MB?quote:Op zondag 14 juli 2024 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met 120hz mode nu prima te spelen (RT aan, MB uit). Tijdens gevechten schiet ie wel eens richting de 30fps maar buiten dat wel 40-50fps+. Xbox schijnt nog wel wat issues te hebben met checkerboarding maar op de PS5 is dat niet.
Verder geen last van bugs (nog) dus een fluctuerende framerate hier en daar is het enige noemenswaardig wat ik tot nu gemerkt heb. Als er nou een developer deze game kan maken in een Lord of the Rings setting dan is het helemaal af.
motion blurquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
MB?
Ik kocht hem op launch ondanks dat er toch een beetje huiverig voor was vanwege al die berichten over enorme framedrops.
Maar ik moet zeggen dat ik daar toch vrij weinig last van had.
Okee in de steden en bij drukke gevechten merkte je het wel duidelijk, maar het is (bij mij althans) nooit zo gamebreaking of dramatisch geweest als sommigen je deden geloven.
Outcast 2 is tof, zeker voor de boomers onder ons.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:27 schreef StateOfMind het volgende:
Met de Elden Ring dlc recent wat verschillende builds geprobeerd, maar ik ga toch terug naar mijn initiële Kippenpoot build.
Vanavond even respeccen en dan gaat Elden Ring even op pauze.
En dan ga ik met Outcast 2 A New Beginning beginnen.
Een beetje janky game, A of AA, maar wel tof.
En met 120Hz VRR ondersteuning, dus Quality mode in 40fps
Moest een beetje grinniken om 'Bug Hunt Expedition'.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:04 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
SeanGOD
https://www.nomanssky.com/worlds-part-I-update/
“It’s called Worlds Part I, because there is much more to come…..”
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
Was die studio van No Man's Sky niet met een game bezig?
Staat me vaag iets van bij.
geweldige gamequote:Op donderdag 18 juli 2024 00:46 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Remnant 2.
Is mij te moeilijk.
Wat dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Flinke downgrades bij StarWars Outlaws
Classic Ubisoft
Zou in principe gewoon moeten werken, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan ik nu in mijn PS4 library een PS5 game zetten en die later spelen wanneer ik een PS5 heb?
Zeker een goede dequote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag overigens Red Dead Redemption 1 de PS4 versie op de kop getikt.
De native Xbox 360 versie draait op de Series X weliswaar prima op 4K 30fps, maar ik heb de PS4 versie nu geruild via Marktplaats tegen Far Cry 4, dus dat is een meer dan prima deal dacht ik zo![]()
Nu alquote:Op maandag 22 juli 2024 10:47 schreef DKUp het volgende:
“He’s back….”
R.I.P. Marduk of Fahkuram dan voor dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |