quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens een Poolse vriend speelt Lewandowski officieel niet op zondag. Kijken of de bevestiging in andere talen ook snel volgt.
Jup, Frankrijk slopen Italie slopen, Roemenie beetje slopen en vervolgens gesloopt door Ruslandquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
Frankrijk slopen zou ook wel weer een keer mooi zijn he, zoals 2008.
Bidden dat Mbappé niet topfit is, tegen IJsland leek het voorin gisteren nergens op bij die Fransen .
@:Kingroland
Huh, Wijnaldum heeft voor Liverpool zelfs centraal achterin gestaan, hij heeft zeker ook regelmatig als controlerende middenvelder gespeeldquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gebruikt het zelf als argument dat de selectie-samenstelling zo geweldig is wegens de brede inzetbaarheid, maar dat slaat nergens op. Zelfs als ie er 'meermaals heeft gespeeld' (wat volgens mij ook niet klopt, niet de meest vooruitgeschoven middenvelder zijn is iets anders dan in een controlerende rol spelen). Dus nee, het is geen fatsoenlijke optie.
Dat het aantal opties voor de positie van controlerende middenvelder weinig is is gewoon een mankement in de huidige selectie die je moeilijk opvangt. Overigens grotendeels buiten de schuld van Koeman, want op vijf geblesseerde middenvelders kan je vooraf niet echt rekenen, maar Til / Stengs niet meenemen en Wijnaldum / Bergwijn wel kan je op deze manier lelijk opbreken.
Das dan een flink tijdje terug maar je hebt wel gelijk zie ik, ik had enkel de afgelopen drie jaar nagekeken. Mijn fout dan. Ik mag in ieder geval hopen dat het met zijn huidige tempo geen optie meer isquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, Wijnaldum heeft voor Liverpool zelfs centraal achterin gestaan, hij heeft zeker ook regelmatig als controlerende middenvelder gespeeld
Oostenrijk is toch ook niet veel. Polen is echt een hele zwakke broeder, puntverlies zou lachwekkend zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland makkelijk derde in deze poule.
En ik ben niet heel blij met Wijnaldum in de selectie, maar Til? Mwaaa, dat lijkt me toch ook geen Oranje materiaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, Wijnaldum heeft voor Liverpool zelfs centraal achterin gestaan, hij heeft zeker ook regelmatig als controlerende middenvelder gespeeld
Dit, echt niet uit te leggen. Helemaal omdat Koeman zelf voor 26 man pleitte.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom je zou geen 26e oproepen als dat gewoon kan? Je weet nooit hoeveel blessures er nog gaan ontstaan tijdens een toernooi.
Milik ook al geblesseerd toch? Hebben ze überhaupt nog een spits over?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg mooi.
Was zijn vervanger ook niet geblesseerd geraakt tijdens het juichen![]()
Zul je net weer zien dat we tegen Oostenrijk knullig op achterstand komen en daarna de hele wedstrijd tegen een muur lopen te voetballen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oostenrijk is toch ook niet veel. Polen is echt een hele zwakke broeder, puntverlies zou lachwekkend zijn.
Ze kunnen Piątek inzetten, maar hun bondscoach verwacht dat Swiderski wel kan gaan spelen, die heeft zijn enkel verstuikt met juichen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Milik ook al geblesseerd toch? Hebben ze überhaupt nog een spits over?
Geweldige selectie-samenstelling.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das dan een flink tijdje terug maar je hebt wel gelijk zie ik, ik had enkel de afgelopen drie jaar nagekeken. Mijn fout dan. Ik mag in ieder geval hopen dat het met zijn huidige tempo geen optie meer is
Rusland had toen verlenging nodig. Is niet echt slopen toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Jup, Frankrijk slopen Italie slopen, Roemenie beetje slopen en vervolgens gesloopt door Rusland
Denemarken 2012 all over again. Wat een ramp was dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zul je net weer zien dat we tegen Oostenrijk knullig op achterstand komen en daarna de hele wedstrijd tegen een muur lopen te voetballen.
Nederland speelde wel echt een mokerslechte eerste 90 minuten, waren duidelijk de mindere van Rusland.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Rusland had toen verlenging nodig. Is niet echt slopen toch?
Van Basten kon tactisch ook niet op tegen Hiddink toen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederland speelde wel echt een mokerslechte eerste 90 minuten, waren duidelijk de mindere van Rusland.
En dat is een prestatie op zich want Hiddink staat niet bepaald bekend om zijn geniale tactische inzichten. Meer een conservatieve prestatiecoach.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Basten kon tactisch ook niet op tegen Hiddink toen volgens mij.
1-3 werd het uiteindelijk Andrej Arsjavin 2 x in verleningquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Rusland had toen verlenging nodig. Is niet echt slopen toch?
Nederland verloor toen inderdaad terecht van de Russen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
1-3 werd het uiteindelijk Andrej Arsjavin 2 x in verlening
Nederland was zoals hier eerder gezegd helemaal nergens de eerste 90 minuten
Rusland had voorin toen ook wel een paar aardige spelers. Kwalificeerden zich ten koste van Engeland voor dat EK.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Basten kon tactisch ook niet op tegen Hiddink toen volgens mij.
In die periode werkte dat kunstje nog bij oa Korea, Australie en Rusland. Aantal jaar later niet meer bij Oranje.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dat is een prestatie op zich want Hiddink staat niet bepaald bekend om zijn geniale tactische inzichten. Meer een conservatieve prestatiecoach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |