abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213837866
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 19:59 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja logisch maar ik had het over de invloed van de overheid op social media.

https://www.dagelijksesta(...)suur-op-social-media
[..]

Ik verwacht dat Danny ook in dat complot zit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213837872
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef DeMolay het volgende:

[..]
Hij heb 500 euro voor zn injectie gekregen !
Maar dat was geen mRNA hč, dus dat telt niet.
pi_213837921
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik verwacht dat Danny ook in dat complot zit.
O ga je weer op die tour.
Inhoudelijk geen antwoord meer dus dan maar dom lullen.
Valt wel op hoor.
pi_213838013
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:46 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
O ga je weer op die tour.
Inhoudelijk geen antwoord meer dus dan maar dom lullen.
Valt wel op hoor.
Jij wilt niet inzien dat social media verder gaat dan Twitter.

En de Nederlandse overheid die zich met de inhoud van Twitter bemoeit is niet de Amerikaanse censuur die via Twitter ons bereikt.
pi_213838038
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij wilt niet inzien dat social media verder gaat dan Twitter
Wat is dat nou weer voor onzin?
Probeer je nou weer doelpalen te verplaatsen?
Ik heb het over controle van de overheid op social media.
Ik heb niet gezegd alle social media.
pi_213838422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?
Probeer je nou weer doelpalen te verplaatsen?
Ik heb het over controle van de overheid op social media.
Ik heb niet gezegd alle social media.
Jij verplaatst de doelpalen.
Het ging er om dat de Amerikaanse censuur via onder andere Twitter naar ons doorsijpelt.
En dan kom jij met een voorbeeld van de Nederlandse overheid die invloed op Twitter uitoefent.
pi_213838475
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het ging er om dat de Amerikaanse censuur via onder andere Twitter naar ons doorsijpelt.
En dan kom jij met een voorbeeld van de Nederlandse overheid die invloed op Twitter uitoefent.
Dat is geen doelpalen verplaatsen.
Jij impliceert dat er geen censuur van de overheid is en dat bedrijven zelf mogen bepalen wat ze wel en niet toelaten binnen de wet.
Waarop ik jou wijs op de invloed van de overheid op social media.
Dat ze dus wel degelijk beďnvloed worden wat ze toe laten ook al is het binnen de wettelijke kaders.
In de USA is het nog erger dan hier.
pi_213838894
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.
Vroegah, toen werkte de "vaccinaties" anders. Nu zal jij al roepen dat vaccinaties bedoeld zijn om klachten te verminderen, het is een glijdende schaal.
Vaccins bieden nooit de garantie dat je niet besmet kan worden.

Ze voorkomen voornamelijk dat je niet ernstig ziek zal worden, dat is DE definitie voor vaccins. Ze trainen je immuunsysteem.
Dit is zelfs het geval al bij vaccins die ik 40 jaar geleden kreeg.
pi_213838958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Jij impliceert dat er geen censuur van de overheid is en dat bedrijven zelf mogen bepalen wat ze wel en niet toelaten binnen de wet.
Dat ze dus wel degelijk beďnvloed worden wat ze toe laten ook al is het binnen de wettelijke kaders.
Nee, dat verzin jij erbij.

Ik geef aan dat er meer is dan Twitter.

Verder moet je bij Danny zijn voor de invloed van de Nederlandse regering op Fok.
pi_213839004
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat verzin jij erbij.

Nou vertel, wat bedoelde je dan?
pi_213839080
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 15:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geďnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.

quote:
Mensen vergeten ook dat de definitie van vaccinatie door USA is veranderd, net zoals de definitie van recessie hebben veranderd. Tot aan corona stond er hele andere informatie online over wat een vaccinatie daadwerkelijk doet/betekend.

One was labeled “pre-2015” and described vaccination as: “Injection of a killed or weakened infectious organism in order to prevent disease.”
Deze klopt al een tijd niet meer, als dit de definitie was.

quote:
Another was dated 2015-2021 and said: “The act of introducing a vaccine into the body to produce immunity to a specific disease.”
Was eigenlijk niet echt een goede definitie.
immunity is een lastige namelijk misschien tijdelijk? En een vaccin geeft eigenlijk geen immunity. Maar zorg er voor dat je niet ernstig ziek wordt.
Ook bij oudere vaccins was dit al het geval

quote:
The third was from September 2021, calling vaccination: “The act of introducing a vaccine into the body to produce protection from a specific disease.”
Ik denk een goede definitie.
pi_213839197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.
[..]
Deze klopt al een tijd niet meer, als dit de definitie was.
[..]
Was eigenlijk niet echt een goede definitie.
immunity is een lastige namelijk misschien tijdelijk? En een vaccin geeft eigenlijk geen immunity. Maar zorg er voor dat je niet ernstig ziek wordt.
Ook bij oudere vaccins was dit al het geval
[..]
Ik denk een goede definitie.
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:07:24 #138
485843 crew  Jippie
pi_213839268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 16:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?
Volgens mij gaat dat meer over de eigengereidheid van Ursula Van der Leyen dan dat het over de Pfizer-vaccinaties zelf gaat?
pi_213839322
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
[..]

Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.
Enkel bij corona en de griep.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:10:46 #140
485843 crew  Jippie
pi_213839362
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.
Ben je bekend met waybackmachine?

In 2018 stond er nog dit als eerste alinea.
[..]
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.
Nu is het dit.
[..]
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.
Het is altijd al zo geweest dat men wat bijwerkingen kan ervaren na een vaccinatie, omdat de immuunrespons wordt opgewekt.

In feite staat er hetzelfde op de Wikipagina's door de jaren heen, van supersimpel tot zeer uitgebreid.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:12:05 #141
485843 crew  Jippie
pi_213839406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.
Enkel bij corona en de griep.
Jawel dat kan wel, mijn nichtje heeft dat gehad toen ze een jaar of vier was. Gewoon haar vaccinaties gehad.
pi_213839414
"Ik vind wikipedia alleen een betrouwbare bron als er iets staat wat ik wil geloven"
Conscience do cost.
pi_213839432
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dat meer over de eigengereidheid van Ursula Van der Leyen dan dat het over de Pfizer-vaccinaties zelf gaat?
Klopt ja, corruptie in de overheid.
En het is geen geďsoleerd geval.
Maar zulke mensen hebben wel invloed op het corona beleid.
Snap je nu een beetje waarom ik ze niet vertrouw?
Wat betreft de vaccinatie van pfizer zelf, daar kan ik weinig over zeggen.
Daar heb ik geen verstand van.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:15:31 #144
485843 crew  Jippie
pi_213839488
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 16:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat doen ze met alles, is een tactiek.
Ze doen het heel subtiel zodat de massa rustig blijft.
Ik weet het niet hoor, waarom zou men dat subtiel willen doen. Er is steeds meer openbaar te vinden op internet, ook studiemateriaal. Met de komst van AI zullen pagina's op Wiki in de toekomst nog verder uitgebreid gaan worden
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:19:20 #145
485843 crew  Jippie
pi_213839588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt ja, corruptie in de overheid.
En het is geen geďsoleerd geval.
Maar zulke mensen hebben wel invloed op het corona beleid.
Snap je nu een beetje waarom ik ze niet vertrouw?
Wat betreft de vaccinatie van pfizer zelf, daar kan ik weinig over zeggen.
Daar heb ik geen verstand van.
Er zullen genoeg hun zakken hebben gevuld tijdens corona, maar ik ben er van overtuigd dat er ook politici/artsen/ etc waren die zichzelf uit de naad hebben gewerkt tijdens de coronapandemie uit zorg voor de bevolking en zonder er zelf beter van te worden. Maar hoe scheid je die twee uit elkaar, het staat niet op hun voorhoofd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:23:06 #146
485843 crew  Jippie
pi_213839720
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"
Als je het verschil daartussen niet ziet?

Misinformatie gebaseerd op aannames wetenschappers tijdens pandemie van onbekend virus.

Misinformatie gebaseerd om je zakken te willen vullen, over de hoofden van een twintigtal dode kinderen.
pi_213839759
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:19 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er zullen genoeg hun zakken hebben gevuld tijdens corona, maar ik ben er van overtuigd dat er ook politici/artsen/ etc waren die zichzelf uit de naad hebben gewerkt tijdens de coronapandemie uit zorg voor de bevolking en zonder er zelf beter van te worden. Maar hoe scheid je die twee uit elkaar, het staat niet op hun voorhoofd.
Dat is vrij simpel.
Als ze SMSjes verwijderen, WOB verzoeken zwart lakken en nergens een duidelijk antwoord op geven maar overal omheen draaien dan hebben ze wat te verbergen.
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk met verkeerde dingen bezig geweest.
pi_213839806
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je het verschil daartussen niet ziet?

Misinformatie gebaseerd op aannames wetenschappers tijdens pandemie van onbekend virus.

Misinformatie gebaseerd om je zakken te willen vullen, over de hoofden van een twintigtal dode kinderen.
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.
epicbeardman in BNW / Sandy Hook #16 - Adam Lanza: Schutter of slachtoffer van een hoax?
Dat ze Jones zo aanpakken zegt genoeg. Maar laten we het hier bij vaccinaties houden.

Toen was FOK echt mooi (Y) mocht alles besproken worden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:25:56 #149
485843 crew  Jippie
pi_213839812
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hou het een beetje vriendelijk van toon jongens, misinterpretatie staat altijd om de hoek.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 juni 2024 @ 22:29:32 #150
485843 crew  Jippie
pi_213839890
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 22:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Sandy Hook stinkt, heb hier destijds wat tijd aan gespendeerd. Ik liep zelfs voor op Alex Jones qua informatie inwinnen.
epicbeardman in BNW / Sandy Hook #16 - Adam Lanza: Schutter of slachtoffer van een hoax?
Onzin, het enige wat er aan stinkt is dat de dader de mogelijkheid heeft gehad zoveel slachtoffers te maken.

En als je heibel gaat schoppen over zo'n drama en daar goed aan verdient ben je als mens geen knip voor de neus waard.

Jones heeft overigens wel erkend dat de schietpartij echt heeft plaatsgevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')