op de website staat nog steeds dat het binnekort terugkeertquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag het gisteren
Meteen mijn punten verzilverd.
Dragons Dogma ga je absoluut geen spijt van krijgen.
Helemaal voor 3 tientjes.
Tip: ga voor de Mystic Spearhand
In principe is alles te missen, dus ik heb alleen voor die vocation in het prille begin een guide gebruikt, daarna volledig blind gespeeld, figuurlijk dan
Via de PlayStation app (op Android iig) was ie gisteren in de loop van de dag opeens weer beschikbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op de website staat nog steeds dat het binnekort terugkeert
Een echt zwaard 😱quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:28 schreef Questular het volgende:
Chivalry 2 weer eens op de ps5 gezet, wat een heerlijke game. Verstand op 0 en mensen met een zwaar in het gezicht slaan. Wat heb je nog meer nodig.
Ik was van plan om als archer/ranger te beginnen omdat ik dat echt nooit doe. Een keer uit m'n comfort zone.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
Dragons Dogma ga je absoluut geen spijt van krijgen.
Helemaal voor 3 tientjes.
Tip: ga voor de Mystic Spearhand
In principe is alles te missen, dus ik heb alleen voor die vocation in het prille begin een guide gebruikt, daarna volledig blind gespeeld, figuurlijk dan
Zo was ik dit keer ook begonnen, om dezelfde redenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik was van plan om als archer/ranger te beginnen omdat ik dat echt nooit doe. Een keer uit m'n comfort zone.Kijk wel hoe dat bevalt.
Hier niet hahaquote:Op woensdag 10 juli 2024 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Via de PlayStation app (op Android iig) was ie gisteren in de loop van de dag opeens weer beschikbaar.
Sick. Ik zag ook laatst dat er eind vorig jaar bij de Game Awards weer een nieuwe Streets of Rage was aangekondigd, heb ik gemist destijds. Die wordt ook 3D, ben heel benieuwd. Streets of Rage 4 was subliem, dit is weer een heel andere aanpak van de franchise.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Double Dragon 3D revival announced for PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, and PC
Arc System Works has announced a new 3D Double Dragon game for PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, and PC, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. It will launch in 2025.
Bohh Arc System Works
Een fighter of beat 'em up? Hoop het laatste!quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Double Dragon 3D revival announced for PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, and PC
Arc System Works has announced a new 3D Double Dragon game for PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, and PC, the latest issue of Weekly Famitsu reveals. It will launch in 2025.
Bohh Arc System Works
Ja die werd aangekondigd in een montage van meerdere SEGA remakes (ook Golden Axe, Crazy Taxi etc).quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sick. Ik zag ook laatst dat er eind vorig jaar bij de Game Awards weer een nieuwe Streets of Rage was aangekondigd, heb ik gemist destijds. Die wordt ook 3D, ben heel benieuwd. Streets of Rage 4 was subliem, dit is weer een heel andere aanpak van de franchise.
Vroeger wel veel Fighting Force gespeeld, daar heeft de nieuwe wel wat van dus ik hou 'm strak in de gaten.
Deel 1 gespeeld, maar te lang geleden om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:49 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand de elex games gespeeld?
Hoe zijn die?
Ja had de 2e voor 5 euro ergens opgepikt. Voor 5 euro is het geen groot verlies als het niet leuk is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 gespeeld, maar te lang geleden om daar iets zinnigs over te zeggen.
Beide games zijn gemaakt door Piranha Bytes, een kleine studio met kleine budgetten.
En dat zie en merk je aan alles.
Bekend om hun 'janky' besturing (euro jank heet dat genre).
Maar hun games (oa Gothic, Rise) hebben toch altijd een bepaalde charme.
Als je door de tekortkomingen heen kunt kijken.
Idem voor games van Spyders, al hebben die sinds Greedfall 1 flinke stappen gezet en Steelrising vond ik geweldig).
Ben momenteel net aan Outcast 2 A New Beginning begonnen, ook zo'n janky game met een klein budget, maar ik vind hem erg tof.
Tweedehands zullen ze voor weinig te vinden zijn.
*haddenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hun games (oa Gothic, Rise) hebben toch altijd een bepaalde charme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |