SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
De NOS Live app, echter daar kun je niks terugkijken. Als ik b.v. kijk bij wielrennen staat er de Dauphine stream van donderdag en vrijdag aangekondigd, echter die van vandaag zie ik niet meer.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
Ik las iets over een nieuwe NOS-sportapp. Doet deze nog wonderen voor de kijkbaarheid van dit toernooi?
Service hequote:Op woensdag 5 juni 2024 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De NOS Live app, echter daar kun je niks terugkijken. Als ik b.v. kijk bij wielrennen staat er de Dauphine stream van donderdag en vrijdag aangekondigd, echter die van vandaag zie ik niet meer.
Eurovisionsport.com godenquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
Ik las iets over een nieuwe NOS-sportapp. Doet deze nog wonderen voor de kijkbaarheid van dit toernooi?
?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is mensonterend hoe NOS sport haat.
Allerlei rechten kopen en er niets mee doen. Flikker op met je interesse voor sport.
Zend op zn minst dan ook ochtendsessie uit als je de rechten hebt. Desnoods zonder commentaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
?
Ze zenden alle avondsessies uit op NPO3 en voor de rest is het via een stream (of de Belg of Eurovision Sport) te zien. Lijkt me prima gebruik van de rechten voor een voorbereidings-EK.
De laatste weken 's middags aangekochte voorbeschouwen van het EK-voetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is mensonterend hoe NOS sport haat.
Allerlei rechten kopen en er niets mee doen. Flikker op met je interesse voor sport.
Lachwekkend inderdaad. Ze hebben die app helemaal vernieuwd (van NOS naar NOS Live), maar terugkijken kan nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De NOS Live app, echter daar kun je niks terugkijken. Als ik b.v. kijk bij wielrennen staat er de Dauphine stream van donderdag en vrijdag aangekondigd, echter die van vandaag zie ik niet meer.
Dat is inderdaad wel prima te doen!quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eurovisionsport.com goden
Geen dank
Maar gaat ze zich wel plaatsen voor de OS, durf je daar nog een stelling over aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:41 schreef wimderon het volgende:
Stelling: zowel Thiam als de vervelende Johnson-Thompson gaan niet winnen.
Stelling: Het is erg raar dat de nummer 17 en laatste op het onderdeel 100m horden nog steeds meer dan 1000 punten haalt terwijl straks bij het kogelstoten en speerwerpen niemand 1000 punten haalt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:41 schreef wimderon het volgende:
Ik gok hierquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom moet je tegenwoordig registreren om iets van live resultaten te kunnen zien
hehe eindelijk, wat een gezoek om zoiets logisch te zien te krijgen..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik gok hier
https://live.european-ath(...)schedule/ATH/AllDays
Thiam moet zich nog kwalificeren voor Spelen toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:41 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |