abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215414865
Nooit gedacht…
twitter
pi_215433320
Chesebro geschorst als advocaat in New York:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215438719
Trump heef in een tv interview de suggestie gedaan om Liz Cheney, de dochter van de republikeinse oud vice president Dick Cheney, voor een vuurpeloton te zetten, omdat ze de democratische Harris openlijk steunt.
Naast het feit dat hij dreigt met een burgeroorlog als hij niet verkozen wordt en tal van andere bedreigingen tegen (politieke) tegenstanders van hem, en nog vele andere ernstige bedreigingen, is het wel overduidelijk dat deze man ernstig gestoord is.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat hij niet aangepakt wordt vanwege al dit soort zeer ernstige bedreigingen.
pi_215440107
De VS is een parodie op een rechtsstaat.
pi_215511843
Deze kan dicht neem ik aan?
De enige echte.
pi_215512004
Ik neem aan dat ze nu extra vaart achter de zaken tegen Trump zetten?
pi_215512030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik neem aan dat ze nu extra vaart achter de zaken tegen Trump zetten?
Nee, hoe kom je daarbij?

https://www.nu.nl/verkiez(...)mps-rechtszaken.html
https://www.nbcnews.com/p(...)es-office-rcna178930
De enige echte.
pi_215512240
quote:
Wat een bananenrepubliek daar dan zeg. Doet me denken aan Bouterse in Suriname.
pi_215520469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 20:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat een bananenrepubliek daar dan zeg. Doet me denken aan Bouterse in Suriname.
Die werd uiteindelijk ook gewoon herkozen ondanks het feit dat ie zijn tegenstanders liet vermoorden. We moeten er vrede mee hebben dat Trump onaantastbaar is zolang hij bescherming geniet van het hele politieke apparaat en systeem eromheen van de republikeinen. Komende 4 jaar gaan we weer een hoop artikelen lezen over belangenverstrengeling en quid pro quo's.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_215520553
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:12 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Die werd uiteindelijk ook gewoon herkozen ondanks het feit dat ie zijn tegenstanders liet vermoorden. We moeten er vrede mee hebben dat Trump onaantastbaar is zolang hij bescherming geniet van het hele politieke apparaat en systeem eromheen van de republikeinen. Komende 4 jaar gaan we weer een hoop artikelen lezen over belangenverstrengeling en quid pro quo's.
Met Trumps leeftijd wordt het moeilijk om nog héél lang door te gaan in elk geval. Ik zie mensen ook zeggen hij kan niet makkelijk meer verkozen worden want hij heeft zijn twee termijnen gehad. Maar ik ben daarover in elk geval sceptisch want met volledige controle van Huis, Parlement en Superme Court plus het aanstellen van loyalisten overal weet ik niet wie dat af zou stoppen.

In elk geval blijven we in een interessante tijd leven.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:38:41 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215520722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
De VS is een parodie op een rechtsstaat.
Tja en de fanboys in het AMV topic maar blind adoreren...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215536741
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215561398
twitter
pi_215630625
pi_215657261
pi_215683180
pi_215684922
De enige echte.
pi_215685196
De documenten-zaak tegen Trump's medewerkers Nauta en De Oliveira (die hielpen documenten te verplaatsen) worden wel aangehouden.

https://bsky.app/profile/rgoodlaw.bsky.social/post/3lbs7lo7jsk2z

Overigens moet er ook nog steeds uitspraak gedaan worden over de hoogte van de boete in de NY fraude-zaak waarvan Trump al schuldig bevonden werd. Hoger beroep daartegen loopt nog.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 26-11-2024 01:30:31 ]
pi_215690543
https://bsky.app/profile/democracydocket.com/post/3lbsjlmgje22v

'Without prejudice'. Na zijn termijn kan hij dus weer aangeklaagd worden.
pi_215831881
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:27:37 #171
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216053447
Off-topic, sorry
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216091238
“The closer the collapse of an Empire, the crazier its laws. “

Toepasbaar op veel in de wereld, maar de VS zit met het voorschot dat Musk/Trump al op het beleid hebben genomen al behoorlijk in die richting.
pi_216097148
pi_216244993
Deze kan dicht?
De enige echte.
pi_216265771
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 20:30 schreef Rnie het volgende:
Deze kan dicht?
Laat maar lekker open. Pas als ie dood is, kan ie dicht. :P
pi_216265888
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 20:30 schreef Rnie het volgende:
Deze kan dicht?
Misschien de naam wijzigen in Trump's misdaden. De misdaden zullen blijven, alleen kan hij er voorlopig niet voor veroordeeld worden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216266186

Als bummer een gezicht zou hebben.
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')