SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:00 schreef FvanS het volgende:
Thanks zipportal fvansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
En dat schrijft Petert Keldert die met Isa Hoeslakens opgescheept zat. Yeah Rightquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:31 schreef PeterKelder het volgende:
‘’De Term WIT is óók racistisch’’ Jan Roos over Gender, Racisme & Multiculti samenleving | WijsDom
Het is doodzonde dat Jan zit opgescheept met Dennis, want met een goede gesprekspartner (die kan luisteren en hersencapaciteit heeft) komt hij ook veel beter uit de verf.
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen de zaak tegen Milco de SS'er @:Kukelecucktsju10
Wat is er gebeurd dan ?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen de zaak tegen Milco de SS'er @:Kukelecucktsju10
Nou, het recht heeft gezegevierd jongens! Driemaal hoera voor de meervoudige kamer. Leve de rechtstaat, leve Nederland!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:14 schreef koemleit het volgende:
Veroordeeld.
Boete 500 pp en schadevergoeding van 1000.
Uiteindelijk is het niet voor de meervoudige kamer geweest maar voor de politierechter.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, het recht heeft gezegevierd jongens! Driemaal hoera voor de meervoudige kamer. Leve de rechtstaat, leve Nederland!
Oh, dan ben ik verkeerd geïnformeerd door ome Jan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het niet voor de meervoudige kamer geweest maar voor de politierechter.
Pas op het laatste moment is deze beslissing genomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik verkeerd geïnformeerd door ome Jan.
Toen de rechtszaak net begonnen was zelfsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
Pas op het laatste moment is deze beslissing genomen.
Die leert het ook nooit he.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:22 schreef RipCity het volgende:
Tukkertje Sterre/Lorenzo aangehouden na de rechtszaak
Geen RoddelPraat zonder Tukkertje. Ook onze transgender was bij de rechtszaak. Terwijl ik werd geïnterviewd door NXT Nieuws probeerde hij/zij/het mij te kussen. Ik verweerde me er tegen en dat leverde mij uiteindelijk een bloedlip op. De politie nam Tukkertje mee naar binnen en sloot hem tijdelijk op. Nadat ik besloot geen aangifte te doen werd hij/zij/het weer vrijgelaten.
Lollll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |