Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik neem aan dat ze nu extra vaart achter de zaken tegen Trump zetten?
Wat een bananenrepubliek daar dan zeg. Doet me denken aan Bouterse in Suriname.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daarbij?
https://www.nu.nl/verkiez(...)mps-rechtszaken.html
https://www.nbcnews.com/p(...)es-office-rcna178930
Die werd uiteindelijk ook gewoon herkozen ondanks het feit dat ie zijn tegenstanders liet vermoorden. We moeten er vrede mee hebben dat Trump onaantastbaar is zolang hij bescherming geniet van het hele politieke apparaat en systeem eromheen van de republikeinen. Komende 4 jaar gaan we weer een hoop artikelen lezen over belangenverstrengeling en quid pro quo's.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een bananenrepubliek daar dan zeg. Doet me denken aan Bouterse in Suriname.
Met Trumps leeftijd wordt het moeilijk om nog héél lang door te gaan in elk geval. Ik zie mensen ook zeggen hij kan niet makkelijk meer verkozen worden want hij heeft zijn twee termijnen gehad. Maar ik ben daarover in elk geval sceptisch want met volledige controle van Huis, Parlement en Superme Court plus het aanstellen van loyalisten overal weet ik niet wie dat af zou stoppen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die werd uiteindelijk ook gewoon herkozen ondanks het feit dat ie zijn tegenstanders liet vermoorden. We moeten er vrede mee hebben dat Trump onaantastbaar is zolang hij bescherming geniet van het hele politieke apparaat en systeem eromheen van de republikeinen. Komende 4 jaar gaan we weer een hoop artikelen lezen over belangenverstrengeling en quid pro quo's.
Tja en de fanboys in het AMV topic maar blind adoreren...quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
De VS is een parodie op een rechtsstaat.
Misschien de naam wijzigen in Trump's misdaden. De misdaden zullen blijven, alleen kan hij er voorlopig niet voor veroordeeld worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |