Dat is voor de meeste mensen te koud, maar voor mij ideaalquote:Op zondag 2 juni 2024 19:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Begin juni 18 graden is wel bijzonder karig. Hele komende week is de temperatuur nog droevig
Ik wel. Liever dat dan 18 graden met een koude wind uit het noord westen. De gevoelstemperatuur is echt veel lager.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:55 schreef Xenorium het volgende:
18c is prima zolang het niet regent. Niemand zit te wachten op >25c met dit vochtige weer en regen en onweersbuien.
Ik heb vandaag zonder t-shirt in de moestuin gewerktquote:Op zondag 2 juni 2024 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind de ochtenden ook echt koud. Heb dan een winterjas aan als ik m’n hond uitlaat.
Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik wacht dringend op een paar zonnige, redelijk windstille dagen, ik heb dat nodig om mijn werk te kunnen doen komende week. Kloteweer.
25+ met deze LV is ook echt dikke shit.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik wel. Liever dat dan 18 graden met een koude wind uit het noord westen. De gevoelstemperatuur is echt veel lager.
Vanaf woensdag ziet het er prima uit toch?quote:Op maandag 3 juni 2024 07:08 schreef INViCTuS het volgende:
Weinig zomerweer de komende week. Trieste bedoening.
Ik zie temperaturen van 18-17-18-18-15-16 woe t/m zo. Noem ik nou niet bepaald prima zomer weer. Eerder fijne lente temperaturen voor de 2e week van mei. Zon uren vallen ook tegen. Het is wat het isquote:Op maandag 3 juni 2024 07:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vanaf woensdag ziet het er prima uit toch?
Leuk, nu eerst 2 dagen december.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf woensdag steeds meer ruimte voor de zon
[ afbeelding ]
Achja, het is eigenlijk gewoon heel normaal weer voor juni kijkend naar de statistieken:quote:
Gewoon juni koelte. Het is gewoon grijs en fris. Gewoon dikke treurnis.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Achja, het is eigenlijk gewoon heel normaal weer voor juni kijkend naar de statistieken:
https://www.knmi.nl/neder(...)tingen/normalentabel
Tuurlijk mag de zon meer schijnen.
Ik ben inmiddels al zover dat ik al blij ben wanneer het droog isquote:Op maandag 3 juni 2024 08:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie temperaturen van 18-17-18-18-15-16 woe t/m zo. Noem ik nou niet bepaald prima zomer weer. Eerder fijne lente temperaturen voor de 2e week van mei. Zon uren vallen ook tegen. Het is wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |