Met Anne Hathaway is het meestal wel goedquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja op advies van collega
Ben niet zo van de jank filmsmaar hij begint wel leuk
[..]
Mojito strawberry
Lijkt me wel goed een goede serie. Ik ben gek op zulke donkere series of films. Vind altijd ook belangrijk hoe iets wordt gefilmd en wordt neergezet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen
Maar ik kon er niet inkomen.
Misschien een keer opnieuw kijken
Ik vind het beiden wel wat hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk ik geniet er juist van. Heb een hekel aan vroeg donker. Hitte is een ander verhaal dat hoef ik ook niet. Ik ben helemaal blij tot nu toe met deze lente. En toevallig zei ik van de week tegen de buuf ikbaal dat het alweer bijna21 juni is en het weer steeds sneller donker gaat worden .
Dat is waar.. ik ben ook heel blij met de temperaturen tot nu toe en het is heerlijk ook om buiten te zitten. Ik ben wel een echt winter mens. Donker guur regen en sneeuw.. heerlijk. Vroeg donker en dan lekker de haard aan met wat kaarsjes.. kan daar echt van genieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk ik geniet er juist van. Heb een hekel aan vroeg donker. Hitte is een ander verhaal dat hoef ik ook niet. Ik ben helemaal blij tot nu toe met deze lente. En toevallig zei ik van de week tegen de buuf ikbaal dat het alweer bijna21 juni is en het weer steeds sneller donker gaat worden .
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:19 schreef lojanda het volgende:
Als we de kenners moeten geloven komt er nog een heel erg warme zomer aanIk hoop toch zo dat ze er flink naast zitten..
Dan sluit ik me binnen op en kon de hele zomer niet buitenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus ik hoop op een hele hete zomer
Ik ben temperaturen van 30+ gewendquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan sluit ik me binnen op en kon de hele zomer niet buiten
Bij mij wordt het dan ook 27 graden binnen dus echt genieten is het daar ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan sluit ik me binnen op en kon de hele zomer niet buiten
Gelukkig heb ik ook airco want anders zou ik het echt niet weten waar ik het zoeken moet.. zou dan ook geen oog dichtdoen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben temperaturen van 30+ gewend
En we krijgen 19 juni airco, dus dan worden de nachten aangenamer
Maar dat is juist het probleem.. het wordt hier dan altijd zo extreem heet en daarbij ook nog die vreselijke hoge vochtigheidsgraad..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij wordt het dan ook 27 graden binnen dus echt genieten is het daar ook niet meer.
Ik vind vier seizoenen wel leuk. Het heeft allemaal wel wat maar 30+ graden hoeft van mij niet.
Ik heb tuin op zuidenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook airco want anders zou ik het echt niet weten waar ik het zoeken moet.. zou dan ook geen oog dichtdoen.
Ja klopt maar uiteindelijk zijn het vaak ook maar een paar dagen per jaar. Die vind ik dan wel even vervelend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem.. het wordt hier dan altijd zo extreem heet en daarbij ook nog die vreselijke hoge vochtigheidsgraad..
Nee totaal geen problemen meequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar uiteindelijk zijn het vaak ook maar een paar dagen per jaar. Die vind ik dan wel even vervelend.
Ik hoop niet met je mee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ik ga dit jaar niet op vakantie, dus ik hoop op een hele hete zomer
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop niet met je mee eerlijk gezegd
Oke alleen in jou tuin dan 🤣quote:
Netjes had hier in de plantenbak die 4 meter lang is ook allemaal nieuwe plantjes ingezet. De helft helemaal vernield door een poesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaa mijn tuin is overigens af. Ow en.... ik heb plantjes
Nou planten haten mij. 3 planten gaan al.doedoes.. en ik ben lief voor zequote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes had hier in de plantenbak die 4 meter lang is ook allemaal nieuwe plantjes ingezet. De helft helemaal vernield door een poes
Jammer is dat he.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou planten haten mij. 3 planten gaan al.doedoes.. en ik ben lief voor zeikke niet snap
In mijn nieuwe appartement op 14 hoog met een kijk over Waterland en mijn stad Amsterdam is de Zon nu uiterst vervelend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het beiden wel wat hebben
Ik hou van de zon en kan 3 uur genieten na het werk van de zon.
Maar lekker vroeg donker heeft ook wel wat. Kaarsjes aan, wijntje, filmpje
Gelukkig is het de komende weken nog niet zo heel warm. Van de week zelfs een keer 13 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
In mijn nieuwe appartement op 14 hoog met een kijk over Waterland en mijn stad Amsterdam is de Zon nu uiterst vervelend.
Pas de 25ste komt er iemand om alles op te meten en advies te geven over gordijnen en vitrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |