quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja vreemd ook, net zoveel leeftijdsverschil met hem als met zijn dochter.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
wel kut voor Aziaatje van 31 dat ze met Atilla zit
Darm weghalen, stoma aanleggenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hij somt op per welke maand de relatie 3 jaar verbroken is
Bij hoeveel weken zwangerschap het mis ging
In welk jaar de auti stempel kwam
Godsamme
Zo nog aambeien!quote:Op maandag 3 juni 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wtf
autisme
stoma
miskraam
hoeveel ga je nog vertellen
Je weet iig wel zeker dat hij AUTI is.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hij somt op per welke maand de relatie 3 jaar verbroken is
Bij hoeveel weken zwangerschap het mis ging
In welk jaar de auti stempel kwam
Godsamme
Het is wel een goedzak, dat wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik geloof wel dat deze man autist is.
Hij lijkt me wel heel eerlijk iig.quote:
viel me ook opquote:Op maandag 3 juni 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Van de zijkant wel iets meer neus dan ik had verwacht. Zullen de Griekse genen zijn.
en er zit een half jaar tussen opnames en uitzending toch? Dan is er toch niets gebeurd na die eerste datequote:Op maandag 3 juni 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Ze willen elkaar nog zien.”
Maar geen rela.
Weer een voorbeeld van een onzin update waar ik niet alles van geloof
Die periode is op basis van ervaring van één iemand. Ik hoor graag of dat altijd zo is.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en er zit een half jaar tussen opnames en uitzending toch? Dan is er toch niets gebeurd na die eerste date
Moet je toch zelf mee doenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die periode is op basis van ervaring van één iemand. Ik hoor graag of dat altijd zo is.
nou ja lijkt me niet zo gek toch voor een tv programma? En ze zullen die follow up toch na minimaal een maand doen en dan moet je het toch wel wetenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die periode is op basis van ervaring van één iemand. Ik hoor graag of dat altijd zo is.
Ze bellen na een half jaar op. Ik vind dat wel behoorlijk lang. (Kan natuurlijk gewoon dat het klopt.)quote:Op maandag 3 juni 2024 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja lijkt me niet zo gek toch voor een tv programma? En ze zullen die follow up toch na minimaal een maand doen en dan moet je het toch wel weten
ja maar hoe kan de uitkomst dan zijn dat je nog een keer een leuke date hebt gehad en uitkijkt naar de volgendequote:Op maandag 3 juni 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze bellen na een half jaar op. Ik vind dat wel behoorlijk lang. (Kan natuurlijk gewoon dat het klopt.)
Jaquote:Op maandag 3 juni 2024 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar hoe kan de uitkomst dan zijn dat je nog een keer een leuke date hebt gehad en uitkijkt naar de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |