"Toni Kroos is gestopt bij Real Madrid. Daar kun je zo Veerman neerzetten. Die ballen die Kroos geeft, kan hij ook geven. Hij stuurt die sneltreinen voorin zo weg. Helemaal nu er met Kylian Mbappé nog een bijkomt."quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon blijven bezuinigen op de GGZ @:geert
Is dit @PSVCL ???quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"Toni Kroos is gestopt bij Real Madrid. Daar kun je zo Veerman neerzetten. Die ballen die Kroos geeft, kan hij ook geven. Hij stuurt die sneltreinen voorin zo weg. Helemaal nu er met Kylian Mbappé nog een bijkomt."
Dit maakt me woedend.
Mokervetquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:zipportal @:nober @:de_boswachter leuk gifje
Mijn vriendin was gisteren op een conventie waar hij blijkbaar sprak voor één of ander crypto-bedrijfquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk Kuyt kijkt al 6 maanden niet naar zijn kinderen om.
Altijd al een engnek gevonden.
(A)typisch.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin was gisteren op een conventie waar hij blijkbaar sprak voor één of ander crypto-bedrijfJe kon bij een investering spullen winnen gesigneerd door hem.
Kuytgod.
Weer een believerquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin was gisteren op een conventie waar hij blijkbaar sprak voor één of ander crypto-bedrijfJe kon bij een investering spullen winnen gesigneerd door hem.
Kuytgod.
Ik neem een lekker eitje met spek.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Ja, we gaan lunchen.
Of ontbijten @:scrummie
Eet smakelijk
Toevallig heb ik dat ook opquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eitje met kipfilet.
Wat ongelofelijke minachting naar kipfilet.
Eetstoornisgod.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eitje met kipfilet.
Wat ongelofelijke minachting naar kipfilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |