Juist omdat het om 4 bewoners gaat zou je verwachten dat de finale een spel zou zijn met Robert en Eduardo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Gerrit is door het eigen bondje gekozen, hoor, niet door de rest van de medebewoners.
Nee, heb ik geen moment gedacht. Ze kregen het niet voor elkaar om Erik en Gerrit te manipuleren. En Robert en Eduardo gunde het elkaar ook niet echt, anders hadden zij elkaar sws 5 punten gegeven. Dus dit zat er wel aan te komen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist omdat het om 4 bewoners gaat zou je verwachten dat de finale een spel zou zijn met Robert en Eduardo.
Breng ze niet op ideeën. Ben wel benieuwd hoeveel ze per dag krijgen als vergoeding want die LLDL kandidaat is gewoon benaderd of wil zelf gewoon zo graag op tv net als Chelsea. Kwam vreselijk arrogant over tijdens de uitzendingen dus ze weten wel dat die jongen een soort nieuwe Nick gaat worden, ook zo onsympathiek. Laat deze types lekker een belangrijke baan in de samenleving nemen in plaats van kiezen voor snelle fame. We hebben al ruim 5000 nep-BNers tegenwoordig. Zo vermoeiend allemaal. De casting wordt er niet geloofwaardiger op.quote:Op donderdag 6 juni 2024 00:54 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zolang Andrea (Utopia), Oktay (GTFOOMH), Billy (Utopia), Tessa (waar heeft dat mens niet aan meegaan) en dat soort lui maar niet terugkomen. Ik denk ook dat de gemiddelde 'normale' mens niet voor de Bondgenoten in aanmerking komt. Het moet natuurlijk wel zo goed mogelijk overkomen op tv en na 50 verschillende shows raken de mensen een beetje op
De ex-deelnemers beweren op facebook bij hoog en bij laag dat ze geen dagvergoeding krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Breng ze niet op ideeën. Ben wel benieuwd hoeveel ze per dag krijgen als vergoeding want die LLDL kandidaat is gewoon benaderd of wil zelf gewoon zo graag op tv net als Chelsea. Kwam vreselijk arrogant over tijdens de uitzendingen dus ze weten wel dat die jongen een soort nieuwe Nick gaat worden, ook zo onsympathiek. Laat deze types lekker een belangrijke baan in de samenleving nemen in plaats van kiezen voor snelle fame. We hebben al ruim 5000 nep-BNers tegenwoordig. Zo vermoeiend allemaal. De casting wordt er niet geloofwaardiger op.
Wat ik heb begrepen is dat al hun vaste lasten worden betaald.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
De ex-deelnemers beweren op facebook bij hoog en bij laag dat ze geen dagvergoeding krijgen.
Waarschijnlijk omdat ze het Robert niet gunde wat ik ook wel kan begrijpen. Hij gunde zelf ook een ander niets. Eduardo en Robert hebben er ook wel echt voor gezorgd dat Beau toen ook niet het finale spel mocht spelen door Bo te bespelen en die koos uiteindelijk daarom voor Erik.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:01 schreef spapaars het volgende:
De eeuwige student professionele werkloze die werkelijk niets weet of kan wint.
Laat ik het zo zeggen: Gerrit krijgt alsnog een beloning voor het maandenlang rondhangen op een zandvlakte met een kunstmatige vijver ergens bij Eemnes.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de medebewoners hem de finale lieten spelen terwijl Robert er al veel langer rondhangt.
Jan weet de juiste code, dus de winnende zal hij niet meteen geven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het viel me we op dat Jan keurig de codes overhandigde ipv dat de deelnemers zelf de code kozen. geeft te denken of Jan weet had van de winnende code
Een verwend kind met een overdosis zelfvertrouwen, zou niet weten wat hem als man zijnde zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:02 schreef lojanda het volgende:
Bij de nieuwe bewoners zitten wel een aantal types bij die behoorlijk wat jaloezie p kunnen wekken bij Boik verwacht dat er wel wat gezeik zal komen tussen Bo en zijn bezit Chelsea
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevondenquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jan weet de juiste code, dus de winnende zal hij niet meteen geven.
En zo werkt het binnen de realiteitswereld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden
Ik vind het ook een naar ventje en wat je zegt.. mannen herkennen dat idd sneller.. helaas welquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een verwend kind met een overdosis zelfvertrouwen, zou niet weten wat hem als man zijnde zo aantrekkelijk maakt voor vrouwen.
Hoe dan ook, mannen herkennen foute mannen veel sneller dan vrouwen.
Ik had ergens gelezen over een dagvergoeding van 100 euro, wat zou neerkomen op zo'n 3000 euro. Dat is heel wat meer dan de vaste lasten, over het algemeen. En iemand die nog bij de ouders woont, heeft alleen een ziektekostenverzekering en mogelijk wegenbelasting e.d. als vaste lasten. Ook wel beetje krom dan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat al hun vaste lasten worden betaald.
Ik denk dat als de eerste de juiste was, dat hij van achteren uit begonnen was. Is namelijk ook al een keer eerder gebeurd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
Ik geloof niet dat Jan de winnende code weet en wat betreft de codes aangeven.. doet hij dat toch ook gewoon op volgorde en kiest niet zelf een nummer.
Volgens mij was het Gerrits 2de code, hoor. Eerst Gerrit, toen 2x Eduardo en toen weer Gerrit en dat was het.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrits 3e code was raak, hij had er niet meer.. dat moet de regie wel kut hebben gevonden
Verdomt de 2e code al , nog erger zo snel zou de regie helemaal niet leuk vindenquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij was het Gerrits 2de code, hoor. Eerst Gerrit, toen 2x Eduardo en toen weer Gerrit en dat was het.
John de Mol vertelde in een RTL-talkshow dat al hun vaste lasten worden betaald, dus dat is variabel aan hun situatie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen over een dagvergoeding van 100 euro, wat zou neerkomen op zo'n 3000 euro. Dat is heel wat meer dan de vaste lasten, over het algemeen. En iemand die nog bij de ouders woont, heeft alleen een ziektekostenverzekering en mogelijk wegenbelasting e.d. als vaste lasten. Ook wel beetje krom dan.
En wat doen ze met iemand die een eigen woning heeft en samenwoont? De hypotheek betalen, en GWL? Dan woont die partner ook maanden gratis.
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdomt de 2e code al , nog erger zo snel zou de regie helemaal niet leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof vast dat over een maand die codes keurig in tweeën verdeeld zijn en de laatste de kluis openmaaktquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk dat ze op het grote scherm dat meteen spontaan konden brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |