Dat is meestal wel het eindresultaat, ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan help je ze even van de kantinevoorraad af?
Nu doe je net alsof je Onlogisch bent die elke avond uiterlijk om 21:05 gaat knorren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer,was 3 uur in de nacht thuis.
Het feest voor de democratie eindigt nooit voor zonsondergang.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer, was 3 uur in de nacht thuis.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @:rambodirk echter niet.
Sanne Wallis de Vries wtf
Wat een gejankquote:
Verstand op nul en uren maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Wat een gejank![]()
Gewoon een stalen gezicht, pomp na pomp na pomp, beuk na beuk na beuk. Tot ze krom loopt. @:Kukelecucktsju10
Niet stemmen maatquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SGP of CDA of Christenunie voor ons he
Sanne of Joel, als je moet kiezen?quote:
Zelfde smaak in een iets ander jasje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou qua uiterlijk nog steeds voor me als Laurens Dassen.
Pics.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Sow hahah hele wc verstopt. @:KingRoland
Ja ik denk dat het bij de meesten al mis gaat bij het 'stalen gezicht'.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Wat een gejank![]()
Gewoon een stalen gezicht, pomp na pomp na pomp, beuk na beuk na beuk. Tot ze krom loopt. @:Kukelecucktsju10
Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfde smaak in een iets ander jasje.
https://www.vi.nl/pro/overig/in-memoriam-kees-vierhoutenquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:34 schreef Oriente het volgende:
Kees Vierhouten, de eigenaar van Go Ahead Eagles, is woensdagavond plotseling overleden. Volgens de club gaat het om een hartinfarct.
sad
@:onlogisch deze had je zeker niet
Had de aangegeven twee toch al gedaan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Nu je er toch mokervroeg bij bent, vergeet je niet even te voorspellen in het EK topic?
Geen zorgen maat, kan gebeuren. Maar we moeten wel streng zijn, voor iedereen.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen maat, kan gebeuren. Maar we moeten wel streng zijn, voor iedereen.
Om het goed te maken drink je vandaag een glas wondvocht van user @:Caland ipv melk bij je lunch.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen maat, kan gebeuren. Maar we moeten wel streng zijn, voor iedereen.
Om het goed te maken drink je vandaag een glas wondvocht van user @:Caland ipv melk bij je lunch.
Daar komt Rene goed weg. Nu moeten we een alternatieve straf bedenken, hij moet wel een leermoment krijgen.quote:
Hij moet verplicht naar al mijn joetoep fllmpjes kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar komt Rene goed weg. Nu moeten we een alternatieve straf bedenken, hij moet wel een leermoment krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |