Nicequote:Op donderdag 6 juni 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
Hier niet van die mooie vogeltjes die Pullup laat zien, maar wel een zonnetje vogeltje in de tuin van de week
[ afbeelding ]
Er liggen er soms 3 of 4 hier zo in de tuin op het kunstgras nog welquote:
Ik ook leuk om naar te kijken. ZItten er hier heel veel, vooral nu met al dat jonge spul is het leuk om te zienquote:
Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook leuk om naar te kijken. ZItten er hier heel veel, vooral nu met al dat jonge spul is het leuk om te zien
Ja schitterend, die jonge lammetjes is ook zo leuk om te zien. Ik ga iedere dag wel even hier aan de overkant bij de dierenwijde kijken. Ook zo leuk om te zien en ergens ook wel zielig dat ze niet vrij rond kunnen lopen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk![]()
Ik loop iedere dag en luister ook graag naar de kikkerconcerten , kijk naar de kalfjes en al dat jonge spul wat rondloopt
Oh ja dat is minderquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schitterend, die jonge lammetjes is ook zo leuk om te zien. Ik ga iedere dag wel even hier aan de overkant bij de dierenwijde kijken. Ook zo leuk om te zien en ergens ook wel zielig dat ze niet vrij rond kunnen lopen.
Het is een beetje dubbel vind ik. Ze hebben het goed en lopen weinig gevaar. Maar het is onnatuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja dat is minderMaar in een weide is soms wel beter met een hek erom
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, als ze veel ruimte hebben dan kan het zelfs beter zijn. Je zou toch geen lammetje of kalfje tegen je auto willen krijgenquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel vind ik. Ze hebben het goed en lopen weinig gevaar. Maar het is onnatuurlijk
Nee, dat zeker niet. Heb een keer passagier meegemaakt dat er een hert tegen de auto aan liepquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen moeite mee, als ze veel ruimte hebben dan kan het zelfs beter zijn. Je zou toch geen lammetje of kalfje tegen je auto willen krijgen
En dat Starship de lucht in gaatquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
Donderdag. De dag waarvan je weet dat het weekend nadert
Is het ook, ik woon aan de rand van Zwolle en loop langs bossen en weilanden . Soms steekt een hele kudde schapen over met zijn herder, en/of koeien. Dus hier heb je nog borden met een schaap of koequote:Op donderdag 6 juni 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Heb een keer passagier meegemaakt dat er een hert tegen de auto aan liep
Beestje huilde echt, zijn hoofd op mijn schoot gelegd en hij keek mij zo aan de tranen liepen uit zijn ooghoeken.
Vergeet dat nooit meer.
Helaas heeft de boswachter hem af moeten maken. We kregen de keus of geld of de helft van het vlees.
Ik wilde geen van beide. Vond dat zo naar idee
Nee dat was Starliner gisterenquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag iets voorbij komen.
Met bemanning toch?
O echt, wel geinig om te zien, al die schapen of koeien over de wegquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het ook, ik woon aan de rand van Zwolle en loop langs bossen en weilanden . Soms steekt een hele kudde schapen over met zijn herder, en/of koeien. Dus hier heb je nog borden met een schaap of koe
Ja dat ziet er altijd wel grappig uitquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wel geinig om te zien, al die schapen of koeien over de weg
Ah oké. Maar die is ook van grote vriend Musk...quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat was Starliner gisterenStarship is iets anders. De grootste raket ooit
Yep. Musk is dan weer een minpuntquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah oké. Maar die is ook van grote vriend Musk...
Enge vent. Gevaar voor de wereld...quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep. Musk is dan weer een minpuntMaar idd
Oja stemmen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:40 schreef Puzzie het volgende:
Broodje eten , stemmen , 8 km lopen en Starship kijken
Stem bureau ligt op mijn loop route , dat scheeltquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja stemmen.
Eind van de middag dan maar.
Op 5 min lopen hier.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stem bureau ligt op mijn loop route , dat scheelt
Ik heb goede hoop dat Starship dit keer wel gaat "landen"quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:40 schreef Puzzie het volgende:
Broodje eten , stemmen , 8 km lopen en Starship kijken
Terwijl het net zo belangrijk is dan de Nederlandse verkiezingen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Starship dit keer wel gaat "landen"![]()
En stemmen ook ja. Het is dat het moet ofzo. Totaal niet mee bezig geweest.
Dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Starship dit keer wel gaat "landen"![]()
En stemmen ook ja. Het is dat het moet ofzo. Totaal niet mee bezig geweest.
Dan is het boemquote:
Misschien wel ja maar zo voelt het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Terwijl het net zo belangrijk is dan de Nederlandse verkiezingen.
Oceaan 'landing'quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is het boem![]()
Water landing als hij zover komt.
Echt wel !! Toen ik vanmorgen dat stemhok inliep zeiden ze: 'Fijn dat u komt stemmen'quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Terwijl het net zo belangrijk is dan de Nederlandse verkiezingen.
Kapotte cam op de terugvlucht en een brandende vleugel, maar hij stond wel op zn pootjesquote:
Nou ja stond, ze landde in de oceaanquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Kapotte cam op de terugvlucht en een brandende vleugel, maar hij stond wel op zn pootjes
Blub?quote:
Ik zag wel erg veel waterquote:
Heb je er gisteren nog lang over gedaan?quote:
Ik was om half 10 thuis, toch eerder dan ik had gedacht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je er gisteren nog lang over gedaan?
Best lang nog wel danquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was om half 10 thuis, toch eerder dan ik had gedacht.
Maar niet als je eigenlijk om17.00 thuis had verwacht te zijn
Ja echt vreemd dat het echt dit jaar al drie keer flink mis gingquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best lang nog wel dan
Ik had vandaag 'maar' een half uur. Leek eerder ook erger te worden.
Nu blijft wel de vraag of het nog steeds vreemd is of dat dit de nieuwe normaal isquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat het echt dit jaar al drie keer flink mis ging
Mooi zoquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
@:pullup vanaf morgen EK Athletiek in Rome ..
Vanaf 9.30 de ochtend programma's , maar ja dan doet de NOS nog niet aan streams ... ze kopen wel de rechten ..quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]Eens checken hoe laat allemaal maar dat vind ik meestal wel de leukere evenementen
Hoi Marcuszquote:
Ik zie een kansloze nederlaag tegen frankrijk, gelijk tegen mario en co. en klaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Marcusz
Sjoefstra zal wel bedoelen dat Koeman in '88 won als speler. En dat dit nu niet gaat gebeuren, of zow
Ik gun @mario390 de overwinningquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie een kansloze nederlaag tegen frankrijk, gelijk tegen mario en co. en klaar.
Polen ook een pittige kluif. Zie het ook mislukken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie een kansloze nederlaag tegen frankrijk, gelijk tegen mario en co. en klaar.
Ook goed, komen ze nog steeds niet door de poule heen.quote:
Ik stond tijdens de halve finale ergens op een soort woonbootachtig iets tijdens een zeilkamp. Dat ding had blijkbaar nog nooit zo verkeerd bewogenquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Polen ook een pittige kluif. Zie het ook mislukken.
Ben ook niet echt meer zo bezig met dat voetballuh.
In '88 was ik als joch bij die halve finale tegen Duitsland (was top die wedstrijd en vooral de paar dagen daar geweest te zijn vooraf aan de wedstrd was lachuh). Later die finale, was geen reet aan en 'n formaliteit.
München daarna was wel weer erg leuk.
Overdreven gedoe al die idioten met het vieren van een schraal Europees kampioenschapquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stond tijdens de halve finale ergens op een soort woonbootachtig iets tijdens een zeilkamp. Dat ding had blijkbaar nog nooit zo verkeerd bewogen
Fuck Oostenrijk met die nazi-cultuur. Ophoerenquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook goed, komen ze nog steeds niet door de poule heen.
Nederland niet iddquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook goed, komen ze nog steeds niet door de poule heen.
Was in Bruinisse, niet Adam hequote:Op donderdag 6 juni 2024 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Overdreven gedoe al die idioten met het vieren van een schraal Europees kampioenschap![]()
Achter het Gullitsteegjequote:Op donderdag 6 juni 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Van Bastenplein?
Nog nooit van gehoord, waar is dat?
En dan ben je voor Ajax ... ? Oh wacht je was toen nog een puber en wist niet beterquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Van Bastenplein?
Nog nooit van gehoord, waar is dat?
Dat is ook in goede kwaliteit te vindenquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:31 schreef sly-nl het volgende:
Ff gekeken. Goede beeldkwaliteit!@ Holy shit, wel 7 pixels
Yep, en woonde nooit in Amsterdamquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ben je voor Ajax ... ? Oh wacht je was toen nog een puber en wist niet beter
Show me!quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook in goede kwaliteit te vinden
Dat het daar ongeveer zou zijn is niet helemaal verassend neequote:
Enge maat van holleeder is niet beperkend hequote:Op donderdag 6 juni 2024 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Die enge maat van psycho Holleeder zit rechtsonder
\Wat een lelijkerds verder ook. Was dat toen mode?@
Miljuschka?quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Dat onschuldige meisje dat je nu beschuldigd zal niet blij zijn ... of heeft ze een naam?
Meestal reageer ik sws niet meer op je , maar soms indirect zonder te quoten .. thats itquote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, je reageert vaak zonder te quoten. Of heb je het niet door?
Doe het dan helemaal niet, irritante kloothommelquote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal reageer ik sws niet meer op je , maar soms indirect zonder te quoten .. thats it
Donder op, stokerdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
Kijk daarom dus ... die uitlatingen die jij soms doet zijn gewoon ban-waardig , maar je komt er meestal mee weg...
Helaas jaquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:31 schreef chufi het volgende:
Maar ok jij bent de ochtends idd sws bezig naast het water
Ik ben opgestaan. 3e en 4e kwart gekeken. Om 5:00 uur weer ff gaan liggen. En er om half weer 8 uit. Je bent sportliefhebber of je bent het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:31 schreef chufi het volgende:
NBA is misschien leuk als je niet kunt slapen .. Of anders ben je een echte fan van ... Boston of Dallas ... de komende nachten ..
Basketbal gaat dit over in Amerika
quote:
op de belgquote:Op vrijdag 7 juni 2024 06:16 schreef pullup het volgende:op de Belg kan het
[..]
Helaas jaMaar hoed ook niet perse alles te zien
En Tom Hanks was er weer bijquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Het was al weer 80 jaar geleden gisteren
Minpuntjes zijn er altijdquote:
quote:
Dat is ook leukquote:
1,3, 7, 14, 23, 28, 29 en 34?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
Oh we hebben al heel veel nummers gehad vanochtend
Wellichtquote:
80quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Het was al weer 80 jaar geleden gisteren
NPO heeft de rechten en zenden natuurlijk niet uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
Oh we hebben al heel veel nummers gehad vanochtend
Wat leuk, had dat nog nooit gezienquote:
Ja echt te gek voor woorden, maar de Belg en de Duitsers doen het wel gewoon , dus waarom nog de NPO..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
NPO heeft de rechten en zenden natuurlijk niet uit.
Ik kijk nu ook op de Belg. Maar slaat nergens op natuurlijk. 8 maanden per jaar niks zeggende schaatswedstrijden die zelfs de echte schaatsfans niks interesseert.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt te gek voor woorden, maar de Belg en de Duitsers doen het wel gewoon , dus waarom nog de NPO..
Beroerd ja. Die Belg kijken is ook prima gelukkigquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
NPO heeft de rechten en zenden natuurlijk niet uit.
Misschien eens op bezuinigen ...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook op de Belg. Maar slaat nergens op natuurlijk. 8 maanden per jaar niks zeggende schaatswedstrijden die zelfs de echte schaatsfans niks interesseert.
Nu helemaal ze vliegen er allemaal uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Beroerd ja. Die Belg kijken is ook prima gelukkig
Flikker dan gelijk al die extreem rechtse zooi weg.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu helemaal ze vliegen er allemaal uit.
Wat lief, dank jequote:
Hij kwam nog meer bekendheden tegen:quote:
Moo1 plekje wel.. en geen tuinonderhoud Perceel 215 mēquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft er een miljoen over? Ik heb zo vaak gezegd dat ik hier graag wil wonen wanneer ik er langs kwam en nu staat het te koop![]()
https://www.funda.nl/deta(...)ngesingel-3/43528061
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft er een miljoen over? Ik heb zo vaak gezegd dat ik hier graag wil wonen wanneer ik er langs kwam en nu staat het te koop![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet de beste manier om je te presenterenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Vrijdag een sol gesprek maar dan zit ik wel in de stront.
In ieder geval een betere deal dan deze @Deisyyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ancien history al weer jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef Treehut362 het volgende:
Dames en heren 1974 is 50 jaar geleden...
[ afbeelding ]
Bedrijf die openbare wc's maakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet de beste manier om je te presenteren
Oh, zijn de treinen al klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedrijf die openbare wc's maakt.
quote:
Ja.quote:
Ah dat is pech voor jou, dacht dat het vaster was. Maar weer goed voor de infarctpatientquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.We zijn nog wel aan het zoeken naar een andere functie.
Ik werk nu in de werkvoorbereiding als vervanging voor iemand die een hartinfarct heeft gehad. Gelukkig is hij daarvan hersteld maar is weer zo goed hersteld dat hij weer kan gaan werken.
Dacht ik ook, natuurlijk ben ik blij dat hij goed hersteld is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dat is pech voor jou, dacht dat het vaster was. Maar weer goed voor de infarctpatient
quote:
De sidekick van zanger Tinusquote:
Moet ik even opzoeken...quote:
Oh jaquote:
Leuke studentenkamerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval een betere deal dan deze @:Deisyy
https://www.funda.nl/koop(...)rinsengracht-1079-g/
Heb je het filmpje gezien, zo'n mooie locatiequote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moo1 plekje wel.. en geen tuinonderhoud Perceel 215 mē
Ze hebben hem al klaar gezetquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nice!
Jij ziet jezelf al zitten bij die fles wijn
Denk ik, want je kan niet over die brug rijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:31 schreef D. het volgende:
Parkeren op eigen terrein staat er. Zou dat dan net voor de poort zijn?
Shitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Vrijdag een sol gesprek maar dan zit ik wel in de stront.
Die kwam ik laatst in het Funda-topic tegen, de vierkante meter prijs is daar ruim 4 x zoveel als de mijnesequote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval een betere deal dan deze @:Deisyy
https://www.funda.nl/koop(...)rinsengracht-1079-g/
Dat fornuisquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt er om gevraagdquote:
Ja gaaf he, ik ben al jaren verliefd op de buitenkant en de ligging van dat huis, en nu ik de binnenkant gezien heb helemaalquote:
Da's Romana, niet Ramona, verwarrendquote:
Ik heb wat met die namen vandaagquote:
Romana, zeg dat danquote:
Sollyquote:
Ik vind het niet eens zo duur, niet dat ik het heb maar in verhouding wat je wel eens ziet op funda.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaaf he, ik ben al jaren verliefd op de buitenkant en de ligging van dat huis, en nu ik de binnenkant gezien heb helemaal
Vond ik ook, er staat hier ook een soortgelijk iets te koop, maar dat is een stuk kleiner en daar vragen ze 1,1 miljoen voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo duur, niet dat ik het heb maar in verhouding wat je wel eens ziet op funda.
Dan had ik helemaal niet geweten over wie het ging.quote:
Dan weet ik ook niet over wie het gaat, en ging, dus, allebei zeg maarquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik helemaal niet geweten over wie het ging.
Ik ken wel een Deborah Vance.
Je hoort hier altijd wel een paar keer per dag sirenes. Mij is niets ongewoons opgevallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Amsterdammerts nog last gehad van de sirenes vandaag?
https://www.ad.nl/home/vi(...)naar-artis~aeb138b2/
Dit was er zo een dat je, als je het hoort, je er een kwartier lang voorbij hoort komenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hoort hier altijd wel een paar keer per dag sirenes. Mij is niets ongewoons opgevallen.
Dan zijn ze hier niet langs geweestquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was er zo een dat je, als je het hoort, je er een kwartier lang voorbij hoort komen
Artis dag, ik woon er niet zo ver vandaanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was er zo een dat je, als je het hoort, je er een kwartier lang voorbij hoort komen
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Amsterdammerts nog last gehad van de sirenes vandaag?
https://www.ad.nl/home/vi(...)naar-artis~aeb138b2/
Nah dat vinden die kinderen prachtig die sirenes.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nergens voor nodigSirenes zijn voor spoedeisende ritten.
Verder wel een mooie actie natuurlijk.
Vandaag overdag goed warm hier, zeker in de zon. Nu nog wel okquote:
Ja natuurlijk is dat prachtig, hier rijdt jaarlijks een convoy van meer dan 100 vrachtwagens luid toeterend door de regio, dan rijden er kinderen met een beperking mee, ik krijg er altijd een beetje kippenvel als ik ze zie rijden,quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat vinden die kinderen prachtig die sirenes.
Mag van mij een stuk warmer. Bijzonder fris voor deze tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag overdag goed warm hier, zeker in de zon. Nu nog wel ok
Uhh, fris??quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Mag van mij een stuk warmer. Bijzonder fris voor deze tijd.
Truck Run. Die hebben wij ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat prachtig, hier rijdt jaarlijks een convoy van meer dan 100 vrachtwagens luid toeterend door de regio, dan rijden er kinderen met een beperking mee, ik krijg er altijd een beetje kippenvel als ik ze zie rijden,
Wil je nog meer hitterecords?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Mag van mij een stuk warmer. Bijzonder fris voor deze tijd.
Ik zag het net voorbij komen. Rare crash ook..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:43 schreef Domnivoor het volgende:
De man die deze foto maakte is overleden![]()
[ afbeelding ]NASA
Wel ironisch: Je vliegt zonder veel problemen een rondje om de maan, en je stort neer met een vliegtuigje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik zag het op het nieuwsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:43 schreef Domnivoor het volgende:
De man die deze foto maakte is overleden![]()
[ afbeelding ]NASA
Wel ironisch: Je vliegt zonder veel problemen een rondje om de maan, en je stort neer met een vliegtuigje.
Puzzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
Puzzz
Spoiler kan ik wel radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Now playing.......quote:
Hier ook....echt super zonnig was het niet vandaag. Wolk wolk wolk waterig zon, beetje zon, wolk, beetje zon/wolk, wolk, wolk, grijs....quote:
Gaan voor de dingetjes natuurlijk, altijd voor de dingetjesquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik heb voor een paar dagen het rijk alleenLekker makkelijk vandaag en morgen op het menu: een maaltijdsalade. Ik kan kiezen tussen geitenkaas met honingsaus en dingetjes, of gerookte kip met yoghurtsaus en dingetjes. keuzes keuzes....
dingetjes it isquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan voor de dingetjes natuurlijk, altijd voor de dingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |