https://www.nu.nl/buitenl(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Donald Trump mag het nummer Hold On, I´m Comin' van Sam & Dave niet langer gebruiken bij politieke bijeenkomsten. Dat heeft een rechter in de Amerikaanse staat Georgia dinsdag bepaald.
TRUMP GODquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Trump krijgt alweer zijn zin. We moeten wachten tot na de verkiezing. Als hij die verliest komt hij er niet meer onderuit.
Nog even geduld aub ....
Een potus kan niet vervolgd worden. Maar ik ben benieuwd of een president-elect voor de inauguratie niet de cel in kan verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Trump krijgt alweer zijn zin. We moeten wachten tot na de verkiezing. Als hij die verliest komt hij er niet meer onderuit.
Nog even geduld aub ....
Daarom zeg ik ook: als hij verliest ...quote:Op maandag 9 september 2024 10:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een potus kan niet vervolgd worden. Maar ik ben benieuwd of een president-elect voor de inauguratie niet de cel in kan verdwijnen.
En of Vance hen gratie zou verlenen als hij dan in de cel zou zitten. Volgens mij ziet een flink deel van de fascisten in de partij liever dat scenario.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |