Wat je kan zeggen over elke oorlog, van de afgelopen 2500 jaar... Waarschijnlijk langer... Teleurstellend, dat.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Het is een klassenstrijd waarin de gewone Oekrainse man het slachtoffer is van de elite. Dat kwam van Jimmy Dijk.
Volt blijft in mijn optiek meer een studentenpartij en de ik denk dat zelfs pro-EU'ers gematigder zijn dan Volt is, die gaat nog weleens wel heel erg verquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind trouwens het resultaat van VOLT wel erg laag, ik had verwacht dat die groter zouden worden dan D66 maar dat blijkt toch aardig tegen te vallen.
Jimmy heeft best talent. Maar hij moet minder in abstracte anachronismen als klassenstrijd leuteren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy nog geen seconde gezien. De media vindt hem blijkbaar niet sexy genoeg. Jan was sexy, voor de media.
Aan de andere kant zit hij er ook nog maar net. Hopelijk kan hij nog groeien in z'n rol & de partij weer groot/groter maken.
Ik blijf bij mijn standpunt dat zij, door hun standpunt dat ze Nederland op willen heffen, landverraders zijn. Elk verlies voor hen, is winst voor het land waar dat in gebeurt. Die ene zetel van ze, is naar mijn mening een schande.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volt blijft in mijn optiek meer een studentenpartij en de ik denk dat zelfs pro-EU'ers gematigder zijn dan Volt is, die gaat nog weleens wel heel erg ver
Ja geen wapens naartoe maar onderhandelen over vrede (wat momenteel dus weggeven aan Poetin is).quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt een standpunt in dan?
Volk heeft gesproken. Timmermans moet keizer van Europa worden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:24 schreef Buitendam het volgende:
PVV niet groter dan links. Dan kun je lullen wat je wilt, maar da’s voor populisme gewoon verliezen.
Nou vergeleken met de landelijke peilingen vind ik VOLT het nog opvallend goed doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind trouwens het resultaat van VOLT wel erg laag, ik had verwacht dat die groter zouden worden dan D66 maar dat blijkt toch aardig tegen te vallen.
Von Der Leyen aan het kruis, Timmermans op haar plek?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Volk heeft gesproken. Timmermans moet keizer van Europa worden.
Tel ze maar bij elkaar op. Het pro EU kamp doet het goed.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
Jammer dat, de EU heeft wmb al teveel macht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Tel ze maar bij elkaar op. Het pro EU kamp doet het goed.
Nu zal dat natuurlijk ineens HEEL anders dan in november zijn enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Volk heeft gesproken. Timmermans moet keizer van Europa worden.
Vaag eigenlijk dat we ons hier zo druk maken over welke demente oude zak het gezicht van de VS wordt... Maar goed, je hebt wss wel gelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu zal dat natuurlijk ineens HEEL anders dan in november zijn enzo.
Humor !quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
FVD wilde weg uit Europa en dat is gelukt!![]()
![]()
Wat een volslagen onzin. Beetje wensdenken van je.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:24 schreef Buitendam het volgende:
PVV niet groter dan links. Dan kun je lullen wat je wilt, maar da’s voor populisme gewoon verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |