Bij het CDU speelt mee dat ze de baan van Von der Leyen willen behouden. Als het aan de Duitse regering ligt blijft niet namelijk niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een algehele op landelijk beleid: https://www.tagesschau.de(...)-europawahl-100.html
Hij stelt zelfs voor de vertrouwensvraag te stellen in de Bondstag, omdat de partij van de premier in een verkiezing waar die premier niks mee te maken heeft en die niks met landelijke politiek te maken heeft maar 14% van de stemmen kreeg. Hoe duidelijk wil je maken dat je zelfs als partij van Von der Leyen geen bal geeft om het Europese Parlement.
Die Pyramide wordt door de Groenen ook bediend waar het gaat om eerste levensbehoeften. Doen alsof dat niet zo is gewoon leugenachtige propaganda.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is geen propaganda, het is wetenschap. Maslow's Pyramid of Needs is eerstejaars uni wetenschap.
Ik doe niet net alsof dat niet bekend is bij de Groenen. Ik leg aan de hand van die piramide uit dat klimaat voor de onderklasse minder belangrijk is omdat ze stoeien met voedselzekerheid en woningnood.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Pyramide wordt door de Groenen ook bediend waar het gaat om eerste levensbehoeften. Doen alsof dat niet zo is gewoon leugenachtige propaganda.
Dan ga je daar een toespraak over houden. En niet beweren dat de landelijke regering op moet stappen vanwege een Europese verkiezing. Schrijf een toespraak en benoem al het belangrijke wat Von der Leyen voor elkaar heeft gekregen, wat ze de komende 5 jaar kan doen en benadruk 100 keer dat het Duitse volk haar op haar plek wil laten zitten. Maar minacht het EP niet door te doen alsof de vertrouwensvraag voor Scholz nu op tafel ligt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij het CDU speelt mee dat ze de baan van Von der Leyen willen behouden. Als het aan de Duitse regering ligt blijft niet namelijk niet.
Die groene partijen hebben een hele sociale agenda voor voedselzekerheid en woningnood. Dus het is gewoon een vals dilemma schetsen. Dat is een bekende propaganda truuk.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe niet net alsof dat niet bekend is bij de Groenen. Ik leg aan de hand van die piramide uit dat klimaat voor de onderklasse minder belangrijk is omdat ze stoeien met voedselzekerheid en woningnood.
Dan kun je nog schermen dat klimaat op lange termijn ook een eerste levensbehoefte is. Maar mensen met een kleine beurs kunnen doorgaans niet zo ver kijken omdat er veel korte termijn problematiek is.
Parijs niet denk ikquote:Op zondag 9 juni 2024 22:45 schreef hollandia02 het volgende:
Jordan Bardella eindigde op de eerste plaats in 94% van de Franse gemeenten. (Franse Ministerie van Binnenlandse Zaken)
Blijkbaar weten de groene partijen dan niet de kiezer te overtuigen dat hun programma goed voor ze is. En geef ze eens ongelijk als je, in ieder geval hier, niet eens een woning of voedsel kan krijgen terwijl je ziet dat statushouders hier gewoon voorrang krijgen op een sociale huurwoning. En er dan miljarden naar elite hobby's als klimaat gaan.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die groene partijen hebben een hele sociale agenda voor voedselzekerheid en woningnood. Dus het is gewoon een vals dilemma schetsen. Dat is een bekende propaganda truuk.
Het is me alleen onduidelijk of dat ook nieuwe verkiezingen betekent in België.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:46 schreef Cilantro het volgende:
De Croo stapt op vanwege de verkiezingsuitslag.
Nee dat komt deels door het schetsen van valse dilemma's als propaganda truuk door rechtspopulisten.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blijkbaar weten de groene partijen dan niet de kiezer te overtuigen dat hun programma goed voor ze is. En geef ze eens ongelijk als je, in ieder geval hier, niet eens een woning of voedsel kan krijgen terwijl je ziet dat statushouders hier gewoon voorrang krijgen op een sociale huurwoning.
Er waren vandaag verkiezingen in België op zowel federaal als Vlaams/Waals/Brussels/Duitstalig niveau. Dat is ook de reden dat De Croo op stapt, zijn partij is gemarginaliseerd.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is me alleen onduidelijk of dat ook nieuwe verkiezingen betekent in België.
Iemand?
Volgende week zondag en als ze het dan nog niet bevallen de week erna nog een keerquote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Iemand?
Die waren vandaag al.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Iemand?
Ah okay. Thanks!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er waren vandaag verkiezingen in België op zowel federaal als Vlaams/Waals/Brussels/Duitstalig niveau. Dat is ook de reden dat De Croo op stapt, zijn partij is gemarginaliseerd.
Jij gooit alles op propaganda truukjes maar ontkent daarbij de problemen waarmee de onderklasse worstelt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat komt deels door het schetsen van valse dilemma's als propaganda truuk door rechtspopulisten.
Ze moeten iets beter terugvechten.
Nee, die ontkennen Groenen niet. Hebben ze gewoon programma-onderdelen voor.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij gooit alles op propaganda truukjes maar ontkent daarbij de problemen waarmee de onderklasse worstelt.
Wat bieden de rechtse partijen de onderklasse dan wel wat linkse partijen niet bieden? Behalve dan een gelegenheid om te schoppen naar een marginalere groep dan zijzelf.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij gooit alles op propaganda truukjes maar ontkent daarbij de problemen waarmee de onderklasse worstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |