abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213783391
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks dat ik geloof in de dikke marketingsaus, vind ik de Joost die we de afgelopen weken op social media zagen er niet al te fris en fruitig uitzien.
Of dat is ook marketing (even tegenwicht na het gladde Eurovisie typetje) of het gaat echt niet helemaal lekker met hem. En dat kan sowieso natuurlijk; zo’n esc met alles eromheen inclusief rel gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zelfs niet als het een opzetje zou zijn.
Welke marketingsaus? De verhalen hierboven dat dit allemaal geregisseerd is door Joost zijn natuurlijk complete onzin, iedereen die langer dan een paar seconden daarover nadenkt zal dat beamen. Hij zit echt niet daar in Canada in z'n handjes te wrijven, "ja ik heb ze allemaal beet, dit was de hele tijd al het plan, inclusief die vriend die me nog even onder de bus gooit". Als je daarin gelooft ben je (naar mijn bescheiden mening) niet helemaal goed bij je hoofd.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 09:31:36 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213783448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Welke marketingsaus? De verhalen hierboven dat dit allemaal geregisseerd is door Joost zijn natuurlijk complete onzin, iedereen die langer dan een paar seconden daarover nadenkt zal dat beamen. Hij zit echt niet daar in Canada in z'n handjes te wrijven, "ja ik heb ze allemaal beet, dit was de hele tijd al het plan, inclusief die vriend die me nog even onder de bus gooit". Als je daarin gelooft ben je (naar mijn bescheiden mening) niet helemaal goed bij je hoofd.
Dank je wel voor de laatste fijne woorden 💙

Ik heb er een iets andere kijk op, wat overigens niet betekent dat ik Joost niet integer en open vind. Hij is altijd eerlijk geweest in wat hij wil: succesvol zijn, naar het ESC vanwege de herinnering aan vroeger, zijn verleden afsluiten.
Dat er ook een marketinggedachte achter zit sluit zijn oprechte emoties en emotionele lading van meedoen aan het ESC ook absoluut niet uit. Joost is echt en puur, maar tegelijkertijd ook een groot gesamt kunstwerk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213783509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Dank je wel voor de laatste fijne woorden 💙

Ik heb er een iets andere kijk op, wat overigens niet betekent dat ik Joost niet integer en open vind. Hij is altijd eerlijk geweest in wat hij wil: succesvol zijn, naar het ESC vanwege de herinnering aan vroeger, zijn verleden afsluiten.
Dat er ook een marketinggedachte achter zit sluit zijn oprechte emoties en emotionele lading van meedoen aan het ESC ook absoluut niet uit. Joost is echt en puur, maar tegelijkertijd ook een groot gesamt kunstwerk.
Het is toch niet het plan om jezelf te laten diskwalificeren van Eurovisie, en alles wat erna gebeurt inclusief die podcast met Veras Fawaz... kom op zeg. Dat het hem puur marketingtechnisch misschien geen windeieren legt klopt, maar eigenlijk doet hij vrijwel niks dus dat kun je ook moeilijk marketing noemen.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 09:43:21 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213783542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is toch niet het plan om jezelf te laten diskwalificeren van Eurovisie, en alles wat erna gebeurt inclusief die podcast met Veras Fawaz... kom op zeg. Dat het hem puur marketingtechnisch misschien geen windeieren legt klopt, maar eigenlijk doet hij vrijwel niks dus dat kun je ook moeilijk marketing noemen.
Diskwalificatie niet denk ik. Een relletje vindt hij niet zo’n ding vermoed ik.
Vergeet ook niet dat hij de grote ontregelaar Gover naast zich had.
Als hij de artiest was geweest, hoe zou je hier dan tegenover gestaan hebben?
pi_213783546
Nou ja, we weten het gewoon niet; niemand hier kent Joost Klein persoonlijk (ga ik even van uit) dus alles is gebaseerd op waarnemingen en (ons) eigen referentiekader.
pi_213783576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Diskwalificatie niet denk ik. Een relletje vindt hij niet zo’n ding vermoed ik.
Vergeet ook niet dat hij de grote ontregelaar Gover naast zich had.
Als hij de artiest was geweest, hoe zou je hier dan tegenover gestaan hebben?
Sorry, maar ik vind dit echt uit de categorie "9/11 was an inside job". Als je wilt ontregelen zijn er effectievere manieren, het grote publiek heeft immers niet eens meegekregen dat er iets was met Joost. Het is alleen online via Tiktok dat met name de jongeren dat hebben gevolgd, waardoor hij nu toch nog enig succes heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 10:01:36 #132
163650 Greys
pi_213783755
Als het voornamelijk één grote marketingstunt was geweest, waarom is er dan tot het allerlaatste (echt állerlaatste) moment moeite in gestoken en zo ongeveer gesmeekt om excuses aan te bieden, wilde Joost zelfs openbaar excuses maken om ajb maar in de finale te mogen staan? Of zaten AvroTros en Twan en Cornald 'fuck de EBU' allemaal in dit opzetje om de boel te ontregelen? Jeetje.

En Bambie en Noorwegen en wie zich daar allemaal boos om hun eigen situaties hebben uitgesproken en klachten ingediend, zaten die ook in het complot? Frankrijk met z'n speech ipv zang?

Hoe had Team Joost vooraf kunnen weten dan dat na de eerste klacht van AvroTros aan de EBU er nog steeds gefilmd zou worden waarop dan 'gereageerd' kon worden?
Hoe had Team Joost vooraf kunnen weten hoe de Israëlische delegatie zich achter de schermen zou gedragen waardoor enige irritaties bij de persco zouden ontstaan? Die Israëlische persmeneer die Appie en de beveiliger volgde en aan het zuigen was, betaald acteur ofzo?

Ik neem m'n aluhoedje af voor dit plan. Chapeau.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213783821
Nog even en er kan een topic in BNW geopend worden, mijn god. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 10:16:10 #134
163650 Greys
pi_213783871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:08 schreef Em31 het volgende:
Nog even en er kan een topic in BNW geopend worden, mijn god. _O-
Dat ze bijna twee weken lang gewoon in de pas liepen en een superleuke persdag hielden met Gover in net pak en Appie en Stuntje zich allemaal juist van hun leukste en meest nette kant lieten zien en zich op de loper gewoon heel leuk hebben gedragen enzo hoorde ook allemaal bij Het Grote Ontregel Complot denk ik! Want jeetje wat is er veel ontregeld! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213783879
Ik scroll weer door mensen. _O-

:J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213783960
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat ze bijna twee weken lang gewoon in de pas liepen en een superleuke persdag hielden met Gover in net pak en Appie en Stuntje zich allemaal juist van hun leukste en meest nette kant lieten zien en zich op de loper gewoon heel leuk hebben gedragen enzo hoorde ook allemaal bij Het Grote Ontregel Complot denk ik! Want jeetje wat is er veel ontregeld! :D
Dit. En vergeet niet voorafgaand bij elke repetitie en optreden op het podium even naar boven kijken en een kushandje geven aan de personen voor wie hij dit allemaal deed. Want dat doe je natuurlijk allemaal als je alleen maar daar bent om de boel te ontregelen. En niet om een zwaar en emotioneel hoofdstuk af te sluiten.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 10:33:02 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213784063
Geen angst. Ik ben al weer weg. Wel jammer, heb hier jaren met veel plezier meegeschreven. Maar omdat ik een iets genuanceerde mening over Joost heb (ik geloof hem en de oprechte emotie, de droom en het afsluiten gedeelte wel degelijk en diskwalificatie was natuurlijk belachelijk en overtrokken ) hoef ik niet direct uitgemaakt te worden voor complotdenker en niet goed bij mijn hoofd.
pi_213784261
Ik denk inderdaad dat Joost niet vies is van een georchestreerd relletje gezien zijn uitstekende neus voor marketing, maar een diskwalificatie en deze shitstorm eromheen zal hij echt niet gewild hebben...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213784278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks dat ik geloof in de dikke marketingsaus, vind ik de Joost die we de afgelopen weken op social media zagen er niet al te fris en fruitig uitzien.
Of dat is ook marketing (even tegenwicht na het gladde Eurovisie typetje) of het gaat echt niet helemaal lekker met hem. En dat kan sowieso natuurlijk; zo’n esc met alles eromheen inclusief rel gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zelfs niet als het een opzetje zou zijn.
Bij het ESF liep hij er netjes bij in z'n blauwe pak en geknipte kop, en nu is alles weer zoals voorheen. Lekker wilde haren en simpel shirtje, lekker shabby. :D
  dinsdag 4 juni 2024 @ 10:57:45 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213784301
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij het ESF liep hij er netjes bij in z'n blauwe pak en geknipte kop, en nu is alles weer zoals voorheen. Lekker wilde haren en simpel shirtje, lekker shabby. :D
Ik heb het niet over zijn kleding en haar. Dat vind ik juist erg leuk. Hij lijkt zijn “lichtheid” een beetje kwijt te zijn.
Maar goed, ik was hier weg.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 11:03:25 #141
163650 Greys
pi_213784352
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Ik heb het niet over zijn kleding en haar. Dat vind ik juist erg leuk. Hij lijkt zijn “lichtheid” een beetje kwijt te zijn.
Maar goed, ik was hier weg.
Check je dm.
Weggaan is nergens voor nodig. Dit ligt niet aan jou. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 11:20:56 #142
163650 Greys
pi_213784551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk inderdaad dat Joost niet vies is van een georchestreerd relletje gezien zijn uitstekende neus voor marketing, maar een diskwalificatie en deze shitstorm eromheen zal hij echt niet gewild hebben...
Nee precies. En hij zal ook zéker niet op een eventueel strafblad zitten wachten.

Van Bambie lees ik bv nergens dat iemand denkt dat hun woede (I don't care anymore, fuck the EBU) voor de camera opgezet spel zou zijn. Die heeft daarvoor veel te veel moeite en kosten in de staging gestoken om dat eventueel te verzieken voor een aandachtsrelletje. De irritaties en boosheid waren echt. Van iedereen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213784617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is ook weer niet helemaal zo he, hij loopt wel gewoon in Walter Van Beirendonck. Kan er voor jou misschien shabby uitzien :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 11:43:20 #144
163650 Greys
pi_213784772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 11:27 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is ook weer niet helemaal zo he, hij loopt wel gewoon in Walter Van Beirendonck. Kan er voor jou misschien shabby uitzien :)
Een merk en hoeveel het kost maakt toch weinig uit voor hoe de look is? Shabby vergeleken met het blauwe pak is in dit geval gewoon positief lijkt me. Er zijn ook spijkerbroeken met enorme gaten die van hele dure merken zijn haha. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juni 2024 @ 11:43:30 #145
163650 Greys
pi_213784775
twitter

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213784808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 11:27 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Een merk zegt echt helemaal niks over of een look shabby is. :D
pi_213784924
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 03:53 schreef Za het volgende:

[..]
Is er iemand hier die 24/7 werkt?

Vanwaar die hatelijkheid Adrianus, heb ik je ooit beledigd, geschoffeerd, verkeerd bejegend? Ik ken je niet eens.
Hatelijkheid? Serieus? Het was hoogstens een plaagstootje.
Maar deze conclusie van jou is wel heel tekenend.

Jij spint een beetje overal je eigen versie van een verhaal uit en dat is dan waar. Jij was de afgelopen weken degene die alles wat Joost deed aan het hypen was en gaf aan alles jouw persoonlijke kleur. En nu buit je een podcast van de clip regisseur uit om volledig de andere kant op te spinnen.

Allemaal prima hoor, maar mij verbaast het niet dat al die aannames en veronderstellingen bij een aantal mensen hier nogal wat haren overeind zetten. Inclusief bij mij.

Ik neem vanaf nu niet meer de moeite om ze nog te lezen of erop in te gaan. Heb een fijn leven.
pi_213784956
Dat Joost er niet zo fris en fruitig uitziet, wat hier eerder is geuit. Ik zie het als dat zijn uitstraling anders is, verzwaard ofzo. Je ziet aan hem dat hij een knauw heeft gehad. Hij is niet meer zo 'licht'. En het justitiële gebeuren in Malmö speelt natuurlijk mee.

Hij loopt er shabby en chique tegelijk bij. Vind het wel wat hebben. Niet onverzorgd, hij kan wel toonbaar over straat :P

Hij blijft als artiest gewoon zijn ding doen, komt opdagen waar hij is geboekt en gaat niet in een hoekje zitten simpen over hoe zielig hij wel niet is en waarom hem dat allemaal weer overkomt.
Ik vind het grote klasse :J
  dinsdag 4 juni 2024 @ 12:17:32 #149
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213785037
Vond hem eigenlijk vooral voor Eurovision wat lichter over komen dan normaal.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213785045
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 00:34 schreef Za het volgende:
Dat is rommel.
Ik heb geleerd bij dat soort kwalificaties 'ik vind dat ...' te gebruiken in plaats van 'dat is...'.
C’est Davie :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')