quote:Russia Has a New Hotspot For Ship-to-Ship Oil Transfers in the Mediterranean
Following a clampdown in Greece, ship-to-ship transfers of Russian oil have moved further west in the Mediterranean, just off the eastern end of Morocco’s coast on the Mediterranean, according to vessel-tracking data compiled by Bloomberg.
The newly discovered spot for ship-to-ship (STS) transfers highlights the fact that operators and traders continue to find ways to skirt sanctions and haul Russian crude oil and petroleum products to international markets.
Last month, the Greek Navy held exercises in the Laconian Gulf in southern Greece, and effectively banned all ship traffic there. The area has been a notorious spot for STS transfers of Russian crude and products since the EU slapped embargoes on these and the bloc, together with G7 and the United States, enacted a price cap on Russian oil if it is to use Western shipping, insurance, and financing services.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als rus oekraine nou onder de voet loopt, en al die gebieden die ze hebben, hoe zit het met de mensenlevens die verloren gaan omdat rus ze in een martelkamer stopt?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:34 schreef ludovico het volgende:
Niet alles doen voor vrede en terugvallen in dogma's dat niks mogelijk is of x benut zou worden... Je waardeert het mensenleven onvoldoende. Waarom vecht je niet zelf als het leven je niks doet?
Niet verrassend dat niemand hier op reageert. Maar men beweert hier wel dat het normaal is dat Oekraeners verplicht naar de gehaktmolen worden gestuurd.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:49 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie in dit topic voor een verplichting zijn?
Niemand reageert omdat je aan het concern trollen bent.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Niet verrassend dat niemand hier op reageert. Maar men beweert hier wel dat het normaal is dat Oekraeners verplicht naar de gehaktmolen worden gestuurd.
Maar daarna mag je wel in een mooie villa rustica gaan wonen.quote:Op maandag 3 juni 2024 23:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Terug naar het Romeinse keizerrijk! Eerst 18-20 25 jaar dienen in de frontlegioenen voordat je je staatsburgerschap krijgt
Ze worden niet naar de gehaktmolen gestuurd. De gehaktmolen komt hun land binnen. Dus ze moeten wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Niet verrassend dat niemand hier op reageert. Maar men beweert hier wel dat het normaal is dat Oekraeners verplicht naar de gehaktmolen worden gestuurd.
Indien een oorlog in Nederland uitbreekt dan ben ik voor het verdedigen van ons grondgebied, van onze normen en waarden, van onze cultuur en van de zwakkeren in onze bevolking zoals kinderen, gehandicapten en bejaarden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Jammer dat zij hem hebben gestopt met het land uitkomen, in plaats met terug het land inkomen. Dat is een gemiste kans.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:45 schreef ExTec het volgende:
Vermeende foto van het moment supreme.
[ x ]
Maar hij kan natuurlijk altijd asiel aanvragen. Kan die voor de rest van z'n leven genieten van winkelwagentjes met munten en marmeren metro stations.
Jammer dit. Als je met deze vermoeiende troep komt, kan de rest van je post gelijk overgeslagen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind de weerstand tegen mijn comments zeer bijzonder. Als je zo van oorlog houdt waarom vecht jij dan niet in Oekrane?
OjeeDanStartDeDerdeWereldOorlogJaDanWelEchtWaar!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:40 schreef ExTec het volgende:
Dit is denk ik overwegend positief. Ik denk dat op den duur oekraine wel volledig los mag gaan op rus, van de VS.
[ x ]
Niemand houd van oorlog. Maar de haat voor vijandige regimes overstijgt de haat voor oorlog. Putin/Rusland moet gestopt worden, anders blijft het maar doorgaan. Het liefst met onderhandelingen, maar daar zijn beide partijen nog niet aan toe. Ze denken allebei dat ze nog meer moeten en kunnen vechten. Het is aan ons om de niet-vijandige partij te steunen. En dat gaat maar mondjesmaat omdat we een land zijn met (sterk)verschillende meningen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind de weerstand tegen mijn comments zeer bijzonder. Als je zo van oorlog houdt waarom vecht jij dan niet in Oekrane? Waarom moeten mensen vechten die dat niet willen terwijl JIJ er voorstander van bent?
T-shirt van Chamberlain aan en gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:53 schreef ExTec het volgende:
Meneer ludovico moet maar gewoon kumbaya gaan zingen op het rode plein.
quote:Doppelgngers and deepfakes: How Russian trolls are meddling with the European elections
If you believe everything you read, it would seem the European Union wants to ban drivers from getting their old cars repaired, or that it plans to limit the flights people can take by implementing “carbon passports.” It might even impose Covid-style “climate lockdowns.”
None of these things are true, but as 373 million eligible voters head to polls this week to elect a new EU parliament, a torrent of disinformation is flooding the continent.
The EU and several of its member countries have set up investigative agencies to counter disinformation ahead of the vote — and they are squarely focused on campaigns originating in Russia.
Allegations of Russian disinformation around elections are nothing new — they have been a feature in the run-up to votes in the United States, United Kingdom and the EU before, though Russia has always denied waging such campaigns. But the tactics are becoming more sophisticated, and are leaping from online platforms into parliaments and public discourse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nooit te laat voor revanchisme. :pquote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer. Dat had in 1815 gemoeten met het Congres van Wenen.. In -plaats van om onze nieuwe koning Luxemburg als priv-bezit aan te bieden. Dat laatste had toen beter naar Pruisen gekund.
Onder Bismarck is Oost-Friesland compleet verduitst. Of men trok toen weg richting de VS voor vrijheid..
Het land betekend voor mij de politieke macht, daar vecht ik niet voor. Maar als mijn naasten gevaar lopen zal ik ze willen verdedigen. En verdediging van het grondgebied tegen een buitenlandse macht valt daar onder.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:49 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Indien een oorlog in Nederland uitbreekt dan ben ik voor het verdedigen van ons grondgebied, van onze normen en waarden, van onze cultuur en van de zwakkeren in onze bevolking zoals kinderen, gehandicapten en bejaarden.
<knip>
Als ik opgeroepen zou worden zou ik ook verschijnen. Ik zou voor mijn land vechten voor alle bovengenoemde redenen. En als het echt zou moeten zou ik mij zelfs hiervoor vrijwillig aanmelden.
In een oorlog vecht je omdat je niet wil dat je maten het loodje leggen. Het afbeulen tijdens je militaire opleiding gebeurt niet omdat de Sarge dat leuk vind, zo smeed je banden binnen eenheden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het land betekend voor mij de politieke macht, daar vecht ik niet voor. Maar als mijn naasten gevaar lopen zal ik ze willen verdedigen. En verdediging van het grondgebied tegen een buitenlandse macht valt daar onder.
Ik denk dat de tijd van de vriendelijke bezetters wel voorbij is. Onze vijanden zijn niet meer zoals wij zijn.
Dit is ook weer super simplistisch, en een dooddoener.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 06:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind de weerstand tegen mijn comments zeer bijzonder. Als je zo van oorlog houdt waarom vecht jij dan niet in Oekrane? Waarom moeten mensen vechten die dat niet willen terwijl JIJ er voorstander van bent?
Twee dingen:quote:Verhalen over navo garanties zijn helemaal mooi, waarom dit soort verhalen terwijl wij helemaal niet bereid zijn boots on the ground te zetten?
Cherry picking, plus een gebrek aan historische kennis.quote:Dan nog iemand die lacherig doet over nazi Duitsland en de onderhandelingstafel maar die is geindigd in soortgelijk treinwagon als waar de 1e was uitonderhandelt (geloof ik, even niet 100% geverifieerd) Anyhow, die is ook wel degelijk gestopt aan de onderhandelingstafel net als de 1e wereldoorlog.
Leuke hippie speech, maar in het echte leven zijn er mensen en landen die jou willen beroven, vernederen, verkrachten, vermoorden. Onderhandelen is in dat geval geen optie.quote:Die mensen die denken "het kan niet anders" zien de kwaadaardigheid gelukkig nog. Maar geen mens heeft simpelweg het recht naar mijn mening (moreel, niet wettelijk) om te beslissen dat een ander zijn leven moet offeren voor een ander zijn zaak.
Daar ben ik inderdaad heilig van overtuigd dat het evil is.
Dus dan zal je alles moeten doen voor een vorm van vrede, punt.
Niet alles doen voor vrede en terugvallen in dogma's dat niks mogelijk is of x benut zou worden... Je waardeert het mensenleven onvoldoende. Waarom vecht je niet zelf als het leven je niks doet?
Sowieso eindigen oorlogen vaak pas aan de onderhandelingstafel omdat een van de twee partijen daartoe gedwongen is door praktisch verslagen te zijn. Doen alsof de tweede wereldoorlog aan de onderhandelingstafel is geindigd terwijl de Reichstag was ingenomen is natuurlijk van de zotte.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:41 schreef oheng het volgende:
Cherry picking, plus een gebrek aan historische kennis.
Oorlogen eindigen NIET altijd aan de onderhandelingstafel. Zie Litouwen in 1939 1940.
Grappig ook dat er genoeg (agrarische producten) vanuit Belarus geimporteerd wordt maar dat deze boze boeren niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:44 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Rusland is weer begonnen met het blokkeren van de Pools- Oekraense grens.
F16 E/F Block 60quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:47 schreef Ulx het volgende:
Vraag me wel af wat voor een vliegtuig dat is.
Ik had het via de roundel gezocht. Inderdaad VAE luchtmacht. Zij gebruiken deze variant als enige.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:52 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens de Galaxy AI van mijn telefoon althans.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 01:01 schreef Delenlill het volgende:
https://www.stripes.com/t(...)aining-14056625.html
[..]Wil wel wat basic training met de dames doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel heel triest. Dat de training van de troepen in de achterhoede zo slecht is dat zij niet eens met een wapen om kunnen gaan. En dat ze eerst een training van een week/twee weken moeten ondergaan voordat ze daadwerkelijk ingezet kunnen worden.
Daar heeft de legerleiding een flinke steek laten vallen. Elke soldaat, ongeacht zijn positie moet simpele basisvaardigheden van een soldaat onder de knie hebben. En als zij al een langere tijd in de achterhoede gestationeerd waren moeten ze meer dan alleen de basisvaardigheden kennen. Daar is meer dan genoeg tijd voor geweest tenslotte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Wanneer de Russische horde hier voor de deur zou staan gaan jij en ik ook gewoon onder de wapenen geroepen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:19 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Zo te zien gewoon hun good old Mig-29.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Mooie foto's post Zelenskyy. Wat voor een vliegtuig zou dat zijn?
Su-24.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zo te zien gewoon hun good old Mig-29.
Eigendomsrechten gaan zover als een overheid ze respecteert. Het gaat over en weer, uiteindelijk zullen vrijwel alle russische assets geannexeerd worden in het westen c.s. en de westerse assets vrijwel allen in Rusland.quote:
Hier zet ik ook mijn geld op in. Een Flanker. Een Fencer heeft een andere koepel / luchtinlaat.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk anders uit van boven, dat zijn de extra brandstoftanks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |