Als het even kan, vermijden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado wat is jouw mening mbt Aerdenhout
Zalm Lasagnequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
wattequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ga ik een potje ZHOL spelen @:Coco
Ik ook een soort van, bavette.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mevrouw Scrummie wilde toch per se in NL wonen?
Heemstede-Aerdenhout, station Heemstede-Aerdenhout. Na vertrek zullen we nog stoppen te Haarlem, Amsterdam Sloterdijk en onze eindbestemming, Amsterdam Centraal.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado wat is jouw mening mbt Aerdenhout
Die slaat enkel aan op Auschwitzquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik hoop dat een recruiter van de NS meeleest.
Ben je weleens in Auschwitz geweest?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die slaat enkel aan op Auschwitz
Nichtquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben je weleens in Auschwitz geweest?
Neem het in beraadquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Stap deze zomer in het vliegtuig en ga kijken dan.
Dat het Zero Hour is ja, maar wat is die OL dan?quote:
Zero Hour OnLine.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het Zero Hour is ja, maar wat is die OL dan?
Daar zitten toch juist best veel PVV stemmers?quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:36 schreef KingRoland het volgende:
Groenlinks die op de zuidas aan het flyeren is lol alsof de PVV aan het flyeren is in de schilderswijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |