In die wedstrijd was Nederland overigens wel veel beter. Veel meer kansen. Dil en Roy hadden het in de verlenging moeten beslissen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker maar juist door die mythevorming werden de Denen onderschat, zo was de media hier voor de halve finale alleen maar bezig met de finale tegen Duitsland en die hadden we in de poulefase al verslagen dus een een tweede titel was praktisch al binnen.
Ja maar lang niet zo goed als het Denemarken van 1986 al gingen die iets teveel in zichzelf geloven toen ze tegen Spanje moesten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denen hadden ook gewoon een prima elftal met jongens als Smeichel, Brian Laudrup, Flemming Povlsen en John Jensen. Geen wereldelftal maar een goede ploeg.
Griekenland was een veel grotere stunt.
Denemarken 1998 was ook een mooie ploeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar lang niet zo goed als het Denemarken van 1986 al gingen die iets teveel in zichzelf geloven toen ze tegen Spanje moesten.
Als je zo nodig een lopende 10 mee had gewild had hij sowieso opgeroepen moeten worden in plaats van Wijnaldum.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:13 schreef Slobeend het volgende:
Raar om geen vervanger op te roepen. Kan nooit kwaad om een Guus Til een keer in te brengen als een soort stormram.
Roy bleek geen totaalmens te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In die wedstrijd was Nederland overigens wel veel beter. Veel meer kansen. Dil en Roy hadden het in de verlenging moeten beslissen.
Het is echt een bizarre suggestie.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn.
Dat toernooi scoorde Nederland sowieso moeilijk, tegen Schotland en het GOS was het ook moeizaam.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In die wedstrijd was Nederland overigens wel veel beter. Veel meer kansen. Dil en Roy hadden het in de verlenging moeten beslissen.
Behoort anders tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt een bizarre suggestie.
Kan je dit moment nog herinneren?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat toernooi scoorde Nederland sowieso moeilijk, tegen Schotland en het GOS was het ook moeizaam.
Ja, herinner ik me nog. Vooral omdat dit mijn eerste eindtoernooi was dat ik echt iets begreep van de spelregels. Mijn vader wilde de tv het raam uit gooien toen die goal werd afgekeurdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan je dit moment nog herinneren?Van Basten 3 meter onside maar afgekeurd vanwege buitenspel. Wat een schande was dat.
[ afbeelding ]
Kijk dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, herinner ik me nog. Vooral omdat dit mijn eerste eindtoernooi was dat ik echt iets begreep van de spelregels. Mijn vader wilde de tv het raam uit gooien toen die goal werd afgekeurd
Ja, en het behoort ook tot de mogelijkheden dat Bijlow als linksbuiten speelt en Weghorst als rechtsback.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Behoort anders tot de mogelijkheden.
Meer heb ik niet gezegd
Als je met Bijlow begint zijn we snel klaar ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en het behoort ook tot de mogelijkheden dat Bijlow als linksbuiten speelt en Weghorst als rechtsback.
Wat een geweldige selectie-samenstelling!
Je gebruikt het zelf als argument dat de selectie-samenstelling zo geweldig is wegens de brede inzetbaarheid, maar dat slaat nergens op. Zelfs als ie er 'meermaals heeft gespeeld' (wat volgens mij ook niet klopt, niet de meest vooruitgeschoven middenvelder zijn is iets anders dan in een controlerende rol spelen). Dus nee, het is geen fatsoenlijke optie.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je met Bijlow begint zijn we snel klaar ja.
Wijnaldum heeft gewoon meermaals op die positie gespeeld. Of je er nu fan van bent of niet.
Dus een optie.
Dit ja. Altijd doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom je zou geen 26e oproepen als dat gewoon kan? Je weet nooit hoeveel blessures er nog gaan ontstaan tijdens een toernooi.
Is dat ook niet al 6 jaar het geval? Als het er niet om gaat scoren de Fransen vaak niet veel. Als er wel een serieuze wedstrijd is dan gaat het veel meer stormen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
Frankrijk slopen zou ook wel weer een keer mooi zijn he, zoals 2008.
Bidden dat Mbappé niet topfit is, tegen IJsland leek het voorin gisteren nergens op bij die Fransen .
@:Kingroland
Dat is fake news.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Koeman begint een beetje Danny Blind-trekjes te krijgen, of was het nou Frank de Boer. Die namen ook altijd van die onlogische beslissingen. Waarom zou je bijvoorbeeld Timber niet meenemen, als zijn management zegt dat hij fit is? En als hij geen optie is, waarom dan geen Til inderdaad.
Vreemde snuiter die Koeman
quote:Update | Management Timber laat van zich horen
Koeman heeft inderdaad een poging gedaan om Timber bij het Nederlands Elftal te halen. De berichtgeving van Wytse van der Goot wordt ontkracht door zijn management. De journalist meldde dat Timber fit genoeg is om deel te nemen aan het EK in Duitsland, maar dit klopt niet. Timber moet de komende weken nog herstellen en kan naar verluidt fit aansluiten tijdens de voorbereiding met Feyenoord op het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat ook niet al 6 jaar het geval? Als het er niet om gaat scoren de Fransen vaak niet veel. Als er wel een serieuze wedstrijd is dan gaat het veel meer stormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |