Bijspijkeren. Zo'n Hema-worst is dan ideaal als je een paar kilo bent afgevallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was kenneth aan het trainen in de hema?
Hij was afgevallen, wat moet ie dan doen
Omdat er geen voorselectie meer was Hans. Tevens hebben voetballers tegenwoordig hooguit een paar weekjes vakantie, zelfs in de zomerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom gaat zo'n gast op vakantie terwijl-ie bij de voorselectie zit
Laat hem een voorbeeld aan Taylor nemen. Die kwam ik gisteren tegen in de Hema.
Hans ? De spelers hoeven niet stand by te zijn voor het geval datquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er geen voorselectie meer was Hans. Tevens hebben voetballers tegenwoordig hooguit een paar weekjes vakantie, zelfs in de zomer
zal het ff aan mijn vrouw melden dat ze meer worst moet eten danquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijspijkeren. Zo'n Hema-worst is dan ideaal als je een paar kilo bent afgevallen.
hij zat niet in de voorselectie dan is die vakantie toch gewoon prima?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans ? De spelers hoeven niet stand by te zijn voor het geval dat![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het dondert HELEMAAL in elkaar.
Portugal won ook gwn het EK met Ronaldoquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:44 schreef PzKpfw het volgende:
Hebben we een keer een redelijk goede verdediging is het aanvallend weer niets.![]()
#neverlucky
Guus is in Zambia geboren, dus dan wordt @PietjePuk2000 weer boosquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan zou ik Guus lekker meenemen. Hartstikke gezellige jongen voor een GEWELDIGE SFEER.
Summervillequote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Clasie
Taylor
Stengs
Summerville
Steijn
Til
Berghuis
Zeg het maar jongens.
Zirkzee is blessa.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:54 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Summerville
of ......Joshua Zirkzee
Ah oke. Q. Timber ook lees ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |