Ik kan godverdomme alleen maar denken aan haar moeder die is overleden voordat ze haar terugkreegquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:48 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
[ x ]
https://m.jpost.com/breaking-news/article-805424
Oja ook dat, helemaal vergeten. Ik dacht wel meteen aan dat geluidsfragment van vorige week waar ze het had over Netanyahu. Dat zij nog leven, wauw, fantastisch nieuws. En dit is ook meteen goed nieuws voor de regering dat ze op de goede weg zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme alleen maar denken aan haar moeder die is overleden voordat ze haar terugkreeg
Nu ook op Haaretzquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ik haar naam Google is het nieuws niet te vinden trouwens dat ze bevrijd is.
Haar moeder leeft nogquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme alleen maar denken aan haar moeder die is overleden voordat ze haar terugkreeg
Fakequote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
He!? Ik dacht dat haar overlijdensbericht laatst voorbij kwam
quote:Gantz cancels evening address after rescue of four living hostages
War cabinet minister Benny Gantz cancels his evening address when he was expected to withdraw his National Unity party from the coalition.
The announcement comes after the successful military operation to rescue four living hostages from the Gaza Strip.
Als Hamas de rest nou gewoon vrijlaat dan is deze ellende meteen voorbij.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:48 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
[ x ]
https://m.jpost.com/breaking-news/article-805424
Wat is dit nou weer voor een domme post.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef Ulx het volgende:
Heeft de VN al gereageerd? Het is natuurlijk een enorme overtreding van het bevel te kappen met de oorlog door deze mensen te bevrijden. Is het wellicht gepast een resolutie in stemming te brengen deze actie te veroordelen en de gijzelaars weer terug te brengen naar Hamas?
Misschien wat minder selectief lezen. Het is toegestaab onder bepaalde voorwaarden. En zeker niet in dichtbevolkt gebied.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zelfs de progressief linkse actiegroep Amnesty International zegt dat het is toegestaan.
[..]
Dan ben ik erg benieuwd hoe jij 'fascist' zou willen defini๋ren?
Nou.....Hierom:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een domme post.
Zeg het maar....En wat deden onschuldige burgers bij die gijzelaars?quote:Gaza’s Hamas-run health ministry says dozens of people, including children, have been killed and injured in the operation.
Staff at the Al-Aqsa hospital are said to be struggling to treat the casualties.
"Dozens of injured people are lying on the ground and medical teams are trying to save them with the simple medical capabilities they have," the ministry said on Facebook.
Oh wel degelijk, maar dat moet je dan wel willen lezen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je hebt zijn vraag nog niet beantwoord.
Het laat weer zien dat onschuldige Palestijnen niet bestaan. 8 maanden lang vastgehouden tussen de "vluchtelingen"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou.....Hierom:
https://www.bbc.com/news/articles/cd11z2j34k4o
[..]
Zeg het maar....En wat deden onschuldige burgers bij die gijzelaars?
Wat ik begrijp zaten ze opgesloten in huizen in een ‘vluchtelingenkamp’, dat dichtbevolkt is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou.....Hierom:
https://www.bbc.com/news/articles/cd11z2j34k4o
[..]
Zeg het maar....En wat deden onschuldige burgers bij die gijzelaars?
Ja, al die duizenden, nee, miljoenen mensen wisten natuurlijk waar ze zaten, ze waren allemaal op de hoogte!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het laat weer zien dat onschuldige Palestijnen niet bestaan. 8 maanden lang vastgehouden tussen de "vluchtelingen"
Teringquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het laat weer zien dat onschuldige Palestijnen niet bestaan. 8 maanden lang vastgehouden tussen de "vluchtelingen"
Ik denk dat het eerder laat ziet dat een hoop van die mensen niks in te brengen hebben tegen Hamas, dat haar klauwen overal in heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel fijn voor de gijzelaars en hun familie. En laten we inderdaad niet vergeten dat het juichen om dode mensen een fenomeen is dat bij beide partijen speelt. Even in het kader van de framing.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:02 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Dit zijn weer eens wat andere beelden dan juichen om dode mensen.
Mooie opsteker dit voor heel Isra๋l. Volgens mij is het ook weer een heel goed opgebouwde actie geweest net als tegen het Al-Shifaaziekenhuis.
[ x ]
Ik beweer ook nergens dat dat iets van ้้n kant is en heb me meerdere keren uitgesproken tegen feestend kolonistentuig, inclusief filmmateriaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heel fijn voor de gijzelaars en hun familie. En laten we inderdaad niet vergeten dat het juichen om dode mensen een fenomeen is dat bij beide partijen speelt. Even in het kader van de framing.
Ik zeg niet dat je het zegt, maar het risico bestaat dat het weer een eigen leven gaat leiden, gezien de context waarin je het plaatst.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat dat iets van ้้n kant is en heb me meerdere keren uitgesproken tegen feestend kolonistentuig, inclusief filmmateriaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |