Jarenlang heeft Rutte namens NL Europa ingefluisterd: je moet zeggen dat het niet magquote:Op maandag 3 juni 2024 08:21 schreef thedeedster het volgende:
Jarenlang heeft Rutte gezegd; mag niet van Europa.
De enige manier om hier iets tegen te doen is stemmen.
Ik zit in de stadswinkel op mijn beurt te wachten, ze gaan een nieuwe stempas maken.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Even naar het gemeentehuisIk was hem ook kwijt. De baliemevrouw van de gemeente heeft een nieuwe stempas gemaakt
Yesquote:Op maandag 3 juni 2024 10:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zit in de stadswinkel op mijn beurt te wachten, ze gaan een nieuwe stempas maken.
Wat is er precies waanzin aan een stroming die zich aan het (internationale) recht houdt en politieke keuzes maken die mensen én natuur ten goede komen?quote:Op maandag 3 juni 2024 10:07 schreef DjVero het volgende:
PVV waarschijnlijk.
In ieder geval een stem tégen De Linkse Waan(zin).
Je kan best tegen de opdringerige en zeer beperkende regelgeving van de EU zijn zonder een natuurhater te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:50 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat is er precies waanzin aan een stroming die zich aan het (internationale) recht houdt en politieke keuzes maken die mensen én natuur ten goede komen?
Die tegenstem, wat bieden die precies als oplossing? Heb jij daadwerkelijke oplossingen gehoord? Of is het vooral populistisch roepen en inspelen op jouw onderbuik, aangewakkerd door diezelfde populisten?
Saving Private Ryan en The Longest Day kijken en Medal Of Honour spelen.quote:
Zou je er niet voor moeten zorgen dat je op Europees niveau goed gaat samenwerken en invloed uitoefent? Je kan je wel terug willen trekken, maar dat is je kop in het zand steken. We hebben elkaar nodig.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan best tegen de opdringerige en zeer beperkende regelgeving van de EU zijn zonder een natuurhater te zijn.
Ik ben tegen klimaatwaanzin. Alsof wij het klimaat wel eventjes gaan redden. Waanzin.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:50 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat is er precies waanzin aan een stroming die zich aan het (internationale) recht houdt en politieke keuzes maken die mensen én natuur ten goede komen?
Die tegenstem, wat bieden die precies als oplossing? Heb jij daadwerkelijke oplossingen gehoord? Of is het vooral populistisch roepen en inspelen op jouw onderbuik, aangewakkerd door diezelfde populisten?
Hier komen de valse dilemma’s weer. Een retorische truc die jn Amerika o.a. heeft geleid tot pro-choice en pro-life in het abortusdebat. Nu nog even wachten op de rechtse term, kunnen we ons lekker weer ingraven in de loopgraven met onze moreel verheven oneliners die niks gaan veranderen en slechts polariseren. Alsof je een voetbalclub support.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Heb je trouwens een voorbeeld waaruit blijkt dat rechtse partijen pro natuur zijn?
Ik ga niet meedoen met je "je bent voor ons of je bent tegen ons" retoriek.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zou je er niet voor moeten zorgen dat je op Europees niveau goed gaat samenwerken en invloed uitoefent? Je kan je wel terug willen trekken, maar dat is je kop in het zand steken. We hebben elkaar nodig.
Heb je trouwens een voorbeeld waaruit blijkt dat rechtse partijen pro natuur zijn?
Veel zaken lopen niet in Europa. En wat is de oplossing volgens de EU? Méér EU!quote:Op maandag 3 juni 2024 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zou je er niet voor moeten zorgen dat je op Europees niveau goed gaat samenwerken en invloed uitoefent? Je kan je wel terug willen trekken, maar dat is je kop in het zand steken. We hebben elkaar nodig.
Dat ging best gemakkelijk maar nu nog bedenken waarop of op wie ik ga stemmen.quote:
Uit protest niet stemmenquote:Op maandag 3 juni 2024 11:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ging best gemakkelijk maar nu nog bedenken waarop of op wie ik ga stemmen.
Echt wel hoor. Ik ga vast wel een proteststempartij vinden.quote:
Het wordt je hier in NWS behoorlijk duidelijk gemaakt dat er weer gestemd moet worden.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
In de eerste paar zinnen dacht ik oprecht dat het om de D-day herdenking ging.![]()
Toen ik verder las dacht ik pas, owja verkiezingen.
Haha grapjequote:Op maandag 3 juni 2024 11:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Echt wel hoor. Ik ga vast wel een proteststempartij vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |