Nou ik hoor vooral ander gemekker somsquote:
Zoiets zeg je niet over je meisje.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ik hoor vooral ander gemekker soms
Zij mekkert nooitquote:Op zondag 2 juni 2024 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet over je meisje.
Die fase komt nog.quote:
Oh nee hoor, in het contract is dat vastgelegd.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 21:16 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik heb mijn de moeder van mijn kinderen aangegeven bij de politie voor kindermishandeling en direct een contactverbod aangevraagd.
Lekker weekendje weer
Smack that bitch up.
Ja, sorry, ik had het anders moeten of helemaal niet moeten formuleren, maar de stress kwam er even uit. Maar mooi klote dus.quote:
Nee, gooi het eruit. (er zijn hele topics over allerlei zaken geopend in R&P hoorquote:Op zondag 2 juni 2024 23:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had het anders moeten of helemaal niet moeten formuleren, maar de stress kwam er even uit. Maar mooi klote dus.
Ow dat is wel kut, veel gedoe dus. *knuffel*quote:Op zondag 2 juni 2024 21:16 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik heb mijn de moeder van mijn kinderen aangegeven bij de politie voor kindermishandeling en direct een contactverbod aangevraagd.
Lekker weekendje weer
Smack that bitch up.
quote:Op zondag 2 juni 2024 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, gooi het eruit. (er zijn hele topics over allerlei zaken geopend in R&P hooredit: we zijn wat gewend op FOK! dus
/edit)
Maar dit is gewoon klote, voor de kids vooral. En niet in het minst ook voor jezelf.
Jullie zijn niet voor niets uit elkaar zeg maar.
Maar 'helaas' verbonden vanwege de kinderen.
Dank, liefquote:Op zondag 2 juni 2024 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow dat is wel kut, veel gedoe dus. *knuffel*
Verder wat Sally zegt.
Ik ookquote:Op zondag 2 juni 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis wel de blije geiten in de OP
[ afbeelding ]
Knuffel dan maar.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Dank, liefHet is altijd net wanneer ik denk dat het voorbij is, komt het weer terug. De adrenaline die 24/7 rondpompt, de extreme alertheid, de twijfels over de gemaakte keuzes, het geregel met alle instanties, de hele dag door en uiteraard je kinderen bijstaan. De vermoeidheid die na een paar dagen toeslaat. Ik ken het traject inmiddels wel, maar het went nooit.
Afijn, tot over een tijdje weer.
Lijkt me heel vervelend. Gelukkig weet je inmiddels al redelijk wat je te wachten staat, maar kan me de vermoeidheid wel goed voorstellen. Hulde dat je volhoudt en er voor je kinderen bent, je mag altijd hier je hart luchten (of in DM)quote:Op zondag 2 juni 2024 23:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Dank, liefHet is altijd net wanneer ik denk dat het voorbij is, komt het weer terug. De adrenaline die 24/7 rondpompt, de extreme alertheid, de twijfels over de gemaakte keuzes, het geregel met alle instanties, de hele dag door en uiteraard je kinderen bijstaan. De vermoeidheid die na een paar dagen toeslaat. Ik ken het traject inmiddels wel, maar het went nooit.
Afijn, tot over een tijdje weer.
Wat zijn we lekker eensgezind vanavond!quote:
Ja hè?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat zijn we lekker eensgezind vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |