Je zou inderdaad kunnen zeggen: ook dat is marketing.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks dat ik geloof in de dikke marketingsaus, vind ik de Joost die we de afgelopen weken op social media zagen er niet al te fris en fruitig uitzien.
Of dat is ook marketing (even tegenwicht na het gladde Eurovisie typetje) of het gaat echt niet helemaal lekker met hem. En dat kan sowieso natuurlijk; zo’n esc met alles eromheen inclusief rel gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zelfs niet als het een opzetje zou zijn.
Teun lijkt me echt een hele aardige man. Komt altijd positief overquote:
In elk geval één iemand die met een dreigende armbeweging wegkomt.quote:De rechtbank in Den Haag heeft dinsdag de 44-jarige vrouw vrijgesproken in de zaak over de valpartij van de fietsende ex-minister Sander Dekker in het duingebied bij het Zuid-Hollandse Monster.
(…)
K. ontkende dat ze de voormalige minister voor Rechtsbescherming heeft vastgepakt. Ze zei eerder in de rechtbank Den Haag dat ze alleen een afwerend gebaar had gemaakt, omdat de wielrenners volgens haar te hard fietsten op een pad met weinig ruimte. De verdachte zegt dat ze zichzelf wilde beschermen. Bij dat gebaar zou ze Dekker hebben geraakt.
Het Openbaar Ministerie had een taakstraf van 240 uur en een geheel voorwaardelijke celstraf van zes maanden tegen de vrouw geëist. De rechter gaat daar dus niet in mee.
"misdraagt zich" omdat ie verkleed kwam en de pers niet te woord wilde staan?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:07 schreef silverevlis het volgende:
https://www.story.nl/show(...)h-ook-op-buma-awards.
Ze gedragen zich alsof ze recht hebben op een foto of reactie van hem.
’Joost Klein duwde bijna weer een camera weg’quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:19 schreef Dave het volgende:
[..]
"misdraagt zich" omdat ie verkleed kwam en de pers niet te woord wilde staan?![]()
Wat een clickbait weer.
Ik heb het artikel gelezen (waarom?) maar ik lees er helemaal geen misdragingen in. Joost moet kapot, zo gaat het nu eenmaal in Nederland, maar doe dan in elk geval je best om nog iets van zo'n aantijging te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:07 schreef silverevlis het volgende:
Wat een stemmingmakerij weer van de Telegraaf en op de website van Story:
https://www.telegraaf.nl/(...)-weer-een-camera-weg
https://www.story.nl/show(...)h-ook-op-buma-awards.
Ze gedragen zich alsof ze recht hebben op een foto of reactie van hem.
Afijn, Joost is dus blijkbaar weer thuis.
Zou wel een heel knap plan zijn, als je van te voren bedenkt dat je iets wilt laten gebeuren wat nog nooit eerder gedaan isquote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:21 schreef Dave het volgende:
Ik denk ook niet dat die diskwalificatie een vooropgezet plan was. Dat ze het achteraf wellicht gebruiken voor marketingdoeleinden is een ander verhaal.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Er wordt van een mug een olifant gemaakt. Hij komt daar incognito, laat hem dan ook met rust. Maar daarmee verwacht ik natuurlijk teveel van de roddelpersquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het artikel gelezen (waarom?) maar ik lees er helemaal geen misdragingen in. Joost moet kapot, zo gaat het nu eenmaal in Nederland, maar doe dan in elk geval je best om nog iets van zo'n aantijging te maken.
Hij heeft wel de avond van Lex Harding verpest door via de achterdeur naar binnen te komen. Die zal daar niet vast niet van kunnen slapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het artikel gelezen (waarom?) maar ik lees er helemaal geen misdragingen in. Joost moet kapot, zo gaat het nu eenmaal in Nederland, maar doe dan in elk geval je best om nog iets van zo'n aantijging te maken.
Wat een kneuzenartikelen weer. Joost was daar voor zijn vriend Tantu, niet voor de fotografen en de journalistenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:19 schreef Dave het volgende:
[..]
"misdraagt zich" omdat ie verkleed kwam en de pers niet te woord wilde staan?![]()
Wat een clickbait weer.
Dreigend gebaar?quote:
Dit ja. 'Joost eist hiermee weer veel negatieve aandacht op'. Eh nee, als je hem met je roddelpers met rust had gelaten had niemand gemerkt dat hij er überhaupt was.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een kneuzenartikelen weer. Joost was daar voor zijn vriend Tantu, niet voor de fotografen en de journalisten
Je snapt elke dag beter waarom.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:57 schreef Ama het volgende:
Joost was al zo'n grote fan van de pers.. *not*
"Joost Klein wordt weer door camera's bejaagd" was een meer terechte clickbait geweest. Maar ja, de roddelpers neemt het nooit zo nauw met de waarheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
’Joost Klein duwde bijna weer een camera weg’
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |