, persoonlijk vond ik het Casper gedoe toen beter dan het stelletjesgedoe nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik hier weer actief
Was gestopt met de bondgenoten omdat ik moe werd van alle Casperdrama. Die is eruit. Dus een nieuwe kans
Je schrikt me wel af zoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang je het vol houdt, persoonlijk vond ik het Casper gedoe toen beter dan het stelletjesgedoe nu.
Haha, nee joh, eerder behoeden voor teleurstellingquote:
Oooh Beau en Sam weet ik nog wel jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, nee joh, eerder behoeden voor teleurstelling
Alleen Beau van toen zit er nog in, Sam ken je ook nog wel denk ik. De rest is allemaal nieuw, dus gewoon kijken (en ouderwets klagen over de reclame)
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb er een wekker voor gezet, dan vergeet ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |