SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
I'm Gonna Sit On The Porch and Pick On My Old Guitar is wel een erg catchy naam zeg, kan niet pakkender.quote:
Dat was hun standaardmodus in die tijd. Perfectie bestond nog niet. En eigenlijk was dat wel fijn achteraf.quote:
Ja, je hebt wel meteen een beeld. Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
I'm Gonna Sit On The Porch and Pick On My Old Guitar is wel een erg catchy naam zeg, kan niet pakkender.
Goede avond en welkom, zorro.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
I'm Gonna Sit On The Porch and Pick On My Old Guitar is wel een erg catchy naam zeg, kan niet pakkender.
Hierom misschien?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:25 schreef Fogel het volgende:
Waarom denk ik aan een KGB agente bij dit nummer?
Hnnnggggggquote:
Oh, het mutstype wat ze op heeft noemen ze hier "bjørnefitte" (berenkut). Waarom is vooral duidelijk als die oorflappen niet aan de bovenkant geknoppt zittenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, het mutstype wat ze op heeft noemen ze hier "bjørnefitte" (berenkut). Waarom is vooral duidelijk als die oorflappen niet aan de bovenkant geknoppt zitten
quote:
Het was dus niet helemaal fout.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]De song gaat over de liefde van een westerling voor een Oost-Duitse grensbewaakster. Popsterren Nik Kershaw en George Michael zijn te horen als achtergrondzangers. De Nikita in de videoclip is de Britse atlete Anya Major, die later zelf ook een single maakt: 'Moscow Nights'.
Maar was dus niet een erg knappe vrouw.quote:
Oh ja, er gaat een belletje rinkelen bij Moscow Nights.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]De song gaat over de liefde van een westerling voor een Oost-Duitse grensbewaakster. Popsterren Nik Kershaw en George Michael zijn te horen als achtergrondzangers. De Nikita in de videoclip is de Britse atlete Anya Major, die later zelf ook een single maakt: 'Moscow Nights'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:35 schreef Melting het volgende:
Hoe kom je hier ineens bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik surf wat af...... zelfs tijdens het draaien. Dan kom je wel eens wat leuks tegen.quote:
Hij dacht vast aan Dominiquequote:
Maar met welke zoektermen kom je hier dan op uit?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik surf wat af...... zelfs tijdens het draaien. Dan kom je wel eens wat leuks tegen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou Mama mocht dan wel de rozen mooi vinden, ik vind ze gruwelijk lelijk.
De rozen zelf vind ik wel mooi. Alles eromheen niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou Mama mocht dan wel de rozen mooi vinden, ik vind ze gruwelijk lelijk.
Geen zoekterm. Kwam op FB voorbij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar met welke zoektermen kom je hier dan op uit?
Toch Fleetwood Mac. Uit hun beginjaren dan.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:46 schreef DJ11 het volgende:
Sorry dat ik even wat stil was, ik heb een ontwerpje gemaakt als aankondiging voor de thema-uitzending van maandag. Zijn jullie benieuwd?
Show us.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:46 schreef DJ11 het volgende:
Sorry dat ik even wat stil was, ik heb een ontwerpje gemaakt als aankondiging voor de thema-uitzending van maandag. Zijn jullie benieuwd?
Maar geen bier met absinth hoop ik?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:47 schreef Fogel het volgende:
Misschien ook maar eens een bier tappen voor bij de Absinthe...
Nee, heb kerstbier een een kølsch op vat nu. Maar ook nog een paar flessen met vanalles in de koelkast.quote:
Nooit geweten dat Nico Haak hier bij betrokken was.quote:
Deel het in 2 shows van 2 uur.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Een spontaan idee dat ik deze week ineens kreeg: een uitzending met alleen maar "Love is"-liedjes. Verzoekjes / suggesties indienen kan nu alvast via DM. Echt alleen liedjes met de titel "Love is........ ", dus niet All You Need Is Love, I Love You, etc.
Ik heb al 3,5 uur muziek klaarstaan(maar zo laat ga ik het niet maken)
Elk verzoekje dat ik kan verzinnen, moet al in die 3,5 uur zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Een spontaan idee dat ik deze week ineens kreeg: een uitzending met alleen maar "Love is"-liedjes. Verzoekjes / suggesties indienen kan nu alvast via DM. Echt alleen liedjes met de titel "Love is........ ", dus niet All You Need Is Love, I Love You, etc.
Ik heb al 3,5 uur muziek klaarstaan(maar zo laat ga ik het niet maken)
Toch het hele nummer. Ik zat echt te wachten op de compilatie.quote:
Ik denk dat ik het bij één uitzending van zo'n 2,5 uur laat. Niet alles is even bekend, het is geen must om over-compleet te zijn.quote:
Om er zeker van te zijn dat ik je de jouwe niet vergeet, kun je maar beter een DM sturenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Elk verzoekje dat ik kan verzinnen, moet al in die 3,5 uur zitten
Dit is echt zo'n Tina-hoes (tijdschrift met alleen maar dit soort getekende strips indertijd)quote:
Ja, die drummer inderdaad wel. De rest dus een willekeurige Tina-strip in de 70'er/80'er jaren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg hier alwéér Suske & Wiske-vibes van. Vooral die drummer.
Die drummer is de broer van tante Sidoniaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die drummer inderdaad wel. De rest dus een willekeurige Tina-strip in de 70'er/80'er jaren.
Je bent allergisch voor hazelnoten?quote:Op zondag 2 juni 2024 00:00 schreef Fogel het volgende:
Het is een Kølsch geworden, uit de uitsluitend practische overweging dat de CO2 fles daarop aangesloten stond en dat het dan de minste moeite is.
Vond ook een mooie Russian Imperial Stout in de koelkast, maar zag dat er hazelnoot in zat en ik wil liever blijven ademen.
Helaas. Ik vind ze lekker.quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Dan ga ik gewoon nog meer antihistamines eten.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang de allergie maar geen muzieknoten betreft
Deze valt af voor de show van DJ11 maandag.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 00:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ligt het aan de hoes of is die jongen echt zo oranje als Donald Trump?
Hij heeft wel wittere tanden dan Donald.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ligt het aan de hoes of is die jongen echt zo oranje als Donald Trump?
Diepe gedachten voor dit tijdstip.quote:
Dan toch liever het origineel.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit nummer pas jaren na de Guus Meeuwis-cover voor het eerst gehoord...
Ik hoopte al dat niemand dat doorhad.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
Had je deze niet donderdag ook al gedraaid?
Ik heb 'm toen niet gehoord, dat scheeltquote:Op zondag 2 juni 2024 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat niemand dat doorhad.![]()
Kwam er pas achter toen ik hem al aan had staan.
Was leuk.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer nooit meer los zien van deze commercial:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |