Net zo min als voor welke werkgever je werktquote:
Ik hoop dat Renew de altijd schaamteloos liegende VVD met een rotvaart uit de fractie kiepert.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:14 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Zeer geloofwaardig nadat prutser Dilan in bed is gedoken met Moscow Geert
Bij een beetje winkeldiefstal, gewapende beroving of human trafficking hadden we wel een oogje dichtgeknepen. Maar iets dat zo de kern van het onbeschofte raakt is natuurlijk ook onvergeeflijkquote:
Dilan doet de laatste dagen sowieso alsof haar neus bloedt met dit soort tweets:quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:14 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Zeer geloofwaardig nadat prutser Dilan in bed is gedoken met Moscow Geert
Lijkt me terechtquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zo min als voor welke werkgever je werkt
En dan steun nodig hebben in de Eerste Kamer van FVD en SGPquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dilan doet de laatste dagen sowieso alsof haar neus bloedt met dit soort tweets:
[ x ]
Daar is sprake van (maar gaat niet gebeuren) vanwege de samenwerking met radicaal-rechts. Maar inhoudelijk hadden ze (iig VVD-Nederland) daar allang uitgegooid moeten worden, VVD heeft niets met liberalisme te maken, VVD hoort gewoon bij de conservatieven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Renew de altijd schaamteloos liegende VVD met een rotvaart uit de fractie kiepert.
Als je een stemwijzer eerlijk invult (dus niet met als doel om een mooi plaatje met gelijkdenkenden te kunnen delen), kom je altijd wat meer naar het midden uit dan idealistische partijen. Idealistische partijen moeten bij elke kwestie het idealistische standpunt innemen terwijl in de praktijk natuurlijk ook wel eens het niet-idealistische standpunt het beste is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor nu wel.
M'n ingevulde stemwijzer ging al iets meer naar PvdA-GL en ik verwacht toch niet dat PvdD een zetel scoort.
Weet je wiens jeugdzonde ook nooit wordt vergeten?quote:
TORIEDquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar is sprake van (maar gaat niet gebeuren) vanwege de samenwerking met radicaal-rechts. Maar inhoudelijk hadden ze (iig VVD-Nederland) daar allang uitgegooid moeten worden, VVD heeft niets met liberalisme te maken, VVD hoort gewoon bij de conservatieven.
Alleen weten ze zelf te weinig van liberalisme om dat door te hebben
Derdewereldland in een glitterjasje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:21 schreef Felagund het volgende:
Ach Ten Dam, Dekker.
https://nos.nl/artikel/25(...)rag-van-gay-cyclists
Of eigenlijk ach het aartsconservatieve USA.
Vergelijk je mij nou met Dzhokhar Tsarnaev?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wiens jeugdzonde ook nooit wordt vergeten?
Oud SP-stemmer Benito Mussolini?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wiens jeugdzonde ook nooit wordt vergeten?
Wordquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:01 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben trouwens best boos dat ik als VVDer wordt versleten hier.
Je wordt al snel op één hoop gegooid als je rechtser dan GL-PvdA bent in deze linkse bubbelquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:01 schreef Steven184 het volgende:
Hopelijk inspireert dit je om je voortaan van een betere kant te laten zien.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:01 schreef Steven184 het volgende:
Ja dat kan niet omdat andere landen nog tm zondag stemmen. Eigenlijk is een exit poll al wat vreemd in het kader van beïnvloeding.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:59 schreef franklop het volgende:
Maar er is dus een uitslagenavond zonder uitslagen en alleen een exitpoll?
Ja dat snap ik. Vind zo'n avond dan ook vrij nutteloosquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat kan niet omdat andere landen nog tm zondag stemmen. Eigenlijk is een exit poll al wat vreemd in het kader van beïnvloeding.
Arjan zit het wel weer lekker Haags te duiden. Nederlanders weten gewoon bar weinig van de EU, dus ze moeten het steeds bij de basis houden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
De Voxpop bij de NOS is weer een parade van Nederlands kutvolk trots.
En de 5 belangrijkste thema's hebben uiteraard amper iets te maken met waar je voor stemt.
Nee, je moet mensen niet informeren maar een microfoon geven waar ze hun waarheid in kunnen uitspugen en dat als duider accepteren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Arjan zit het wel weer lekker Haags te duiden. Nederlanders weten gewoon bar weinig van de EU, dus ze moeten het steeds bij de basis houden.
Als ze nou even een boom zouden opzetten over hoe zo'n Europese Commissie wordt samengesteld, daar leer je nog eens wat van.
Diederik Samsom had hier een prima column over in de Volkskrantquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
De Voxpop bij de NOS is weer een parade van Nederlands kutvolk trots.
En de 5 belangrijkste thema's hebben uiteraard amper iets te maken met waar je voor stemt.
Pieter had de gewaagde analyse dat dit ook weleens te maken zou kunnen hebben met zijn vrijpartij met Moscow Geertquote:Op vrijdag 7 juni 2024 07:56 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, Pieter.
Je komt ook altijd de meest vreemde verschuivingen tegen in dit soort plaatjes. Het VOLK is mokerdom.
Dat is helemaal niet bizar. Zoveel progressieve mensen die in november zijn gevallen voor de schaapsact van Pieterquote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Van NsC naar PVDA/GL, D66, Volt, PvdD. Bizar.
Maar hoe dan? Hoe kan je nou progressief zijn, de waardes van Pieter lezen en dan op een pseudo-SGP stemmen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet bizar. Zoveel progressieve mensen die in november zijn gevallen voor de schaapsact van Pieter
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Van NsC naar PVDA/GL, D66, Volt, PvdD. Bizar.
De enige NSC-stemmer die ik ken heeft daadwerkelijk op NSC gestemd vanwege goed bestuur en de mensen die NSC verzameld had met veel verstand van goed bestuur.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Hoe kan je nou progressief zijn, de waardes van Pieter lezen en dan op een pseudo-SGP stemmen?
Die hebben de waardes van Pieter niet gelezen en wilden gewoon op het "type Omtzigt" stemmen. Iemand met dossierkennis die een goeie tegenmacht is vanuit de kamer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Hoe kan je nou progressief zijn, de waardes van Pieter lezen en dan op een pseudo-SGP stemmen?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wordt al snel op één hoop gegooid als je rechtser dan GL-PvdA bent in deze linkse bubbel
Ondertussen weten we dat alleen @:maxi-mus en @:wimderon de echte VVDers zijn
Het probleem van extreemrechts is per definitie al dat ze nooit samen kunnen werken. Dus laten we eerst kijken hoe dat loopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er met de EU gebeurt als centrum-rechts besluit om wél samen te gaan werken met de Meloni's, Le Pens en Wildersen van deze wereld. Dat is altijd een kwestie van tijd bij rechts.
Mwoah, in Italië lukt dat vaak genoeg vrij goed (vaak ook niet overigens).quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem van extreemrechts is per definitie al dat ze nooit samen kunnen werken. Dus laten we eerst kijken hoe dat loopt.
En dan heb je nog een land als Oostenrijk waar regeren met zeer rechts vrij normaal is, of Spanje waar Vox al in tal van bestuurslagen mee mogen doen met de altijd fascisme faciliterende PP.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, in Italië lukt dat vaak genoeg vrij goed (vaak ook niet overigens).
Wat we volgens mij niet moeten vergeten is dat na-oorlogs radicaal-rechts een relatief recent fenomeen is. Eerder waren dat extremisten, dus dat trok een bepaald pluimage aan. Nu zie je dat er ook wel wat strategischere leiders komen, zoals Meloni, Le Pen en ja, eigenlijk ook Wilders (die de VVD en NSC toch voor het karretje heeft weten te spannen). En als je nog weer een of twee decennia verder gaat...
Dat is ook exact de reden waarom Poetin er een godsvermogen aan spendeert.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem van extreemrechts is per definitie al dat ze nooit samen kunnen werken. Dus laten we eerst kijken hoe dat loopt.
quote:VVD-leider Dilan Yeşilgöz wil niet spreken van een teleurstelling na het verlies van een zetel bij de Europese verkiezingen donderdag. ,,Nee natuurlijk niet. We hebben een mooie uitslag. Meer zetels is altijd beter. Dat is bij verkiezingen altijd het geval", zei ze vrijdag bij de inloop van de wekelijkse ministerraad. Volgens haar is er 'echt een hele stevige basis om verder door te gaan in Europa'.
De VVD raakt 1 zetel kwijt in het Europees Parlement en komt uit op 4 zetels, zo gaf de exitpoll van Ipsos I&O/NOS vlak na sluiting van de stemlokalen aan. Zondagavond volgen de uitslagen op basis van de getelde stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door VoMy op 07-06-2024 12:51:57 ]
Himmlers hersens heten Heydrich.quote:
Wel komisch.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Ondertussen is er gelukkig wel aandacht voor de echte problematiek in het land.
Goed boek wel.quote:
130 km rijden op de snelweg?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Ondertussen is er gelukkig wel aandacht voor de echte problematiek in het land.
Ik geloof echt niet dat Gini basisspeler gaat zijn, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:34 schreef DeeBee het volgende:
De rol van Wijnaldum: twijfel op het veld, erbuiten een meerwaarde - https://nos.nl/l/2523621
KABELED
Koetje gaat gewoon met Gini starten.Stukje 2017, lekker man.
Dit toernooitje leeft verder compleet niet, begint al over een week.
We gaan dit even quoten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Gini basisspeler gaat zijn, dat gaat niet gebeuren.
Nee hoor, dan is Koeman namelijk ongeloofwaardig en een debiel. Veel beteree opties met Koopmeiners, Simons of zelfs Reijnders op die positie. Als Nederland al gekwalificeerd is voor de knockoutfase en met een B-elftal op de proppen komt (wat overigens niet gaat gebeuren) geldt deze uitspraak natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:40 schreef Szura het volgende:
[..]
We gaan dit even quoten.
Dit wordt je nieuwe Omzichtje.
Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Gini basisspeler gaat zijn, dat gaat niet gebeuren.
Maar dat is hij op dit moment ook al door al zijn keuzes en interviews van de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:43 schreef Slobeend het volgende:
Nee hoor, dan is Koeman namelijk ongeloofwaardig en een debiel
Geeft ook gewoon Gravenberch de schuld van het slechte spelen van Gini in dat artikelquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat is hij op dit moment ook al door al zijn keuzes en interviews van de afgelopen maanden.
https://nos.nl/video/2523(...)-ons-wakker-schuddenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geeft ook gewoon Gravenberch de schuld van het slechte spelen van Gini in dat artikel
Maar hij wordt geen basisspeler.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geeft ook gewoon Gravenberch de schuld van het slechte spelen van Gini in dat artikel
Ach het ministerie van Dick Schoof, Dilan Yesilgoz en Huilsmurf Van den Burg. Dat verwacht je toch ook niet.quote:
Ik merk dat Yesilgöz gewoon meer woede in me los maakt dan Wilders of Baudet. Moet ik worden opgenomen in een instelling, VoMy?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ach het ministerie van Dick Schoof, Dilan Yesilgoz en Huilsmurf Van den Burg. Dat verwacht je toch ook niet.
Ik weet niets van psychische aandoeningen, maar de onoprechtheid, vazelfsprekendheid en de kruiperigheid van haar constante leugens zijn wel next level. Ik denk dat je niet de enige bent die er niet tegen kan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik merk dat Yesilgöz gewoon meer woede in me los maakt dan Wilders of Baudet. Moet ik worden opgenomen in een instelling, VoMy?
Ik ben het helemaal met Stijn eens. Deze engnek staat op plek 2:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik weet niets van psychische aandoeningen, maar de onoprechtheid, vazelfsprekendheid en de kruiperigheid van haar constante leugens zijn wel next level. Ik denk dat je niet de enige bent die er niet tegen kan.
Met die klootzak en z’n Elsevier interview begon het allemaal: ‘we moeten met PVV samenwerken op migratie’quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Stijn eens. Deze engnek staat op plek 2:
[ x ]
Volgend weekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer gaat de zomer beginnen?
[ afbeelding ]
100% wolf in schaapskleren. Ondertussen is die bal aan het rollen gekomen dankzij Caspar Veldkamp, maar dat geheel terzijde.quote:
Gewoon weer 18 graden met regen hoor.quote:
Blijkt maar weer dat er geen klimaatverandering is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon weer 18 graden met regen hoor.
Voor zomer moet je dit jaar duidelijk naar het verre zuiden.
Juist wel, meer extremenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat er geen klimaatverandering is.
Ik heb geloof ik nog liever een extreme hittegolf dan dit. Helemaal depressief word je van die kutregen de hele tijd.quote:
Ik besef maar al te goed dat klimaatverandering mijn eigen schuld is nog ook, teveel vlees zitten vreten de afgelopen 32 jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bespeur de eerste scheuren in linkse bolwerk WLR SC
Niet echt helemaal juist.quote:De Editie van 2023
De editie van 2023 was wederom een spannende en competitieve ronde. De overall winnaar van de Ronde van Zwitserland 2023 was de Sloveense renner Primo¸ Roglič. Met zijn indrukwekkende klimcapaciteiten en sterke tijdrit wist Roglič zijn concurrenten achter zich te laten en de gele trui te veroveren. Het podium werd compleet gemaakt door de tweede plaats van de Zwitser Gino Mäder en de derde plaats van de Colombiaan Rigoberto Urán. Deze renners lieten zien dat ze in topvorm verkeren en hun prestaties beloven veel goeds voor het komende wielerseizoen.
Au.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk, laten we ChatGPT eens vragen wat ie weet over de Ronde van Zwitserland.
Gewoon, heel simpel: stukje algemene info, samenvatting van 2023 enzo.
Komt ie met dit:
[..]
Niet echt helemaal juist.
Toen vroeg ik om een bron en kwam je opeens wél met juiste info, maar dan met linkjes naar de officiële site en PCS erbij. Ergens in het model zit dus iets compleet misquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Au.
Ze zouden die shit moeten verbieden. Arme Gino en nabestaanden.
Welkom in Qatar allenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon weer 18 graden met regen hoor.
Voor zomer moet je dit jaar duidelijk naar het verre zuiden.
Geen specifiek jaar in gedachten, maar komende jaren wel ergens anders heen denk ik ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoeveel jaar denk je daar nog te blijven?
Maar hier kun je wel zijn wie je bent!quote:Op zondag 9 juni 2024 11:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen specifiek jaar in gedachten, maar komende jaren wel ergens anders heen denk ik ja.
En de zomer komt er nu weer aan, dat is altijd wel guur, maar de rest van het jaar strandweer is weinig mis mee.
10 graden in juni in Nederland, man man man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar Nederland of ergens anders heen?quote:Op zondag 9 juni 2024 11:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen specifiek jaar in gedachten, maar komende jaren wel ergens anders heen denk ik ja.
In het buitenland wonen is ook wel leuk, dat bevalt eigenlijk prima.quote:Op zondag 9 juni 2024 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Terug naar Nederland of ergens anders heen?
Hoe kijken ze daar tegen boeren aan?quote:
Edit: Gezien, ach Koeman.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:42 schreef Pistolero het volgende:
Koeman die weer WOEST werd bij vragen over Wijnaldum. Ik vind dit geen leuke rubriek meer.
Koeman vindt het niet leuk als z'n basisspelers bekritiseerd wordenquote:Op zondag 9 juni 2024 16:42 schreef Pistolero het volgende:
Koeman die weer WOEST werd bij vragen over Wijnaldum. Ik vind dit geen leuke rubriek meer.
In de peilingen leken ze te zijn teruggevallen naar het niveau SPD/Grünen, die hebben ze nu toch verslagenquote:
ECR en ID winnen wel veel ten koste van Renew en de Groenen toch?quote:Op zondag 9 juni 2024 20:50 schreef Szura het volgende:
Volgens de exit polls verandert er uiteindelijk niet eens zo heel veel in het EP, al moeten we nog zien hoe zich de fracties vormen
Die gevolgtrekking zou ik niet zo letterlijk durven trekkenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ECR en ID winnen wel veel ten koste van Renew en de Groenen toch?
Ja ik bedoel niet dat het dezelfde kiezers zijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Die gevolgtrekking zou ik niet zo letterlijk durven trekken
Nee oké. Maar uiteindelijk zijn het nog steeds de klassieke partijen die de dienst zouden kunnen uitmaken.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet dat het dezelfde kiezers zijn.
Ze hebben de kleuren van EPP en ECR wel omgedraaidquote:Op zondag 9 juni 2024 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Radicaal-rechts aldus de NOS-breaking.
Dat is weinig anders dan hier in Nederland toch? Alleen noemen ze het hier niet zo.
quote:Ook in Wallonië lijkt zich een verrassing af te tekenen. Met ongeveer 20 procent van de stemmen geteld is de liberaal-conservatieve Mouvement Réformateur (MR) veruit grootste. De centrumpartij Les Engagés volgt op de tweede plek. De linkse PS die al decennia de dienst uitmaakte staat op de derde plaats.
De PTB eindigt in de voorlopige uitslagen op de vierde plaats, met nog geen 10 procent van de stemmen. In een exitpoll van een Brusselse universiteit ging de radicaal-linkse PTB nog aan kop.
Vandaag werd ook voor het federale parlement gestemd. Het stemgedrag in Vlaanderen en Wallonië zal daarvoor waarschijnlijk niet afwijken van het stemmen voor de regionale parlementen. De verwachting is dat een zege van de PTB in Wallonië de vorming van een federale regering nog moeilijker maakt dan dat normaal gesproken al is.
Hele land in rep en roer 1 maand voor de Olympische Spelen, fantastisch ideequote:Op zondag 9 juni 2024 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Frankrijk heeft een GROOT probleem.
Die gaan nog wel noodgedwongen gecanceld worden op dit tempo. Heel Parijs gaat in de fik na de onvermijdelijke zege van Le Pen.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele land in rep en roer 1 maand voor de Olympische Spelen, fantastisch idee
Thirst trap hoorquote:
Allemaal naar Nieuw-Caledonie sturen.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaan nog wel noodgedwongen gecanceld worden op dit tempo. Heel Parijs gaat in de fik na de onvermijdelijke zege van Le Pen.
Genot, definitief einde tijdperk Frankrijk.
De geplande bezuinigingen van onze nieuwe coalitie hebben nu al effect!quote:Op zondag 9 juni 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We hebben een Vlaamse correspondent in Italië
quote:The first results of the EP elections are in. With 49.30% of the votes processed, Fidesz is on 43.56% and the Tisza Party on 31.01%. So far, this means 11 and 7 mandates, respectively.
Erg mooi, precies de persoon op wie ik heb gestemd in plaats van de lokale poffertjesbakker die door Geert gekozen isquote:
De grootste uitdaging in vele jaren voor hem en z’n corrupte clan in ieder geval. Veel gevolgd die Magyar de laatste tijd, die weet in tegenstelling tot de zielloze bestaande oppositie wel mensenmassa’s op de been te krijgen en is een bevlogen spreker die de zwakke plekken van Orban weet aan te pakken.quote:
Dat hoekje PVV in NH waar enkel Hoorn en Enkhuizen aan ontsnappen. Waarom? Wat gaat Ome Geert in hemelsnaam voor je doen?quote:Op maandag 10 juni 2024 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
VVD nog maar in 5 gemeenten de grootste (lol)
Krijg je uiteindelijk een soort van gigantische lelijke polder waar zowel Amsterdam als Urk zich over uitspreiden. Ja daar heb je dus echt heel weinig aan.quote:Op maandag 10 juni 2024 07:54 schreef AllesKaputt het volgende:
Flevoland kan ook wel weer worden teruggegeven aan de natuur. Jammer, dat was best een lollig idee in eerste instantie.
Flevoland had voor de boeren moeten zijn. En verder niks.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je uiteindelijk een soort van gigantische lelijke polder waar zowel Amsterdam als Urk zich over uitspreiden. Ja daar heb je dus echt heel weinig aan.
Dat is het ook. Dat maakt het zo'n nutteloos project.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Flevoland had voor de boeren moeten zijn. En verder niks.
Ja maar cda en vvd hebben te maken met afsplitsing en. Als je BBB en NSC steeds bij CDA optelt en PVV bij VVD dan is dat relatief constant / groeiend. Net zoals het andersom zo veel uitmaakt voor het beeld of je PvdA GL wel of niet samenvoegt.quote:Op maandag 10 juni 2024 07:32 schreef VoMy het volgende:
De VVD krimpt eigenlijk ook verkiezing na verkiezing he.
Hier 45 % voor de 'Christelijke alliantie' (SGP, CU, CDA) en 18% PVV. kruimels voor de restquote:Op maandag 10 juni 2024 08:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
@:hhh38 in onze gemeente gewoon 72,4% Voor GLPvdA+D66+Volt+PvdD, zoals het hoort.
Zag het al, erg mooiquote:Op maandag 10 juni 2024 08:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
@:hhh38 in onze gemeente gewoon 72,4% Voor GLPvdA+D66+Volt+PvdD, zoals het hoort.
Bij de Europese verkiezingen nog wel. Dat lijkt mij een heftige gemeente om in te wonen.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier 45 % voor de 'Christelijke alliantie' (SGP, CU, CDA) en 18% PVV. kruimels voor de rest
'Mijn' partij BBB 2,5%!
Vrijwel niks open op zondag. Wel sinds paar jaar dat winkels op 2e paasdag en 2e pinksterdag open zijn. En bevrijdingsdag werd voor het eerst op zondag gevierd!quote:Op maandag 10 juni 2024 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij de Europese verkiezingen nog wel. Dat lijkt mij een heftige gemeente om in te wonen.
Op zich, zondagsrust vind ik nog wel een aardige, daarvoor moet je hier op zondag voor 09:00 op straat zijn. Maar de algehele benepenheid daaromheen lijkt mij minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Vrijwel niks open op zondag. Wel sinds paar jaar dat winkels op 2e paasdag en 2e pinksterdag open zijn. En bevrijdingsdag werd voor het eerst op zondag gevierd!
Overigens geen problemen mee verder hoor, mede omdat ik er gewoon aan gewend ben
Dat komt omdat de linkse club van Timmermans heeft gewonnen deze verkiezingen.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:47 schreef Szura het volgende:
Wilders beloofde dat de zon zou gaan schijnen. Nou wat een pleurisweer voor een 10e juni!
30 jaar verder en nauwelijks iets op weten te lossen.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onze correspondent Duitsland @:alleskaputt misschien nog een oplossing voor het Oost-Duitse vraagstuk?
Een duidelijk antwoord op wie onze naasten nu zijn in de Lage Landen. Flikker dat verhaal over de barmhartige Samaritaan maar in zijn geheel in de vuilnisbak. Een korte samenvatting:quote:
Luuk van Middelaar-god, voor wie nog eens een inzichtelijk boek over de EU wil lezen, "De nieuwe politiek van Europa" beveel ik warm aanquote:Zij was niet in Brussel, maar bij de springerige Nieuwsuur-anchor Jeroen Wollaars, voor interviews met gasten en een slotdebat. Meest prikkelende gast: Europa-kenner Luuk van Middelaar die droogjes voorzag dat de kersverse premier Dick Schoof het als „opgewaardeerde ambtenaar” nog „heel moeilijk” zal krijgen tussen zijn gekozen, door de wol geverfde Europese collega’s. Politiek commentator Arjan Noorlander sputterde wat tegen, maar het punt was gemaakt.
Alle hoop is gevestigd op de Pruisische landadel, dat zij maar rap weer een type Otto von Bismarck mogen voortbrengen.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onze correspondent Duitsland @:alleskaputt misschien nog een oplossing voor het Oost-Duitse vraagstuk?
Heb je link naar hele artikel?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[NRC]
[..]
Luuk van Middelaar-god, voor wie nog eens een inzichtelijk boek over de EU wil lezen, "De nieuwe politiek van Europa" beveel ik warm aan
Komt uit de tv-recensie, dus wordt verder niet echt over uitgeweid: https://www.nrc.nl/nieuws(...)tief-moment-a4855897quote:Op maandag 10 juni 2024 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je link naar hele artikel?
Dat donkergroene deel in het midden was ook Oost-Berlijn toch?quote:Op maandag 10 juni 2024 12:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Zelfs in Berlijn zie je de Muur nog, alleen Pankow ontrekt zich, dankzij het diep-groene Prenzlauer Berg natuurlijk.
Ja dat is Kreuzberg-Friedrichshain, Kreuzberg voormalig West en Friedrichshain voormalig Oost. Maar beide hele leuke gebieden en dus groen.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat donkergroene deel in het midden was ook Oost-Berlijn toch?
quote:
Vast op de FPÖ gestemd.quote:Delen van Oostenrijk kampen ook vandaag nog met problemen door het hoge water. De waterstanden van de Donau en de Inn blijven stijgen en de aanhoudende regen in de regio Stiermarken verergert de situatie.
In het plaatsje Mischendorf wordt een 77-jarige man vermist die gisterochtend niet thuiskwam na het uitbrengen van zijn stem voor de Europese verkiezingen.
Lijkt me wel wat voor ransaap @Van_Poppelquote:
En Twente.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach bijna 40-jarige oud-speler van NAC, Wigan en Standard.
Die kop van hem bij zijn tweede periode bij NAC gaf het ook een beetje weg. Bij Twente zag ie er een stuk gezonder uit.quote:
En dan heb je de ergste crimineel nog niet eens genoemd.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Oud speler zijn van NAC is een mooie opmaat richting een carrière in de drugscriminaliteit. Ronnie Stam komt zo toch in een mooi lijstje te staan met onder andere Yassine Abdellaoui, Ferne Snoyl en David Mendes da Silva. Grote namen.
Waarom is er een VAR in een vriendschappelijk potje?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat Jeroen Elshoff zometeen van de Brienenoord gaat springen. En dat omdat de 4-0 in een vriendschappelijke wedstrijd tegen IJsland is afgekeurd.
Die moeten ook oefenen natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom is er een VAR in een vriendschappelijk potje?
Altijd tegen ONS.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom is er een VAR in een vriendschappelijk potje?
Ik ben bang dat je nog een extra seizoen moet wachten, maar dan zit de titel van de KKD er sowieso in.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet haten op de speler die Ajax volgend seizoen naar de titel schiet!
Geen Frenkie. Dit gaat dus mooi niet door.quote:
Is de teamgeest de vervanger van Frenkie?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van de veelzijdigheid van deze selectie.
#VoorFrenkiequote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is de teamgeest de vervanger van Frenkie?
En dan met een shirtje het veld oplopen, net als Brazilië in 2014 voor Neymar, om vervolgens met 7-1 te worden ingemaakt door Duitslandquote:
Dit is gewoon een serieuze kopquote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is de teamgeest de vervanger van Frenkie?
Announce Branco Pirlo.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:25 schreef Marcoss het volgende:
Alle vervangers van Frenkie zijn ook geblesseerd, gaat lekker wel
Tijd voor Jordy Clasie.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:25 schreef Marcoss het volgende:
Alle vervangers van Frenkie zijn ook geblesseerd, gaat lekker wel
Taylor!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan zijn er echt geen andere fitte middenvelders meer over..
Stukje Ilnur Zakarin.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:04 schreef OProg het volgende:
Die Makarov verkoopt zichzelf tegenwoordig als Cyprioot.
Shoot the messenger, PVV tactics.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Thijsje Zonneveld, die altijd achteraan reed, heeft een vraag.
Vrouwenhater Ompzig, zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo wordt Sophie Hermans genoemd als potentiële vice-premier bij de VVD. Eddy van Huijum wordt genoemd als beoogd vice-premier voor NSC. Bij de BBB wordt Mona Keijzer genoemd. En bij de PVV Fleur Agema.
[ afbeelding ]
Dat zou niet meevallen. Een wolf in schaapskleren en drie totale idioten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo wordt Sophie Hermans genoemd als potentiële vice-premier bij de VVD. Eddy van Huijum wordt genoemd als beoogd vice-premier voor NSC. Bij de BBB wordt Mona Keijzer genoemd. En bij de PVV Fleur Agema.
[ afbeelding ]
Kennen jullie nog een leuke brug om vanaf te springen?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenlandse Zaken volgens onze goede vriend Haagse Insider. Gaat Mona het woningtekort oplossen?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mona Keijzer al bevestigd dus, als dat EZK wordt, brr...
Daar heb je volgens mij de Minister voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening voorquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Binnenlandse Zaken volgens onze goede vriend Haagse Insider. Gaat Mona het woningtekort oplossen?
(Of komt daar een aparte minister voor?)
Mja, Hugo de Jonge doet nu beide, maar ze zullen dat wel opknippen lijkt me inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij de Minister voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening voor
Die functie (BZK) heeft hij na het vallen van het kabinet erbij gekregen. Zijn sowieso 2 losse rollenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja, Hugo de Jonge doet nu beide, maar ze zullen dat wel opknippen lijkt me inderdaad.
Nouja het zijn sowieso 2 losse rollen, van 1984 tot nu heeft van alleen in de periode 10 januari 2022 tot 5 september 2023 als twee losse rollen bestaanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Die functie (BZK) heeft hij na het vallen van het kabinet erbij gekregen. Zijn sowieso 2 losse rollen
Dion Graus?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de vijf PVV-ministers. Agema kan je inderdaad wel invullen, maar de andere vier?
Zullen er sowieso 2 of 3 buiten de fractie gaan halen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de vijf PVV-ministers. Agema kan je inderdaad wel invullen, maar de andere vier?
Dijkgraaf wordt genoemd als persoon van buiten voor PVV op Financien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:04 schreef Pino112 het volgende:
Minister Sophie Hermans
Behalve buikspreekpop van Rutte spelen kan zij verder toch helemaal niks?
Agemaquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Markuszowerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Agema
Markuszower
Madlener
En dan Dijkgraaf en Teeven ofzo
Bovendien een crimineelquote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Markuszower![]()
![]()
Gigantische leugenachtige engnek is dat.
De tassendrager zit in de Tweede Kamer als fractievoorzitter van BBBquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De tassendrager op het onderwerp dat Wilders waanzin vindt
En Keijzer toch inderdaad op Wonen, dat moet toch ook wel een prachtig treinwrak worden.
Waarschijnlijk is er vast al iemand uit het kabinet gekickt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hebben jullie nog iets voor Jozee?
Ja een tip, kap eens met die cortisonen haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hebben jullie nog iets voor Jozee?
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Markuszower![]()
![]()
Gigantische leugenachtige engnek is dat.
Wil Eikelboomer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom maakt deze man een foto van zijn beeldscherm.
Netflix serie is vandaag uit over TDF2023, verbaas mij erover hoe hij op beeld komt achter de schermen.quote:
Hopelijk doen ze de persco's voortaan via ViaPlay.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nattekat gelooft in dit kabinet. We hebben een heel erg groot probleem.
Als in?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Netflix serie is vandaag uit over TDF2023, verbaas mij erover hoe hij op beeld komt achter de schermen.
Jasper Philipsen komt er ook niet helemaal lekker uit.
Wel zin om weer lekker 130 te rijden straks. Elk nadeel heb zijn voordeel!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:01 schreef hhh38 het volgende:
Heb ik jarenlang geklaagd over altijd VVD ministers op I&W, krijgen we nu een PVV'er.
Vroemvroem²
En een eigen kenteken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel zin om weer lekker 130 te rijden straks. Elk nadeel heb zijn voordeel!
Geert mot dit regelen!!! De kamermeerderheid wilde het!!1@@11!quote:
Mijn initialen en geboortejaar achter elkaar zullen wel verboden worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Geert mot dit regelen!!! De kamermeerderheid wilde het!!1@@:11!
De leegheid.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel zin om weer lekker 130 te rijden straks. Elk nadeel heb zijn voordeel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |