Dijkhuizen lijkt me niet al te snugger. Vorige week linksback te lang laten staan en nu geen verse krachten in brengenquote:Op zondag 2 juni 2024 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het hele team is moe. NAC heeft Excelsior uit laten razen.
Kom je terug tot 4-0 laat je het zo versloffen. Dan heb ik ook zoiets van, had het op papier af gedaan. Dan had je een lekkere vrije avond gehad.quote:
Westlandert, meer zeg ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijkhuizen lijkt me niet al te snugger. Vorige week linksback te lang laten staan en nu geen verse krachten in brengen
Kan Excelsior niet eens in de eredivisie houdenquote:Op zondag 2 juni 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
Die driouch is toch nooit goed genoeg voor psv?
Uiteraard niet. Maar dat houd Excelsior liever voor zichquote:Op zondag 2 juni 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
Die driouch is toch nooit goed genoeg voor psv?
Als Van Duinen het alternatief is snap ik dat welquote:Op zondag 2 juni 2024 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijkhuizen lijkt me niet al te snugger. Vorige week linksback te lang laten staan en nu geen verse krachten in brengen
Ik schrijf NAC op als 1e degradant voor seizoen 2024/2025.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:45 schreef Isane het volgende:
De nummer 8 !!! van de kkd naar de eredivisie. Slechte zaak
We hopen met zijn allen dat NAC de eerste 19 wedstrijden kansloos verliest.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrijf NAC op als 1e degradant voor seizoen 2024/2025.
Liever gewoon Almerequote:Op zondag 2 juni 2024 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hopen met zijn allen dat NAC de eerste 19 wedstrijden kansloos verliest.
Zelfde dat gae Europees gaat spelen, de nr 9quote:Op zondag 2 juni 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrijf NAC op als 1e degradant voor seizoen 2024/2025.
Heerenveen was als 16e geëindigd in 1990 toen het de nacompetitie won.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:45 schreef Isane het volgende:
De nummer 8 !!! van de kkd naar de eredivisie. Slechte zaak
Het ABBA-systeem mist nog.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:50 schreef Zorro het volgende:
Dus eigenlijk zijn de nacompetite en de playoffs genot op zichzelf, maar uiteindelijk gewoon een totaal onzinnige manier om de Europcup deelnemer en degradant/promovendus vast te stellen.
Nouja NAC was op dat moment wel marginaal beter, maar een goal verdienden ze niet per se.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:51 schreef fetX het volgende:
Zuur voor Excelsior. Die 4-1 kwam echt uit het niets. Maar daarna zelf ook nauwelijks meer kansen gehad.
Ja, er werd behoorlijk tijd gerekt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |