Welke marketingsaus? De verhalen hierboven dat dit allemaal geregisseerd is door Joost zijn natuurlijk complete onzin, iedereen die langer dan een paar seconden daarover nadenkt zal dat beamen. Hij zit echt niet daar in Canada in z'n handjes te wrijven, "ja ik heb ze allemaal beet, dit was de hele tijd al het plan, inclusief die vriend die me nog even onder de bus gooit". Als je daarin gelooft ben je (naar mijn bescheiden mening) niet helemaal goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks dat ik geloof in de dikke marketingsaus, vind ik de Joost die we de afgelopen weken op social media zagen er niet al te fris en fruitig uitzien.
Of dat is ook marketing (even tegenwicht na het gladde Eurovisie typetje) of het gaat echt niet helemaal lekker met hem. En dat kan sowieso natuurlijk; zo’n esc met alles eromheen inclusief rel gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zelfs niet als het een opzetje zou zijn.
Dank je wel voor de laatste fijne woorden 💙quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Welke marketingsaus? De verhalen hierboven dat dit allemaal geregisseerd is door Joost zijn natuurlijk complete onzin, iedereen die langer dan een paar seconden daarover nadenkt zal dat beamen. Hij zit echt niet daar in Canada in z'n handjes te wrijven, "ja ik heb ze allemaal beet, dit was de hele tijd al het plan, inclusief die vriend die me nog even onder de bus gooit". Als je daarin gelooft ben je (naar mijn bescheiden mening) niet helemaal goed bij je hoofd.
Het is toch niet het plan om jezelf te laten diskwalificeren van Eurovisie, en alles wat erna gebeurt inclusief die podcast met Veras Fawaz... kom op zeg. Dat het hem puur marketingtechnisch misschien geen windeieren legt klopt, maar eigenlijk doet hij vrijwel niks dus dat kun je ook moeilijk marketing noemen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je wel voor de laatste fijne woorden 💙
Ik heb er een iets andere kijk op, wat overigens niet betekent dat ik Joost niet integer en open vind. Hij is altijd eerlijk geweest in wat hij wil: succesvol zijn, naar het ESC vanwege de herinnering aan vroeger, zijn verleden afsluiten.
Dat er ook een marketinggedachte achter zit sluit zijn oprechte emoties en emotionele lading van meedoen aan het ESC ook absoluut niet uit. Joost is echt en puur, maar tegelijkertijd ook een groot gesamt kunstwerk.
Diskwalificatie niet denk ik. Een relletje vindt hij niet zo’n ding vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is toch niet het plan om jezelf te laten diskwalificeren van Eurovisie, en alles wat erna gebeurt inclusief die podcast met Veras Fawaz... kom op zeg. Dat het hem puur marketingtechnisch misschien geen windeieren legt klopt, maar eigenlijk doet hij vrijwel niks dus dat kun je ook moeilijk marketing noemen.
Sorry, maar ik vind dit echt uit de categorie "9/11 was an inside job". Als je wilt ontregelen zijn er effectievere manieren, het grote publiek heeft immers niet eens meegekregen dat er iets was met Joost. Het is alleen online via Tiktok dat met name de jongeren dat hebben gevolgd, waardoor hij nu toch nog enig succes heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Diskwalificatie niet denk ik. Een relletje vindt hij niet zo’n ding vermoed ik.
Vergeet ook niet dat hij de grote ontregelaar Gover naast zich had.
Als hij de artiest was geweest, hoe zou je hier dan tegenover gestaan hebben?
Dat ze bijna twee weken lang gewoon in de pas liepen en een superleuke persdag hielden met Gover in net pak en Appie en Stuntje zich allemaal juist van hun leukste en meest nette kant lieten zien en zich op de loper gewoon heel leuk hebben gedragen enzo hoorde ook allemaal bij Het Grote Ontregel Complot denk ik! Want jeetje wat is er veel ontregeld!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:08 schreef Em31 het volgende:
Nog even en er kan een topic in BNW geopend worden, mijn god.
Dit. En vergeet niet voorafgaand bij elke repetitie en optreden op het podium even naar boven kijken en een kushandje geven aan de personen voor wie hij dit allemaal deed. Want dat doe je natuurlijk allemaal als je alleen maar daar bent om de boel te ontregelen. En niet om een zwaar en emotioneel hoofdstuk af te sluiten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze bijna twee weken lang gewoon in de pas liepen en een superleuke persdag hielden met Gover in net pak en Appie en Stuntje zich allemaal juist van hun leukste en meest nette kant lieten zien en zich op de loper gewoon heel leuk hebben gedragen enzo hoorde ook allemaal bij Het Grote Ontregel Complot denk ik! Want jeetje wat is er veel ontregeld!
Bij het ESF liep hij er netjes bij in z'n blauwe pak en geknipte kop, en nu is alles weer zoals voorheen. Lekker wilde haren en simpel shirtje, lekker shabby.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks dat ik geloof in de dikke marketingsaus, vind ik de Joost die we de afgelopen weken op social media zagen er niet al te fris en fruitig uitzien.
Of dat is ook marketing (even tegenwicht na het gladde Eurovisie typetje) of het gaat echt niet helemaal lekker met hem. En dat kan sowieso natuurlijk; zo’n esc met alles eromheen inclusief rel gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zelfs niet als het een opzetje zou zijn.
Ik heb het niet over zijn kleding en haar. Dat vind ik juist erg leuk. Hij lijkt zijn “lichtheid” een beetje kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het ESF liep hij er netjes bij in z'n blauwe pak en geknipte kop, en nu is alles weer zoals voorheen. Lekker wilde haren en simpel shirtje, lekker shabby.
Check je dm.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn kleding en haar. Dat vind ik juist erg leuk. Hij lijkt zijn “lichtheid” een beetje kwijt te zijn.
Maar goed, ik was hier weg.
Nee precies. En hij zal ook zéker niet op een eventueel strafblad zitten wachten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk inderdaad dat Joost niet vies is van een georchestreerd relletje gezien zijn uitstekende neus voor marketing, maar een diskwalificatie en deze shitstorm eromheen zal hij echt niet gewild hebben...
Dat is ook weer niet helemaal zo he, hij loopt wel gewoon in Walter Van Beirendonck. Kan er voor jou misschien shabby uitzienquote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het ESF liep hij er netjes bij in z'n blauwe pak en geknipte kop, en nu is alles weer zoals voorheen. Lekker wilde haren en simpel shirtje, lekker shabby.
Een merk en hoeveel het kost maakt toch weinig uit voor hoe de look is? Shabby vergeleken met het blauwe pak is in dit geval gewoon positief lijkt me. Er zijn ook spijkerbroeken met enorme gaten die van hele dure merken zijn haha.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet helemaal zo he, hij loopt wel gewoon in Walter Van Beirendonck. Kan er voor jou misschien shabby uitzien
Een merk zegt echt helemaal niks over of een look shabby is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet helemaal zo he, hij loopt wel gewoon in Walter Van Beirendonck. Kan er voor jou misschien shabby uitzien
Hatelijkheid? Serieus? Het was hoogstens een plaagstootje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 03:53 schreef Za het volgende:
[..]
Is er iemand hier die 24/7 werkt?
Vanwaar die hatelijkheid Adrianus, heb ik je ooit beledigd, geschoffeerd, verkeerd bejegend? Ik ken je niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |