Bazengamequote:
Over een uurtje krijgen we een uitgebreide gameplay showcase als 't goed is. Ik vind het ook een beetje Disney-achtig aandoen. Kan nog steeds goed zijn/worden, maar met de originele game(s) heeft het weinig meer te maken gok ik zoquote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:43 schreef Ang3l het volgende:
De artwork lijkt iets meer cartoony te zijn geworden.
Alsof t heroforge poppetjes zijn.
Lekker hacken en slashen boiisss!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Over een uurtje krijgen we een uitgebreide gameplay showcase als 't goed is. Ik vind het ook een beetje Disney-achtig aandoen. Kan nog steeds goed zijn/worden, maar met de originele game(s) heeft het weinig meer te maken gok ik zo
quote:The Veilguard is easily the most action-oriented Dragon Age game, and it looks almost like a character action game along the lines of early God of War or Bayonetta at points. Some of the setpieces and traversal reminded me of Star Wars Jedi: Survivor, so it feels like it's drawing from a lot of action games at first glance. Though you'll still be able to stop the action to pick abilities and strategize, it definitely feels like a giant leap away from the tactical combat of the original Dragon Age: Origins. The combat looks pretty solid, but your mileage may vary depending on whether or not this is the direction you were hoping for.
Die roze ranger was best lekker vroegerquote:
De trailer was echt waardeloos, maar de gameplay beelden zagen er iig een stuk serieuzer uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Over een uurtje krijgen we een uitgebreide gameplay showcase als 't goed is. Ik vind het ook een beetje Disney-achtig aandoen. Kan nog steeds goed zijn/worden, maar met de originele game(s) heeft het weinig meer te maken gok ik zo
platinum voor best girlquote:Op maandag 10 juni 2024 23:09 schreef Evangelion het volgende:
13 Sentinels uitgespeeld
Zware bevalling wel (complex en omslachtig verteld verhaal).
Even verwerken, trophy cleanup en dan iets met meer actie als main game.
Ik vond Dragon Age 1 en 2 vet maar die daarna vond ik super saai. Weet niet wat ik moet vinden van 4 dan. Waarschijnlijk gewoon lekker wat gameplay bekijken als die uit is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Gameplay beelden zagen er prima uit wat mij betreft.
Ik ga Dragon Age echter niet kopen, want hij komt sowieso ook naar Game Pass.
Ik was in de veronderstelling dat die ook day one zou komen, maar dat is blijkbaar niet zo.
Hoe dan ook ga ik de game niet kopen als ie, wanneer dan ook, naar Game Pass komt.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, nog 3 chapters van FF VII Rebirth te gaan.
When will the agony end?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zowel dodge als parry irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |