Tof.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
Mooi, dan kunnen die stoere respondenten als eerste naar het Oostfront gestuurd worden.
Aan pro-Russische collaborateurs geen gebrek, dat blijkt alleen al uit de reacties in dit topic.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tof.
En terwijl de respondenten vechten voor hun land, kunnen we ook op jou rekenen. Jij staat dan met je rechterarm omhoog het prachtige wagenpark van de Russen te bewonderen.
Jij krijgt een prachtige schep.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:52 schreef havanagila het volgende:
Hoeveel geweren en kogels hebben we überhaupt op voorraad. Laat staan vesten en helmen.
Neuh, ik zit lekker met prins Pils in Griekenland, Spanje, Canada of welk ander land ze dan ook kiezen om heen te vluchten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tof.
En terwijl de respondenten vechten voor hun land, kunnen we ook op jou rekenen. Jij staat dan met je rechterarm omhoog het prachtige wagenpark van de Russen te bewonderen.
Terwijl anderen de kastanjes uit het vuur halen. Proficiat, je hebt het predicaat laffe hond meer dan verdiend.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Neuh, ik zit lekker met prins Pils in Griekenland, Spanje, Canada of welk ander land ze dan ook kiezen om heen te vluchten.
Geef dat even door aan user Hexagon. Die regelt dat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Aan pro-Russische collaborateurs geen gebrek, dat blijkt alleen al uit de reacties in dit topic.
Jouw absentie is een groot gemis voor de strijdkrachten, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Nederlands beleid wordt tegenwoordig bepaald door Supranationale organisaties zoals de EU, VN, WHO maar als de vlam in de pan slaat moeten we opkomen voor nationaal belang haha dacht het niet.
Na Starhopper de Poetinlover en Starhopper de progressieve hippie zien we nu Starhopper de ijzervreter. Je gaat geen schot afvuren joh.quote:
Ik hoop het niet. Maar als het nodig blijkt te zijn ga ik niet toekijken. En wat doe jij?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Na Starhopper de Poetinlover en Starhopper de progressieve hippie zien we nu Starhopper de ijzervreter. Je gaat geen schot afvuren joh.
Ja precies. En wat deed JIJ voor je land? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Maar als het nodig blijkt te zijn ga ik niet toekijken. En wat doe jij?
Ligt eraan hoe en wat. In het nogal onwaarschijnlijke geval dat hier letterlijk een troepenmacht a la WO II naar binnen probeert te wandelen zeker wel, voor het verdedigen van vage belangen in een zandbak heel ver weg ben ik niet zo te porren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Maar als het nodig blijkt te zijn ga ik niet toekijken. En wat doe jij?
Het gaat om het verdedigen van ons landquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en wat. In het nogal onwaarschijnlijke geval dat hier letterlijk een troepenmacht a la WO II naar binnen probeert te wandelen zeker wel, voor het verdedigen van vage belangen in een zandbak heel ver weg ben ik niet zo te porren.
je wilt dat Wilders wordt afgezet?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:14 schreef Strijder_ het volgende:
Sneuvelen voor die hufters in Den Haag? Nee dankje. Niet mijn oorlog.
Het bekt allemaal lekker ja, land verdedigen, cool het mannetje uithangen, maar in het echt is het meer zoiets.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geef mij een StenGun en ik maai al die patjakkers neer. Ter meerdere glorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |