Oranje pakje heeft hij iig al aan kan zo inschuivenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Promes heeft 'ie vast geprobeerd en nu gaat er niemand extra meer mee want de Koe vindt vast ook dat Promes een eerlijke kans moet krijgen.
Wel lekker dat de man die perse aandrong op 26 man bij UEFA, nu met 25 man gaat.quote:
In zekere zin heeft hij nu juist wel gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel lekker dat de man die perse aandrong op 26 man bij UEFA, nu met 25 man gaat.
Gewoon een speler voor de breedte natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:40 schreef byah het volgende:
Iedereen alweer vergeten dat Maatsen door zijn toedoen heeft gezorgd voor de 2 tegendoelpunten in de CL finale?
Die heeft zelf meerdere keren aangegeven niet mee te willen gaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:52 schreef Fretwork het volgende:
Snap niet dat je niet alsnog een type Luuk de Jong meeneemt.
Vertrouwen hebben in de groep oke, maar als de nood hoog is en je moet gewoon ballen pompen, altijd fijn om een extra kopper ik de bank te hebben.
Waarom niet Stengs?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:53 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zou toch nog een middenvelder erbij halen. Gewoon kijken of Clasie beschikbaar is. In het ergste geval Berghuis of Tayler, ook al begrijp ik dat die niet eerste keus zijn, maar hebben wel ervaring bij oranje. Vooral Clasie kan je er prima bij hebben voor op het middenveld. Als er nog een middenvelder uitvalt heb je een probleem.
Wie dan buiten Luuk zelf om want die wil zelf niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:52 schreef Fretwork het volgende:
Snap niet dat je niet alsnog een type Luuk de Jong meeneemt.
Vertrouwen hebben in de groep oke, maar als de nood hoog is en je moet gewoon ballen pompen, altijd fijn om een extra kopper ik de bank te hebben.
Ja, op die manier kun je iedereen wel thuislaten, je moet toch blessures kunnen opvangen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:40 schreef byah het volgende:
Iedereen alweer vergeten dat Maatsen door zijn toedoen heeft gezorgd voor de 2 tegendoelpunten in de CL finale?
Ja kan ook, maar die is ook blessuregevoelig, maar dat is Clasie natuurlijk ook. Maar idd, Stengs kan prima op de plek van Koopmeiners. Zelfs ook op rechts.quote:
De spoeling is op het middenveld wel heel erg dun. In principe zou je Frimpong nog half kunnen doorschuiven maar ik vind het wat weinig.quote:
Michiel Kramer!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie dan buiten Luuk zelf om want die wil zelf niet.
Henk Veerman?
Ja oke, van Vincent Jansen worden we ook niet blij. Maar dan een grote verdedigerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie dan buiten Luuk zelf om want die wil zelf niet.
Henk Veerman?
Nou ja, nog steeds een uitstekend drietal. Het is vooral dat je heel weinig overhoudt als er één uitvalt, en Veerman is geen speler voor wanneer het fysiek wordt, dus dat is lastig. Dan moet je Maatsen of Blind doorschuiven en Geert/Frimpong opschuiven, voor die rol was eigenlijk Hartman ideaal geweest maar die is er ook niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:46 schreef TornadoDK het volgende:
Middeveld met schouten, veerman en reijndersof nog erger wijnaldum.
God is tegen ons @KingRolandquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vijf geblesseerde middenvelders, ai
En dan blijft Wijnaldum precies wel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |